Край->Нещо се прецака-помпата не качва гориво...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Край->Нещо се прецака-помпата не качва гориво...

Мнениеот boyan.chav » Пон 21 фев 2005 14:33


Става въпрос за Passat 1.8 Mi Combi
Онзи ден закъсах за бензин близо до нас и отскочих до бензиностанцията и сипах в една туба бензин за 10 лв.,сипах го в резервоара и вече неще да ми пали :cry: .Като дам на контакт се чува как помпата "жужука" и "уж" качва бензин ама не иска да запали.Както и да е...викнах няколко "майстора" да видим за какво става въпрос...Откачихме входящия маркуч който влиза в инжекцията и като дам на контакт не впръсква бензин :cry:Проверихме и бензиновия филтър да не е запушен,ама не е.Отворихме и капака на помпата в багажника и махнахме изходящия маркуч и пак дадох на контакт и видяхме че не излиза бензин от там...махнахме и входящия маркуч и като дадох пак на контакт започна да излиза бензин от входящия маркуч :?: и то едвам-едвам :? А до преди този проблем колата 15-16 хил.километра от както съм е купил не ми е правила подобни проблеми,дажи никви :? Някой да има коментар по въпроса?Казаха ми че помпата нещо се е "затлачила" и не изкарва бензина с необходимото налягане?Била много скъпа и даже вече се чудя дали да не слагам направо газова и да не се занимавам с това,но все пак искам да видя вашите мнения :roll: Мерси много :wink:




Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пон 21 фев 2005 15:07


И да сложиш газова, бензиновата помпа пак ще ти трябва - това отпада :!:
Бензиновата помпа се прецаква, ако върви на сухо, защото се смазва и охлажда от бензина. Трябва винаги да има поне 30-тина литра в резервоара, за да нямаш проблеми. Май струва около 200 лв. нова (така съм чувал) но сигурно може да се намери по моргите, а може и да се ремонтира (за 20-тина лева, ако намериш майстор да се хване с това).


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Пон 21 фев 2005 15:12


Ами ако и откача буксата която е захранва?Няма да работи и няма да се прецака като е на "сухо",пък аз ще си перкам с газовата :wink: ...не че ми е много смешно щото като се сетя колко пари ще трябва да се израся не ми се мисли :cry: Все пак чакам още мнения :wink:


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Пон 21 фев 2005 17:05


не ми стана ясно все пак вадил ли си я бензиновата помпа от резервоара или не. Аз имах отдавна такъв проблем, оказа се че от "хубавия" бензин на Shell цедката на помпата е уникално зле. Така че извади я, виж тая цедка отдолу и я изчисти, щото може от това да подава малко бензин.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 21 фев 2005 17:10


kbot написа:И да сложиш газова, бензиновата помпа пак ще ти трябва - това отпада :!:
Бензиновата помпа се прецаква, ако върви на сухо, защото се смазва и охлажда от бензина. Трябва винаги да има поне 30-тина литра в резервоара, за да нямаш проблеми. Май струва около 200 лв. нова (така съм чувал) но сигурно може да се намери по моргите, а може и да се ремонтира (за 20-тина лева, ако намериш майстор да се хване с това).


Абе чак 30л. не трябват, опита ми от предишната кола показа мин 8-10. Два пъти ми свърши тунджата и след това айдеее нова помпа за 450лв и то с намаление..../колата беше оОпел/
По лошото за втора ръка е,че в повечето случаи не изгарят помпите, а не могат да поддават необходимито налягане - както каза колегат, бензина смазва и охлажда - когато го няма втулчиците се разбиват и още куп поразии.


Потребителски аватар
Passat_vr6
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Passat_vr6 » Пон 21 фев 2005 20:39


ако решиш да си слагаш гас ще ти трябва няква помпа. дори и втора ръка да е ще ти върше работа. ако няма необходимият дебит колата пак ще пали но просто няма да може да се изфорсира. а за гаста ти трябва просто да запалиш на безин и да поработи 2-3 мин на бензин (и тва през зимата), лятото веднага я прхварляш. Иначе гаста може да бъде и си е един от вариантите(с бенц помпа от 50лв.)


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пон 21 фев 2005 23:05


Остави си в резервара 10 литра бензуи и изключи помпата и ще разбереш не след дълго че тя не работи вече
А защо е така ще питаш някои които разбира от химия да ти обесни кво става с бензина като седи на тъмно и не проветриво след 20 дни
НАПРАВО Я ХВЪРЛЯС ТАЯ ПОМПА
На нова Бош не и дават гаранция ако имаш gas това ваги за цял свят
Отговори си защо


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 22 фев 2005 11:13


Не съм много сигурен, но доколкото знам, дори когато караш на газ, помпата пак функционира, но просто бензина се връща в резервоара по обратният бензинопровод. Поправете ме ако съм в заблуда :oops:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 22 фев 2005 13:45


Red_Jetta написа:
Michael написа: Поправете ме ако съм в заблуда :oops:


не си в заблуда, просто това е единия начин.
втория е напрежението захранващо помпата се подава към газовия клапан и се прехвърля ту към газта ту към бензина. в този случай при работа на газ бенз-помпата естествено не работи.

много е дискутирано по въпроса кой е правилния начин и май се свежда до предпочитанието на всеки конкретен майстор.
bowdown bowdown bowdown bowdown
Най-накрая някой да ми обясни на разбираем език кратко и ясно!


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Вто 22 фев 2005 22:32


Относно повредата, за карам служебен пасат 95 та 1,8мi, и имаше проблем с помпата, плешив ротор, тоест нагорели пътечки на колектора и четките не правят добър контакт и когато застанат ротора и четките на плешиво място, няма завъртане, пробвай да чукнеш върху резервоара близо до помпата (маистора така откри проблема) и ако завърти помпата, след механично предизвиканите вибрации зна4и проблема е същия. Ако е така пиши ще те насоча към маистора, който ремонтира нашата.

P.S. Относно това дали трябва да работи помпата, когато колата е на газ няма спор, трябва да бачка иначе клеасва и после я изхвърляш. Но наистина задължително трее да има бензинец кам 10 кила да върти на рециркулация.


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Пон 07 мар 2005 10:04


Помпата я свалих и вече карам само ГАЗ и съм много доволен от цената и разхода :wink: Пък за помпата ще мислим по-късно като саберем парички :wink:


peshopesho
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

[b]Голяма грешка[/b]

Мнениеот peshopesho » Сря 09 мар 2005 22:04


Недей да я карашмного само на газ, ще си скапеш карбуратора!!!
За помпата , виж дали нейната цедка не е запушена! ако не е сменяш помпата, за 30 лв. сум си купувал без кожуха!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта