Липса на антифриз отново.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Липса на антифриз отново.
Преди време/няколко години/ имах подобен проблем. Оказа се запушен маркуч за обезвъздушаване. Загубата беше около 300-400гр на 50км. градско. Преди няколко дни обаче отново долях близо литър антифриз. Огледах за течове няма, и определено маркуча за обезвъздушаване не е запушен. Дори и от там където по принцип си тече от тройниците на изпарителя. Капачката беше бая лабава позатегнах я обаче ме гложди следното съмнение. От как съм сложил газова уредба все от някъде тече по малко и аз все натягам скобите и все на друго място избива. А сега гледам от никъде не тече пък взе да губи антифриз. Да не би връзването на испарителя да прецаква обезвъздушаването на систета и тези течове отчасти досега да са компенсирали този недостатък. Направи ми впечатление още като връзваха испарителя начина на свързване но не му обръщах внимание. Входящия му маркуч с тройник тръгва от маркуча за парното малко след главата а изходящия влиза с тройник в тръбата- там където влиза долния маркуч от разширителния съд. Мисълта ми е - това не е ли малко нелогичносвързване. Иначе колата си върви нормално. На този етап поради липса на достатъчни доказателства изключвам гарнитура на главата. Конкретния въпрос обаче е това ли е начина за свързване на изпарителя към охладителната уредба.
Кофти работа, моли се това, което липсва да не е в картера. Заведи я да я види някой, който му разбира.
Изпарителя може да се върже по два начина, успоредно или последователно, твоят щом е с тройници, значи е вързан успоредно на радиатора на отоплението на купето. В това няма нищо странно или неправилно и не може да бъде причина за загуба на охладителна течност. Ако изпарителят е разположен високо, можеш при студен двигател лекинко да поизвадиш горния мъркуч (по-високо разположения) към него, ей така да видиш какво е положението с 'въздуха'.
Двигателят ти е като моя, така че от някакво специално обезвъздушаване нямаш нужда, това е мое мнение и не смятам да те ангажирам с него, щото за това обезвъздушаване има написани терабайти в тоя форум, някои мислени, други не чак до там.
Успех и кажи от какво е като го откриеш.
Изпарителя може да се върже по два начина, успоредно или последователно, твоят щом е с тройници, значи е вързан успоредно на радиатора на отоплението на купето. В това няма нищо странно или неправилно и не може да бъде причина за загуба на охладителна течност. Ако изпарителят е разположен високо, можеш при студен двигател лекинко да поизвадиш горния мъркуч (по-високо разположения) към него, ей така да видиш какво е положението с 'въздуха'.
Двигателят ти е като моя, така че от някакво специално обезвъздушаване нямаш нужда, това е мое мнение и не смятам да те ангажирам с него, щото за това обезвъздушаване има написани терабайти в тоя форум, някои мислени, други не чак до там.
Успех и кажи от какво е като го откриеш.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблемът се оказа тривиален. След като протече по сериозно се видя от къде. Фланеца отстрани на главата се беше изгърбил като едногърба камила и то ясно видимо с просто око. Въпросният фланец е купуван от Аутоплюс преди около 4 месеца марката е Топран. С две думи не купувайте точно това от Аутоплюс. Като мазохист му дадох втори шанс... Челосах го и му смених О пръстена с гарнитура. Ей така за идеята ми е интересно какво ще се получи в близко бъдеще.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
silent написа:Проблемът се оказа тривиален. След като протече по сериозно се видя от къде. Фланеца отстрани на главата се беше изгърбил като едногърба камила и то ясно видимо с просто око. Въпросният фланец е купуван от Аутоплюс преди около 4 месеца марката е Топран. С две думи не купувайте точно това от Аутоплюс. Като мазохист му дадох втори шанс... Челосах го и му смених О пръстена с гарнитура. Ей така за идеята ми е интересно какво ще се получи в близко бъдеще.
Гледах много теми за тея фланци, даже някои хора си бяха поръчвали някаде алуминиеви, другия вариант е да си купиш оригинални, не са толкова по-скъпи от другите.
Късмет!
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
L&R написа:А някой от форума може ли да прави алуминиеви фланции моя сълзи, ама пластмаса голям риск
Търсачката брато: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 8&start=15
някаде там е истината

Късмет!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 50 госта