Много странен като цяло, натъпкан с излишни неща според мен.
Кой какво е правил, подобрил, рационализирал , съсипал
ще дам лека посока на дискусията...
Passat 2001 AZM
Еко помпа - нужна ли е, някой разкарал ли я е, какво прави и защо?
При мен лично се чува при първоначално стартиране и когато е по-хладно в интервала 1400-2000об/мин, гледам че смуче иззад двигателя , според мен картерни и изгорели газове , след това ги набива в кутията на филтъра над хартиения елемент.
Много бързо загрява, дали еко помпата допринася, дори зимно време на -15 загряваше за няколко километра до 90 градуса.
Сложил съм газ, доволен съм като цяло, първоначално светеше лапата на ДВГ, обогатихме смесите, почна да харчи по 14 газ , обеднихме сега съм я закрепил под 13 Софийско и около 9 извънградско при нормално каране , градско на разстояния около 2-3 км. Мисля че е доволно, за бензин не знам разхода, не дочаках да свърши резервоара и сложих ГИ.
Как сте с разхода - без значение дали е газифициран ДВГ или не ?
6 степенна скоростна кутия може ли да се набоде ?
Много дълги ми се струват скоростите, или пък въртящия момент е качен много нагоре ? Усещам че до 2400 се задъхва, натам е ок, разхода дори като че ли пада като сменям над 2400 градско, като цяло се държи по адекватно в по-високи обороти.
С кой маховик сме , демпферен ли е ?
Имаме ли вакуум помпа и къде се намира.
Кабелите на свещите и свещите как сменяте, аз си счупих ръцете да бъркам под гадния колектор, дали не е по-лесно ако се свали колектора или ще стане по-сложно ?
Не на последно място ... защо виско??? :)
Комшията ми е с такъв и бих казал че е отвратителен за всякакъв вид обслужване. Също е с ГИ и разхода в София е 12-15газ навън 8-9л. Най-големия недостатък поне при него е разхода на масл 4л на 12х.км 

. Това палене на този мотор май никога не може да е перфектно 
Обаче след още няколко дни ще кажа дали не е било съвпадение или съм разрешил проблема наистина. Адаптацията направих по описания по-горе начин .