Здравейте!
Предварително се извинявам защото съм нов!
Някой да помогне с инфо или линк как се демонтира цялата карантия на парното и климатика на Пасат B4.Необходимо ли е изпускане на фреона? Искам да си подлепя разпределителната клапа защото са изронени дунапрените, а и клапата за циркулация не работи.
Свалих цялото табло, отвих гайките в двигателния отсек и ударих на камък!
mod edit: °niksi°
Б4 демонтаж на въздуховодите на парното и климатика - РЕШЕНО
- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Абе намерих го даже със снимки, но моя е със Valeo, хоризонтално разположен вентилатор и незнам как да го махна тоя блок с клапите.
А вакуумния механизъм е баш зад вентилатора и не виждам как ще се добера до него без да разкача тръбите на климатика, а ме е страх!
Често- не знам има ли налягане, опасно ли е , що ли?
А вакуумния механизъм е баш зад вентилатора и не виждам как ще се добера до него без да разкача тръбите на климатика, а ме е страх!
Често- не знам има ли налягане, опасно ли е , що ли?
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
jasenski написа:Абе намерих го даже със снимки, но моя е със Valeo, хоризонтално разположен вентилатор и незнам как да го махна тоя блок с клапите.
А вакуумния механизъм е баш зад вентилатора и не виждам как ще се добера до него без да разкача тръбите на климатика, а ме е страх!
Често- не знам има ли налягане, опасно ли е , що ли?
При теб не е ли откъм двигателя развиваш, после обаче развиваш отвътре и вентилатора се маха отвътре, а не през коша на двигателя?
- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Такааа...Вентилатора го махнах без проблем, четирите гайки откъм двигателя ги развих, четири метални скоби(щипки) , които съединяват възела с клапите и радиатора на парното също. Оказа се обаче ,че има още две отзад ...е имаше ги. Както и да е! Извадих го тоя възел и подлепих клапите със самозалепваща лента от микропореста гума (използва се за изолация на водопроводни фитинги и стана супер) , обаче остава да виси въпроса за демонтажа на останалата част в , която е изпарителя на климатика.
Искам да я сваля по две причини:
1. Ако беше излезнала цялата тая коруба заедно , нямаше да се счупят гнездата на задните свързващи скоби и сега така и така ще трябва да я сваля за да мога да съединя двете части стабилно и отвсякъде.
2.Нямам достъп до механизма движещ клапата за циркулация, а тя също не работи както трябва.
Искам да я сваля по две причини:
1. Ако беше излезнала цялата тая коруба заедно , нямаше да се счупят гнездата на задните свързващи скоби и сега така и така ще трябва да я сваля за да мога да съединя двете части стабилно и отвсякъде.
2.Нямам достъп до механизма движещ клапата за циркулация, а тя също не работи както трябва.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Демонтаж на въздуховодите на парното и климатика
Тези калапи не се ли управляват с вакуум помпи или клапи. До колкото си спомням тази която управлява циркулацията седи горе в ляво до разпределителната кутия на въздуха.
По въпроса за фреона трябва да се източи иначе както казаха олекваш с 50-70 лева. Незнам къде ги има тези снимки та и аз да ги разгледам. Това е за сега .
По въпроса за фреона трябва да се източи иначе както казаха олекваш с 50-70 лева. Незнам къде ги има тези снимки та и аз да ги разгледам. Това е за сега .
- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Понеже е разглобена, а и на работа ходя намаше как да я закарам да и източат фреона и го изпуснах ,след което свалих и останалата част от пластмасите , в която е изпарителя и клапата. Отзад се намира въпросния вакуумен серво"двигател".Представлява един цилиндър с някакво гумено гофрирано мехче и пружина вътре. Като го засмуче вакуума се свива и издърпва лоста на клапата и тя се завърта. Лоста се беше откачил.Ще го снимам довечера и утре ще сглобявам.Електромагнитния вентил беше изгорял и си купих от една морга за 10 лв.точно същия. Нов струва сто и кусур и само с поръчка.
Защо нещо не става да слагам направо снимките, а само линкове?
Защо нещо не става да слагам направо снимките, а само линкове?
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
jasenski написа: ...Защо нещо не става да слагам направо снимките, а само линкове?
Моля те, ако има начин качи повече снимки

- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
http://snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=102555[url][/url]
Тука сложих още една схема и снимки. Схемата е на по сложните климатици с повече такива вакуумни механизми, но на нея се вижда и тоя на клапата. Просто не открих същата като моето ( най-масовото ) изпълнение с климатик.
Тука сложих още една схема и снимки. Схемата е на по сложните климатици с повече такива вакуумни механизми, но на нея се вижда и тоя на клапата. Просто не открих същата като моето ( най-масовото ) изпълнение с климатик.
- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=2181909
Вече имам супер парно! Остава само да отида да ми напълнят климатика с фреон.
Вече имам супер парно! Остава само да отида да ми напълнят климатика с фреон.