Климатроник Б5 98 година

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Климатроник Б5 98 година

Мнениеот ventostz » Нед 29 юли 2012 20:52


Здравейте колеги, днес климатроника взе да ми прави проблем, колата е Пассат Б5 98 година, едва ли мотора има значение какъв е, но все пак - АФН. Като дам на контакт и по климатроника взимат всички възможни позиции да мигат, никое копче не работи и нищо не мога да правям освен econ, него като го натисна и климатроника се изключва, дава off, след което вече мога да го пусна. Така е докато не загася колата, и не дам отново на контакт, при което започва наново мигането. Някакви идеи, насоки, или човек, който се занимава с климатици да ме насочите? :cry:




Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот mccoy » Нед 29 юли 2012 23:05


Така мига в продължение на 15секунди и после си тръгва нормално.
Това ознаяава че климатроника е записал някаква грешка и трябва да се види на Ваг-ком или да се пусне тест с комбинация от бутони.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот ventostz » Пон 30 юли 2012 6:49


мерси колега, ще го закача днес на ваг ком за да видя каква грешка е записал :beer


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот williams_vn » Пон 30 юли 2012 6:59


според мен няма фреон и климатроника ти мига заради това но на диагностиката ще ти излезе 100%


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот ventostz » Пон 30 юли 2012 18:38


имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори :beer


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот brad4edat » Пон 30 юли 2012 22:31


ventostz написа:имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори :beer


Сподели с колегите каква е била грешката? Номер на грешката и какво означава?
Така след време някой когато прочете темата, ще получи евентуално търсената информация!

:drunk


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот ventostz » Вто 31 юли 2012 7:05


brad4edat написа:
ventostz написа:имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори :beer


Сподели с колегите каква е била грешката? Номер на грешката и какво означава?
Така след време някой когато прочете темата, ще получи евентуално търсената информация!

:drunk


ами там е работата, че бях с едни лаптоп, на който батерията му държи няколко минути само, и гледах бързо да я изтрия, но мисля че беше нещо с ниско налягане


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот drago_tr » Чет 24 окт 2013 16:31


ventostz написа:Здравейте колеги, днес климатроника взе да ми прави проблем, колата е Пассат Б5 98 година, едва ли мотора има значение какъв е, но все пак - АФН. Като дам на контакт и по климатроника взимат всички възможни позиции да мигат, никое копче не работи и нищо не мога да правям освен econ, него като го натисна и климатроника се изключва, дава off, след което вече мога да го пусна. Така е докато не загася колата, и не дам отново на контакт, при което започва наново мигането. Някакви идеи, насоки, или човек, който се занимава с климатици да ме насочите? :cry:


Да не пускам нова тема, но при мен симптомите са същите като при колегата Пасат б5 1998 AFN...доста теми изчетох, но те всички се въртят около перката и отговор не получих никъде. И все пак ето какво е при мен положението; като се даде контакт и извесно време след запалването дисплея на климатроника мига известно време след което спира. При натискането на копчетата AUTO и ECON, когато работеше системата се чуваше цъкането на някакво реле под таблото на колата....сега това цъкане го няма...тоест климатроника не се включва. Закачих вагкома и ми е набило грешка 00792 Pressure Switch F129. След зачистването на тази грешка, тя отново се появява. Отворих блока за управление и почистих датчика и вентилаторчето вътре, напръсках с контактен спрей буксите,след което го сглобих, но проблема остана. Никъде не прочетох из темите, пресостата къде му е датчика...има ли няма ли...заничах из коша, но нищо такова не видях, тъй като из темите пише че може да му се е откачила или скапала буксата или самия датчик да е отишъл. След голяма залягане и лазене успях да го открия...но какви трябва да са му данните за да го замеря :banghead С 4 кабела е. Гледах и дали няма някакви удари по тръбите отдолу, изглеждаха ми наред. Пуснах му самодиагностика и ми изписа 318 Air Conditioner Pressure Switch
Говорих с колегата Zfa и се разбрахме да я карам при него да я видим за фреон. Всъщност аз я дозареждах преди 6 месеца, а предния път преди 2 години и беше изгубила само 100 грама фреон. И така...ами ако не е от фреона? И така ще я карам във вторник при него...но до тогава.... сърце мъжко не трае....какво може да и е станало н колицата и какво мога аз да погледна и проверя преди да съм я закарал, защото Враца-София са си 100 и още 100 километра и ако ще е нещо малко да не се разкарвам. :icon_sad
Така че който има желание да помага с мнения и напътствия
Благодаря. :bowdown


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот kris11 » Чет 24 окт 2013 18:41


Или скапан пресостат или издиша от уплътненията на филтър дехидратора.О образни пръстенчета. Може и легла на филтъра да са корозирали много и тия О пръстенчета да не мога да уплътнят. Недай се боже да се цепната някоя от тръбите..
ZFA трябва да ти е дал точна насока - дай ни и ти жокер


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот drago_tr » Чет 24 окт 2013 18:51


А утре ще погледна бушоните да видя как са за да съм сигурен там как са нещата. Обаче кои са? :banghead
Знам само този който е за перката големия 30 Амперовия които е под кормилото. А другите? Сега издирвам схеми....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроник Б5 98 година

Мнениеот zfa159 » Чет 24 окт 2013 23:30


Пасат Б5 има акумулатор,а не дехидратор - т.е. пак е дехидриращ елемент ама е на ниското налягане. Никога не създава ядове с уплътненията там,защото е на сухо,а и налягането е под 10 атмосфери (работно е 2 атмосфери). Те най-често текат от изпарителите (вътре) и от осевия на компресора и от тръбите до кондензатора. В редки случаи им гният самите корпуси на дехидраторите.
Грешките заради които да мига са много и най-различни - вентилатора в купето, налягането на фреона - ниско или свръх високо, моторчетата за позициониране на клапите...затова е много важно да се види каква точно е била грешката.
Принципно то може да дава грешка за налягането на фреона,а фреон да си има - късат се кабелите до датчика,също така и датчика се прецаква и т.н. Когато се сменя ангренаж,често не се закрепват добре кабелите на предната маска и ремъците и перките ги изяждат и прекъсват и започва лудницата с грешките за датчика за фреона.
При случая с колегата,който ще ми я кара - 99% е изтекла от някъде, ама трябва да я видя, за да кажа откъде, стига да е благосклонна и да се види..понякога текат от задната страна на изпарителя и там не се вижда, докато не се разглоби цялото табло...което е яко нерентабилно на фона на ежегодно зареждане :)
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Vasssoto и 58 госта