Пасат B5 1,9 ТДИ 2000г. предни спирачни апарати
- peshopetrof
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 19 дек 2007 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Пасат B5 1,9 ТДИ 2000г. предни спирачни апарати
днес опитахме да сменим предните накладки на Пасат B5 1,9 ТДИ 2000г. Свалихме старите накладки, но при монтажа на новите се оказа, че долният държач (болта с маншончето) не се движи и е като залепен в гнездото. Така и не успяхме да го раздвижим с чукане, не се и върти. Игра с чука и малко WD - без резултат. Старите накладки затова и бяха неравномерно износени. Имал ли е някой подобен проблем и задължителна ли е смяната на целия апарат? :(
Re: предни спирачни апарти Пасат 4
При много заяли връзки се опитва с шоково температурно въздействие. Казано други яч, с газова горелка или писторет за горещ въздух загряваш връзката, след което шоково охлаждаш с вода. След няколко такива шокови термо атаки, шансовете да се разглоби връзката, стават много големи.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Както има и вероятност ако загряваш много, да разкажеш играта на спирачните апарати с рязкото охлаждане. За това си прави сметка как и до каква температура ще нагряваш! Но както е казал колегата, става по този начин :)
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Разбира се, не трябва да се прекалява. Все пак спирачките в реални условия са подложени точно на такива шокови температурни въздействия (например при интензивно спиране последвано с преминаване през локва) и вероятно поради това тази връзка е спекла така. Затова заводски тези елементи задължително трябва да са преоразмерени за шокови термо въздействия.
- peshopetrof
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 19 дек 2007 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
стана с една малка газова горелка, нагряване и развъртане/чукане навън. без да охлаждаме после. по болта имаше нещо като пресован нагар и ръжда. после с термо грес обилно и сега е 6.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Сваляш си апарата от супорта (желязото,на което седят водачите). Развиваш си двата болта от шенкела и си сваляш супорта навън. След това грееш, рязко охлаждаш, после пробваш с гайковерт дали ще се завърти. Или ще се скъса или ще се раздвижи и излезе. Ако го биеш много с чука, ще го изкривиш. Ако се скъса - сменяш супорта заедно с водачите. Ако пък се разглоби, почистваш всичко много хубаво, взимаш си ремонтен комплект с два нови водача и маншони и гресираш хубаво със специална грес (много високо температурна, тя си е за това) и си готов. След това отваряш и почистваш и от другата страна,преди да запече и от там по същия начин.


-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Хайде като заговорихме за ремонтен комплект ако можеш колега да споделиш от къде и колко?
В Порше Пловдив един водач за спирачен апарат струва 42 лъва. Само комплекта с гумичките и тапичките за водачите по спомен беше 31 лева когато ги поръчвах. Ако стане дума за стругар.... само да вметна, че работя в машиностроенето от доста години и предпочитам да си ги купя....
Поздрави
В Порше Пловдив един водач за спирачен апарат струва 42 лъва. Само комплекта с гумичките и тапичките за водачите по спомен беше 31 лева когато ги поръчвах. Ако стане дума за стругар.... само да вметна, че работя в машиностроенето от доста години и предпочитам да си ги купя....
Поздрави
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Има ремонтни комплекти,каквито си пожелаеш,само че в София...при теб едва ли ще намериш. Общо взето се продават само гумички,продават се и гумички к-т с буталце,продават се и само маншони за водачите,както и маншони + самите водачи. Продават такива неща в Евро07 (от скоро внесоха на Ауто френ ремонтните к-ти),Скорпион 13 и още два магазина,които не знам как се казват,ама от единия съм купувал водачи за Голф 3 и за точно такъв Пасат и ремонтния к-т беше 40-тина лв (два водача + грес за тях + двата маншона).
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 16:05
- Автомобил: Passat B5 2.8 V6 4Motion
- Двигател: AQD 1999
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 предни спирачни апарати
Колеги, аз имам проблем с тези водачи, но при мен дертът е че имам по-голям луфт отколкото трябва и съответно подрънква апаратът на павете. Не съм го проверил още, но един от монтьорите в Дунев сервиза ме посъветва, че водачите като част са почти 100% еквивалентни с болт от полуоска на голф 3 например. Иначе цената само за маншона в Порше е 37лв за комплект от 2 маншона.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта