Капака на главата отвътре...Ясно,остава...Готово!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Капака на главата отвътре...Ясно,остава...Готово!!!

Мнениеот Plumber » Вто 16 яну 2007 21:37


Колеги,днес си сменях гарнитурата на капака на главата,че старата беше станала като пластмаса и взе да хвърля отвсякъде и какво да видя:Там където има решетка която води към маркуча,който отива към моното беше цялато натъпкано с това бялото дето се получава от конденза(мисля да му викам гной)Изчистих гнойта навсякъде само не можах да изчистя тази решетка .Та въпроса ми е след като загрее двигателя тази гадост втечнява ли се или да вадя капака пак да се мъча да го чистя.И ако трябва да го чистя,с какво да стане тази работа?

Последна промяна от Plumber на Съб 20 яну 2007 19:48, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Вто 16 яну 2007 21:46


Не съм сигурен дали трябва да го отваряш пак. Може да пробваш със спрей за почистване на карбуратори, "но спрей, а не добавка". Поне така направи клубния майстор с моя карбуратор вчера. И да си кажа честно тоя спрей много чисти бе мамка му :) 8)


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 16 яну 2007 21:52


dancing_niki написа:Не съм сигурен дали трябва да го отваряш пак. Може да пробваш със спрей за почистване на карбуратори, "но спрей, а не добавка". Поне така направи клубния майстор с моя карбуратор вчера. И да си кажа честно тоя спрей много чисти бе мамка му :) 8)


Искаш да кажеш моното :wink:


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Капака на главата отвътре...

Мнениеот Lisho » Вто 16 яну 2007 21:52


faf4o написа:......маркуча,който отива към моното беше цялато натъпкано с това бялото дето се получава от конденза(мисля да му викам гной).....И ако трябва да го чистя,с какво да стане тази работа?


Преди време го чистих с нафта, а после и с короселин.Защото освен така начечената "гной" вътре в решетката се събира и нещо като нагар.Няма изчистване защото вътре са няколко метални рещетки разположени една зад друга.Затискаш дупката и наливаш нафта или короселин в решетката и лашкаш капака -промиваш пак повтаряш процедурата докато свършиш я консуматива, я желанието да се занимаваш с тази мизерия. Ако искаш да изчистиш само "гнойта" може и с нафта да промиеш решетката, но ако изкаш да изчистиш
и нагара ползвай нещо по-така. С нафта доста ще се озориш и доста накисване ще трябва.

Успех


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Вто 16 яну 2007 21:57


georgipass написа:
Искаш да кажеш моното :wink:


Искаш да кажеш точно това (моното) обърках се просто :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 16 яну 2007 23:43


Тази решетка съм я мил с пароструйка и се изчисти (явно не е била толкова замърсена ).


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 17 яну 2007 10:10


Ясно.А като заагрее двигателя тва нещо разтопява ли се или си стои там.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 17 яну 2007 10:28


При загряване "гнойта" ще се разнесе, но не и нагара. Ако нагара е много и запуши изцяло или частично решетката е лошо - влошава се вентилацията на картера, нараства разхода на масло.

Номера с кореселина описан от колегата е добър и работи, но е наистина пипкава и досадна работа. Добра идея е да запушиш отвора с някаква тапа, да закрепиш капака обратно с някакви подпорки, да налееш коресилин така че да се покрие мрежичката и да го оставиш така цяла нощ да се разкисне.

Има и по-брутален, но и по-бърз метод - може да изгориш мизерията с газова горелка. От онези малките с бутилчици за еднократна употреба или дори от съвсем миниатюрните тип "писалка".


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 17 яну 2007 11:38


:idea:Не е лошо тези дето имат много гной да заведат колицата на добър майстор да я прислуша.Днес след като карах 2 км на студено си погледнах капачката и маркуча-има само леко побеляване.След каране на дълъг път белия налеп изчезва и остава само лек черен нагар!


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Сря 17 яну 2007 13:28


По повод 'гнойта', аз и викам маргарин, щото си е баш това:
Цитат
'Маргаринът (различен от течния маргарин), който представлява пластична маса, обикновено жълтеникава, получена от мазнина или масло от растителен или животински произход или от смес от тези мазнини. Това е емулсия от типа вода в масло, която е претърпяла такава подготовка, че по вид, консистенция, цвят и други качества да прилича на масло'

Но признавам, че 'гной' е много по-звучно и ми харесва повече, та подобно се разтваря в подобно, петролеев етер ще свърши работа, за да 'измиеш' филтъра на отдушника. Инак, ако 'сичко е метално, понеже 'гнойта' се държи като 'маргарин', можеш да използваш бензинова лампа и да я стопиш.

Успех.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 17 яну 2007 17:36


Значи трябва да свалям пак а:)Ем да бях питал преди да сменям гарнитурата.А дали няма да се скапе гарнитурата ако я стягам пак?


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Сря 17 яну 2007 17:37


faf4o написа:А дали няма да се скапе гарнитурата ако я стягам пак?


Нали е гумена - нищо и няма!

Успех.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 17 яну 2007 18:10


Emo написа:
faf4o написа:А дали няма да се скапе гарнитурата ако я стягам пак?


Нали е гумена - нищо и няма!

Успех.



Не е гумена.Коркова е.Кофти ли е?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 17 яну 2007 18:16


Ако си я карал 1-2дена няма страшно. Ако е повече и се е спекла слагай от гумените около 18-25лв са.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 17 яну 2007 18:29


teodor6769 написа:Ако си я карал 1-2дена няма страшно. Ако е повече и се е спекла слагай от гумените около 18-25лв са.



Имаш предвид да не я барам ако се е спекла?А може ли както е коркова ей тъй да си се скапе.От де да знам че има и гумени тука.Старата беше станала като пластмасова и се счупи.Бе ще я въртя някой друг месец да видя как е и нивото на маслото,щото ме съмнява че 80 процента от там е заминавало.Благодаря за отговорите на всички!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 48 госта