Здравейте,
Купих тази кола преди няколко дни от автокъща. Когато я гледах за първи път, акумулаторът беше паднал и й дадоха ток за да запали. Когато я взимах си запали сама. На следващия ден (неделя) не можах да запаля, защото акумулаторът отново беше паднал. Отидох и купих нов акумулатор 74Ah. След като го смених карах много малко.
Вечерта в понеделник акумулаторът беше на нула. Не можах да я отключа, таблото беше мъртво, нямаше показания дори на километража. Влязох през багажника за да отворя капака, дадоха ми ток и запалих. Оставих я да поработи около час и на следващата сутрин (днес) запалих без проблем. Но освен това замерихме тока на клемите на акумулатора при загасен двигател и уредът показа 400mA.
Та въпросът ми е, това нормално ли е? Ако пресмятам правилно, при такава консумация, ако колата не се кара една седмица, после няма да може да запали. Това ми изглежда недопустимо. Един съсед има същия модел и замерихме и на неговата кола и показа даже повече - 500mA. Първата ми мисъл е, че са си оставили ръцете като са слагали алармата, но той каза, че неговата аларма е фабрична, и би трябвало да е сложена правилно.



Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Нормалната утечка мисля, е 0.01 А. Има писано доста по въпроса. Например тук
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=388998&hilit=%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0+%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Използвай търсачката, колега
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=388998&hilit=%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0+%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Използвай търсачката, колега

Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Ами след като пуснах запитването, поразрових из интернет и попаднах на ей това: http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/339725-opinion-battery-drain.html. Доста интересно четиво. Не разбрах дали човекът е с B5 или B5.5, но при него изглежда нормалната утечка е около 40mA. В същата тема има и цитати от официална документация и линк към видео, според които трябва да се изчака известно време (препоръчаното е 2 часа) преди да се мери утечката, защото бордовия компютър не се изключва веднага.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
0,4A x 12V = 4,8W което си е сериозна консумирана мощност. Тъи като не е споменато дали е седан или комби, свали облегалката на задната седалка, влез в колата при затворени всички врати и виж дали лампата за осветяване на багажника свети нон стоп. Микро ключето на багажника се прецаква и може да е залепнало, а тази мощност си е точно на една крушка 5W. Ако проблема не е там, провери още веднъж дали не свети някои плафон при затворени врати, за мен това е крушка, която свети нон стоп. В противен случаи слагаш мултицета и махаш предпазителите един по един докато отпадне тази консумация, тогава поне ще се разбере в коя верига е проблема.
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Свързваш мултицета на ампери,затваряш бравата на вратата с нещо подходящо/при мен с отверка/ и заключваш.След минута трябва да заспи ЕКУто и махаш бушон по бушон и в коя верига е консуматора.При мен проблема излезе изсъхнали кондензатори на захранването на касетофона.Дано съм помогнал 

Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Благодаря за отговорите. Закарах я в автокъщата и им я оставих да търсят утечката. Казаха, че се е оказало, че е от алтернатора и че с я оправили. Ще видя дали ще ми падне пак акумулатора.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
От алтернатора??? От самия алтернатор като алтернатор едва ли е възможно 

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Може,имал съм случай на прекъснали диоди с оттечка,опел беше ама пак си е алтернатор.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
brad4edat написа:От алтернатора??? От самия алтернатор като алтернатор едва ли е възможно
Малките диоди за възбудителната намотка или реле регулатора.
Диодите се хващат най-лесно с осцилоскоп .
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 28 апр 2013 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Заключи с дистанционното при отворен преден капак и тогава мери с уреда, следтова пиши какви са показанията.
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
Жената замина с колата и не мога да меря. Пък и щом твърдят, че е оправена (а и не ми взеха пари), ако не ми пада акумулатора, не виждам причина да не им вярвам, че е било от алтернатора.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Passat B5.5 2001-ва 1.9TDI 131hp - точи 0.4A загасен
kris11 написа:brad4edat написа:От алтернатора??? От самия алтернатор като алтернатор едва ли е възможно
Малките диоди за възбудителната намотка или реле регулатора.
Диодите се хващат най-лесно с осцилоскоп .
Хмм... нещо ново и интересно за мен, ще го имам в предвид някога! Мерси за инфото колеги

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 42 госта