Колеги помагайте, не ще да пали.
Закачихме я на компа - грешка на коляновия вал. Сменихме датчика на ХОЛ.
След смяната пак същата грешка друга грешка няма. Проверихме какво ли не Свещи - Бубини - ток има (дава искри на всички свещи). Подменяхме 3 вида свещи. Бензин стиха до свещите. Даже са оцапани след въртенето. Съмнявахме се че ми е сипана нафта защото бензина беше червен, източихме го и налях 10 литра нов. Разкачихме рейката от дюзите бензин пръска, майстора каза нормално си работят. Колата има газов инжекцион ПоверЙет. Върти безпроблемно опитва се да запали но.... не!
Температурния датчик откачахме и пак същите резултати. Колата почна да прекъсва преди 2 седмици и нямаше мощност след 3000 оборота. В Понеделник почна да пали трудно на обяд от 10-тия път, после ми угасна топла и пак от десетия път запали и прекъсваше а вечерта вече не запали и от тогава днес цял ден се мъчим и няма резултат. Дайте идея какво да търсим. Всякакви предложения са от полза. Белезите за центровка са както трябва и тях ги гледа майстора. Видя се в чудо майстора с моя Пасат.
Благодаря ви предварително!
Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Бензин да те удави , ток да те убие и не ще да пали!
В този случай се сменя - майстора!




- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
rudoni написа:Бензин да те удави , ток да те убие и не ще да пали!В този случай се сменя - майстора!
![]()
То лесно се сменя майстора ако колата работи и може да се движи на собствен ход. ама с ласото не е лесно да я влача напред-назад по майстори!
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Имобилайзера гасне ли на таблото когато подадеш контакт?
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
KGL написа:Имобилайзера гасне ли на таблото когато подадеш контакт?
Нямам такъв.
Вадим свещите чистим ги слагаме при първото завъртане се опитва да запали, аааа дано ама надали и после като извадим свещите удавени по тях доста бензин. Странното беше че се опитвахме да го запалим със запалка бензина на свещите ама нещеше!
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Ами то това е имобилайзера! Прекъсва нещо което пали колата.Провери дали нямаш някоя допълнителна аларма (там отдолу вляво от педалите малка черна кутийка), не си писал за индикации(светщи ламБи по таблото) и т.н.! И искаш ,хоп от тук да ти запалим колата!Става ,ама при теб май не!
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
rudoni написа:Ами то това е имобилайзера! Прекъсва нещо което пали колата.Провери дали нямаш някоя допълнителна аларма (там отдолу вляво от педалите малка черна кутийка), не си писал за индикации(светщи ламБи по таблото) и т.н.! И искаш ,хоп от тук да ти запалим колата!Става ,ама при теб май не!
Последна промяна от draior на Пон 14 окт 2013 10:37, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Чакай сега..кой точно датчик сменхте?Долу на коляновия вал или оня горе на разпределителния вал?
Обикновено плющи оня долу дето е супер шибан за подмяна.
Когато той е сдал багажа тогава не пали.
Обикновено плющи оня долу дето е супер шибан за подмяна.
Когато той е сдал багажа тогава не пали.
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Bai Sando написа:Чакай сега..кой точно датчик сменхте?Долу на коляновия вал или оня горе на разпределителния вал?
Обикновено плющи оня долу дето е супер шибан за подмяна.
Когато той е сдал багажа тогава не пали.
Този отпред при ремъка. Него сме сменили. Не знаех че има дру. А този долу не се ли хваща на диагностиката?
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Не се дразни! Има имобилайзер в ключа. Когато дадеш на контакт, на таблото светва един символ с ключ. Ако всичко е ОК, той гасне наред с другите лампи. Ако има проблем остава да свети и не можеш да запалиш, а само си въртиш или запалва и след това гасне веднага.
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
KGL написа:Не се дразни! Има имобилайзер в ключа. Когато дадеш на контакт, на таблото светва един символ с ключ. Ако всичко е ОК, той гасне наред с другите лампи. Ако има проблем остава да свети и не можеш да запалиш, а само си въртиш или запалва и след това гасне веднага.
Нямам символ с ключ, на таблото нямам такава индикация Ама няма лошо, може да не съм го забелязал 8 години. Както и да е.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Почти съм сигурен,че е долния датчик 

- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Bai Sando написа:Почти съм сигурен,че е долния датчик
В събота ще го сменим и него, а дано си прав :)
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
Аз пък не знам да има Пасат Б5 без имобилайзер. Има чип вътре в ключа... ама твоя може да е някакъв различен Пасат.
Успех с отстраняването на проблема!
Успех с отстраняването на проблема!
Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!
draior,ама ти май се дразниш?!Ние се опитваме да ти помогнем , а ти ни упрекваш!За точна и правилна диагностика нестига VAG com , а и други апарати които колегите може и да нямат и за това да не ти хванат проблема. А наистина като твоя модел без иммо няма!И пак ти казах за проверка за допълнителна аларма.Колегата където ти е писал за датчика на коляновия вал и той е прав ,ама защо твоя майстор не го вижда това незам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 52 госта