Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Нед 18 авг 2019 21:09


Комшията написа:
quattro^^ написа:
Zdravko Zankov написа:Надали са гуми.

Не са имал съм разправии с криви гуми лагери сменях заради тях, виеше като на лагер. Гума почва от тръгването да бие или вие. Като чукнеш спирачката когато почне вибрацията или дадеш газ какво се случва?

Абосолтно нищо,намалява съвсем нормално при подаване на газ също е спокойно но достигне ли 120 почва да тресе.

"Петно" на гумата , съчетано с поскапани амортисьори, изпада в резонанс. Ако гумите са регенерат, пак го прави, ако има претрит участък ( петно ) , ако колата е стояла над 5-6 месеца без да мръдне - пак, особено ако са и по-стари.




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 19 авг 2019 20:33


Да, майсторът ми спомена за различни конуси, 6 и 7 мм! Май ще трябва да свалям гумата и да меря с какъв конус да купувам?

Иначе планирам да купя комплект на ФЕБИ, цените са 220, 240, 250 и 290 евро. Ще разгледам подробно какви са разликите.

А за предните дюзи днес успях да сваля нагревателя с дюзата от старата и след като разглобих новата се оказа, че старата лагерува на почти иделна сфера, а новата е с друга нестандартна геометрия. Затова си залепих със силикон старата дюза, а двете нови остават за резерва.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 19 авг 2019 21:00


Не можеш да измериш конуса на свалена гума, трябва да се извади шарнира за да се види кой от двата модела е.
Провери и цената на лемфьордер каква е


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Вто 20 авг 2019 6:46


до 2001 вкл. е големия....


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Вто 20 авг 2019 7:08


В етката си бише до кое шаси е големи, проверете го, по спомен 2002 го сменят


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 20 авг 2019 8:14


В етката пише, ама малко форумци имат достъп до нея!
Това ми излиза за моята кола:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578


Има едно ограничение за номер на шаситo,

Fahrgestellnummer bis /до/ 3B-3-072 000 , а моето шаси е WVW ZZZ 3BZ2E 268170. Не съм много сигурен дали мога да си го купя?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Вто 20 авг 2019 18:33


Еми значи би трябвало да става за тяоята кола, на мястото на тиретата има букви, които в твоя случа са Z и E съответно. Четвъртата цифра означава годината, твоята е 2002 а тоя комплект продавача твърди че става до шаси 072000 от 2003г. Но най добре се провери в етката също. Ето една онлай https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 20 авг 2019 20:08


Доста търсих напоследък по разни програми по шаси и разбрах, че не е това което трябва да бъде.
Пускаш примерно кола по шаси, търсиш предни накладки и вместо да излезнат само накладките за тази кола, пак виждаш и двата модела накладки монтирани на този модел автомобил.
Та най сигурно си остава свалянето и поръчването


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Сря 21 авг 2019 8:21


Защо от вагкома като е настроена на автоматик върви повече (афн ръчка е количката)


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 21 авг 2019 9:22


Повече нафта да пуска?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Сря 21 авг 2019 10:12


Странно. Принципно е малко по-мудна. Да не би да има някакъв проблем с геометрия и ефекта обедняване на сместа при високи обороти да се заглушава в режим автомат. А в режим ръчна да се прояввява по-осезаемо.
Любопитно ми стана.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Сря 21 авг 2019 11:13


Иначе в преди високите обороти по-лошо беше все едно наречено задушава се след 3600об но сега пък тръгва от 2200-300 нагоре преди 1800-900 беше. Сега усещам, че няма 5-10 коня. И работи по-меко с тракането


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Комшията » Пет 23 авг 2019 10:24


hooligan_sk написа:Освен гуми, пробва ли други джанти? Когато вибрациите са в малък диапазон около точно определена скорост, обикновено колелата са проблема.

Прегледахме всичко от-до абсолютно карета вътрешни външни кардан предница тампони не могат да открият какъв е проблема.Казват всичко е здраво и това е.


artyom
Мнения: 120
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот artyom » Пон 09 сеп 2019 22:27


Здравейте. Понеже пасата няма фабрично дистанционно за централното си взех един китайски модул като на прикачената снимка. Преди беше с друг модул с отделно дистанционно и на негово място свързах този и всичко тръгна веднага, но ми направи впечатление, че понякога трябва да се натискат по 2 пъти бутоните за отключване или заключване за да сработи. И с двете дистанционни го прави, смених и батериите но не е и от тях. Някой ползвал ли е такъв или подобен модул да сподели дали и при него е така?
Без име.png
Без име.png (184.4 KиБ) Видяна 1975 пъти


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 12 сеп 2019 20:46


Колеги, оставих си колата на вътрешно почистване, тапицерията на всички врати провисна.

IMAG2813.jpg
Предна врата


IMAG2812.jpg
Задна врата


Това как се оправя? Моля за мнения!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: A999, WasteLand_TD и 61 госта