Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
Е това чудо на техниката
Мога ли да го разкарам от колата и какво му е действието като цял!?
Карам предимно на газ, в резервоара имам 3 литра бензин ако закъсам да отида до газстанцията.
Evaporative emission (EVAP)valve Passat B3-PF 89г
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Evaporative emission (EVAP)valve Passat B3-PF 89г
Fuel vapors are collected in the expansion tank. Liquid gasoline collects in expansion tank and flows back to the fuel tank through vent lines. See Fig. 4. When engine is not running, fuel vapors are drawn from tops of the expansion tanks, and flow into carbon canister, where vapors are stored.
After engine is started, the control valve is opened by throttle vacuum. Fresh air is drawn into bottom of the canister. Fuel vapors from the canister are drawn into the intake manifold.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Evaporative emission (EVAP)valve Passat B3-PF 89г
Значи и аз си го преведох като чичо гугъл транслейтора
В общи линии, събира изпарения и или ги връща в резервоара или ги гори според зависи има или няма вакум, т.е ако правилно съм разбрал му разкарвам вакумните маркучлета на това животно и си го зарезвам там да прай квото иска с тия изпарени, все пак в резервоара има сериозното количество от 3 литра
Василийййййййй ти щу каеш по въпроса!? Да не се появи само предпоставка за взривяване, че не знам как ще викам бате Веско да обезврежда

Изпарения на гориво се събират в разширителния съд. Течният бензин събира в разширителния съд и се влива обратно в резервоара за гориво през вентилационните линии. Виж фиг. 4. Когато двигателят не работи, горивните изпарения са съставени от върховете на разширителни съдове, и се вливат в въглеродната обвивка, където изпарения са stored.After двигател се стартира, контролния клапан се отваря от газта вакуум. Свежият въздух е съставен в долната част на кутията. Изпарения на гориво от туби са изготвени в смукателния колектор.
В общи линии, събира изпарения и или ги връща в резервоара или ги гори според зависи има или няма вакум, т.е ако правилно съм разбрал му разкарвам вакумните маркучлета на това животно и си го зарезвам там да прай квото иска с тия изпарени, все пак в резервоара има сериозното количество от 3 литра

Василийййййййй ти щу каеш по въпроса!? Да не се появи само предпоставка за взривяване, че не знам как ще викам бате Веско да обезврежда

- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Evaporative emission (EVAP)valve Passat B3-PF 89г
Съвет от мен не го разкарвай и си дръжте колите колкото е възможно с повече гориво (Бензин), защото бензиновите изпарения който се съдържат в резервоара, при малко количество бензин, особено при коли с АГУ-та който карат предимно на газ, а собствениците им "забравят", какво аджеба беше това бензина, са подложени на риск в пъти повече да се взривят, отколкото такива коли с пълни резервоари. Бензиновите изпарения в резервоара и ацетона вследствие застояване и стареене на бенза, са Главен Опасен Фактор за предизвикване на взрив. Не си играйте игра като поставяте на карта живота си и този на близките си!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 79 госта