Таэи тема бяхме я потфанали едно време в dir.bg,но май до никъде не я докарахме,ако някой е открил нещо или му идва на акъла но него е иэпробвал нека пише.
Эа теэи които не се сещат эа кво става дума ще каэа че става дума эа това,че колата Passat 2E,когато я карам до 2000-2500 оборота всичко е ок,но слет това над 2500-3000 почва да бръмчи много яко,и при мен эвука се чува от към двигателната част или може би от някъде преди каталиэатора,гледах е на канал нищо видимо няма.
Мисля си эа някои неща но нека първо вие да кажете......
Бучене след 2500-3000 оборота
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
А какво ще кажете эа нагоряла гарнитура на колекторите.........
ако има и една малка дупчица,точно това ще става,като дигне обороти,
съответно и иэгорели гаэове и ето ти по бърэо преминаване на гаэовете преэ дупката и съответно и тоэи эвук.....
Или пък эъпушен каталиэатор.......
Неможе да е така,мамицата му и бучене,той ще вэеме да иэлеэне,
че още като иэлиэат от эавода си бръмчат така,което не ми се вярва,
все някой щеше да иэреве и проблема щяха да го коригират,явно проблема се явява по късно вседстие на пробег,
на иэносване,с една дума когато дойдат при нас,
неэнам ако ида при майстори на гърнета какво ще кажат....
ако има и една малка дупчица,точно това ще става,като дигне обороти,
съответно и иэгорели гаэове и ето ти по бърэо преминаване на гаэовете преэ дупката и съответно и тоэи эвук.....
Или пък эъпушен каталиэатор.......
Неможе да е така,мамицата му и бучене,той ще вэеме да иэлеэне,
че още като иэлиэат от эавода си бръмчат така,което не ми се вярва,
все някой щеше да иэреве и проблема щяха да го коригират,явно проблема се явява по късно вседстие на пробег,
на иэносване,с една дума когато дойдат при нас,
неэнам ако ида при майстори на гърнета какво ще кажат....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тия всичките неща дето ги изброяваш са видими с просто око.
гарнитурата ако фука ще има черно и ще се види на канал и още повече ще се чува пърпорене и на ниски обороти-на отворен капак не може да не го забележиш.
запушения катализатор ще ти изяде мощност и ще мирише на пролет около колата-също не можеш да го пропуснеш
а това се изтъква като голям минус на колата по авто издания така че е възможно и да е по рождение...
гарнитурата ако фука ще има черно и ще се види на канал и още повече ще се чува пърпорене и на ниски обороти-на отворен капак не може да не го забележиш.
запушения катализатор ще ти изяде мощност и ще мирише на пролет около колата-също не можеш да го пропуснеш
а това се изтъква като голям минус на колата по авто издания така че е възможно и да е по рождение...
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
И аз преди имах подобен проблем на високи обороти.Отидох на диагностика,нещо ми разбута в карбуратора и след малко ми даде да я пробвам,нямаше никакво бучене,но за съжаление само след няколко дена пак започна да бучи както преди,май пак ще трябва да се ходи на диагностика.Според проблема е в горивната уредба 

bu4ene
Аз си мислех 4е само моя пасат бу4и така, Дори и при ниски обороти когато натисна газта докрай, бу4и та се къса а след 4000 като 4е ли не се 4ува. имате ли представа къде е то4но проблема
- MartonDjitzu
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 авг 2004 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами да, брамчи си. Незнам нормално ли е или не, но си брамчи точно като двигател. Колкото повече настъпваш (дигаш оборотите) толкова повече си брамчи.
Е вярно не на всеки му е комфртно така.
Интресното е че пътниците на задната седалка обикновенно твардят че не им бучи особенно много.
Чудя се в крайна сметка има ли начин да се шумоизолира, по културния начин имам в предвид?
Е вярно не на всеки му е комфртно така.
Интресното е че пътниците на задната седалка обикновенно твардят че не им бучи особенно много.
Чудя се в крайна сметка има ли начин да се шумоизолира, по културния начин имам в предвид?

ЗА БУЧЕНЕТО
Имах подобен проблем с моето Толедо 1,9ТД. Над 2500 оборота имаше неприятен шум. Така го карах откакто го купих преди 2 год. и си мислех, че е нещо нормално. При един преглед се оказа, че единият тампон на двигателят е заминал, смених го и сега всичко е ок. - няма шум и вибрации. Провери си тампоните - може и някой да е за смяна. Успех.
- MartonDjitzu
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 26 авг 2004 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тя тази тема виждам,че е стара,но тъй като съм отскоро за мен всички теми са нови.Та по въпроса за бученето и моят 1.8 Mi ABS бучи ,на същите оборотни режими посочени от колегите,но според мен това се дължи на факта,че изпускателните колектори на мотора са откъм купето и явно шумоизолацията на преградата на моторния отсек към купето не е особено добра,а и бензиновите нямат кече на капака.При моторите ,на които изпускателните колектори са отпред,откъм радиатора/1.6 ABU /например няма такова бучене и двигателя почти не се чува.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
vw16v написа:При моторите ,на които изпускателните колектори са отпред,откъм радиатора/1.6 ABU /например няма такова бучене и двигателя почти не се чува.
Но и са по-малки двигателите им...
При мен е същата работа ---> 1.8Mi RP '90 Variant.
Има само една разлика - на мен ми харесва.
Ако трябва да сме честни, Германеца е направил автомобила значително по-икономичен под 3000 оборота. От там нагоре се отваря да ускорява много по-добре, но и да харчи повечко. За това аз лично един вид си следя разхода по оборотите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта