Онзи ден закъсах за бензин близо до нас и отскочих до бензиностанцията и сипах в една туба бензин за 10 лв.,сипах го в резервоара и вече неще да ми пали
Край->Нещо се прецака-помпата не качва гориво...
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Край->Нещо се прецака-помпата не качва гориво...
Става въпрос за Passat 1.8 Mi Combi
Онзи ден закъсах за бензин близо до нас и отскочих до бензиностанцията и сипах в една туба бензин за 10 лв.,сипах го в резервоара и вече неще да ми пали
.Като дам на контакт се чува как помпата "жужука" и "уж" качва бензин ама не иска да запали.Както и да е...викнах няколко "майстора" да видим за какво става въпрос...Откачихме входящия маркуч който влиза в инжекцията и като дам на контакт не впръсква бензин
Проверихме и бензиновия филтър да не е запушен,ама не е.Отворихме и капака на помпата в багажника и махнахме изходящия маркуч и пак дадох на контакт и видяхме че не излиза бензин от там...махнахме и входящия маркуч и като дадох пак на контакт започна да излиза бензин от входящия маркуч
и то едвам-едвам
А до преди този проблем колата 15-16 хил.километра от както съм е купил не ми е правила подобни проблеми,дажи никви
Някой да има коментар по въпроса?Казаха ми че помпата нещо се е "затлачила" и не изкарва бензина с необходимото налягане?Била много скъпа и даже вече се чудя дали да не слагам направо газова и да не се занимавам с това,но все пак искам да видя вашите мнения
Мерси много 
Онзи ден закъсах за бензин близо до нас и отскочих до бензиностанцията и сипах в една туба бензин за 10 лв.,сипах го в резервоара и вече неще да ми пали
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
И да сложиш газова, бензиновата помпа пак ще ти трябва - това отпада
Бензиновата помпа се прецаква, ако върви на сухо, защото се смазва и охлажда от бензина. Трябва винаги да има поне 30-тина литра в резервоара, за да нямаш проблеми. Май струва около 200 лв. нова (така съм чувал) но сигурно може да се намери по моргите, а може и да се ремонтира (за 20-тина лева, ако намериш майстор да се хване с това).
Бензиновата помпа се прецаква, ако върви на сухо, защото се смазва и охлажда от бензина. Трябва винаги да има поне 30-тина литра в резервоара, за да нямаш проблеми. Май струва около 200 лв. нова (така съм чувал) но сигурно може да се намери по моргите, а може и да се ремонтира (за 20-тина лева, ако намериш майстор да се хване с това).
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
kbot написа:И да сложиш газова, бензиновата помпа пак ще ти трябва - това отпада![]()
Бензиновата помпа се прецаква, ако върви на сухо, защото се смазва и охлажда от бензина. Трябва винаги да има поне 30-тина литра в резервоара, за да нямаш проблеми. Май струва около 200 лв. нова (така съм чувал) но сигурно може да се намери по моргите, а може и да се ремонтира (за 20-тина лева, ако намериш майстор да се хване с това).
Абе чак 30л. не трябват, опита ми от предишната кола показа мин 8-10. Два пъти ми свърши тунджата и след това айдеее нова помпа за 450лв и то с намаление..../колата беше оОпел/
По лошото за втора ръка е,че в повечето случаи не изгарят помпите, а не могат да поддават необходимито налягане - както каза колегат, бензина смазва и охлажда - когато го няма втулчиците се разбиват и още куп поразии.
- Passat_vr6
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ако решиш да си слагаш гас ще ти трябва няква помпа. дори и втора ръка да е ще ти върше работа. ако няма необходимият дебит колата пак ще пали но просто няма да може да се изфорсира. а за гаста ти трябва просто да запалиш на безин и да поработи 2-3 мин на бензин (и тва през зимата), лятото веднага я прхварляш. Иначе гаста може да бъде и си е един от вариантите(с бенц помпа от 50лв.)
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Остави си в резервара 10 литра бензуи и изключи помпата и ще разбереш не след дълго че тя не работи вече
А защо е така ще питаш някои които разбира от химия да ти обесни кво става с бензина като седи на тъмно и не проветриво след 20 дни
НАПРАВО Я ХВЪРЛЯС ТАЯ ПОМПА
На нова Бош не и дават гаранция ако имаш gas това ваги за цял свят
Отговори си защо
А защо е така ще питаш някои които разбира от химия да ти обесни кво става с бензина като седи на тъмно и не проветриво след 20 дни
НАПРАВО Я ХВЪРЛЯС ТАЯ ПОМПА
На нова Бош не и дават гаранция ако имаш gas това ваги за цял свят
Отговори си защо
- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
bowdown bowdown bowdown bowdownRed_Jetta написа:Michael написа: Поправете ме ако съм в заблуда
не си в заблуда, просто това е единия начин.
втория е напрежението захранващо помпата се подава към газовия клапан и се прехвърля ту към газта ту към бензина. в този случай при работа на газ бенз-помпата естествено не работи.
много е дискутирано по въпроса кой е правилния начин и май се свежда до предпочитанието на всеки конкретен майстор.
Най-накрая някой да ми обясни на разбираем език кратко и ясно!
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Относно повредата, за карам служебен пасат 95 та 1,8мi, и имаше проблем с помпата, плешив ротор, тоест нагорели пътечки на колектора и четките не правят добър контакт и когато застанат ротора и четките на плешиво място, няма завъртане, пробвай да чукнеш върху резервоара близо до помпата (маистора така откри проблема) и ако завърти помпата, след механично предизвиканите вибрации зна4и проблема е същия. Ако е така пиши ще те насоча към маистора, който ремонтира нашата.
P.S. Относно това дали трябва да работи помпата, когато колата е на газ няма спор, трябва да бачка иначе клеасва и после я изхвърляш. Но наистина задължително трее да има бензинец кам 10 кила да върти на рециркулация.
P.S. Относно това дали трябва да работи помпата, когато колата е на газ няма спор, трябва да бачка иначе клеасва и после я изхвърляш. Но наистина задължително трее да има бензинец кам 10 кила да върти на рециркулация.
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
-
peshopesho
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[b]Голяма грешка[/b]
Недей да я карашмного само на газ, ще си скапеш карбуратора!!!
За помпата , виж дали нейната цедка не е запушена! ако не е сменяш помпата, за 30 лв. сум си купувал без кожуха!
За помпата , виж дали нейната цедка не е запушена! ако не е сменяш помпата, за 30 лв. сум си купувал без кожуха!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта