
Климатроник Б5 98 година
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Климатроник Б5 98 година
Здравейте колеги, днес климатроника взе да ми прави проблем, колата е Пассат Б5 98 година, едва ли мотора има значение какъв е, но все пак - АФН. Като дам на контакт и по климатроника взимат всички възможни позиции да мигат, никое копче не работи и нищо не мога да правям освен econ, него като го натисна и климатроника се изключва, дава off, след което вече мога да го пусна. Така е докато не загася колата, и не дам отново на контакт, при което започва наново мигането. Някакви идеи, насоки, или човек, който се занимава с климатици да ме насочите? 

- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Климатроник Б5 98 година
Така мига в продължение на 15секунди и после си тръгва нормално.
Това ознаяава че климатроника е записал някаква грешка и трябва да се види на Ваг-ком или да се пусне тест с комбинация от бутони.
Това ознаяава че климатроника е записал някаква грешка и трябва да се види на Ваг-ком или да се пусне тест с комбинация от бутони.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Климатроник Б5 98 година
мерси колега, ще го закача днес на ваг ком за да видя каква грешка е записал 

- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Климатроник Б5 98 година
според мен няма фреон и климатроника ти мига заради това но на диагностиката ще ти излезе 100%
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Климатроник Б5 98 година
имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори 

- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Климатроник Б5 98 година
ventostz написа:имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори
Сподели с колегите каква е била грешката? Номер на грешката и какво означава?
Така след време някой когато прочете темата, ще получи евентуално търсената информация!

- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Климатроник Б5 98 година
brad4edat написа:ventostz написа:имаше набита грешка, изтрих я и вече няма проблем, работи си както до сега. благодаря ви за бързите отговори
Сподели с колегите каква е била грешката? Номер на грешката и какво означава?
Така след време някой когато прочете темата, ще получи евентуално търсената информация!
ами там е работата, че бях с едни лаптоп, на който батерията му държи няколко минути само, и гледах бързо да я изтрия, но мисля че беше нещо с ниско налягане
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Климатроник Б5 98 година
ventostz написа:Здравейте колеги, днес климатроника взе да ми прави проблем, колата е Пассат Б5 98 година, едва ли мотора има значение какъв е, но все пак - АФН. Като дам на контакт и по климатроника взимат всички възможни позиции да мигат, никое копче не работи и нищо не мога да правям освен econ, него като го натисна и климатроника се изключва, дава off, след което вече мога да го пусна. Така е докато не загася колата, и не дам отново на контакт, при което започва наново мигането. Някакви идеи, насоки, или човек, който се занимава с климатици да ме насочите?:
Да не пускам нова тема, но при мен симптомите са същите като при колегата Пасат б5 1998 AFN...доста теми изчетох, но те всички се въртят около перката и отговор не получих никъде. И все пак ето какво е при мен положението; като се даде контакт и извесно време след запалването дисплея на климатроника мига известно време след което спира. При натискането на копчетата AUTO и ECON, когато работеше системата се чуваше цъкането на някакво реле под таблото на колата....сега това цъкане го няма...тоест климатроника не се включва. Закачих вагкома и ми е набило грешка 00792 Pressure Switch F129. След зачистването на тази грешка, тя отново се появява. Отворих блока за управление и почистих датчика и вентилаторчето вътре, напръсках с контактен спрей буксите,след което го сглобих, но проблема остана. Никъде не прочетох из темите, пресостата къде му е датчика...има ли няма ли...заничах из коша, но нищо такова не видях, тъй като из темите пише че може да му се е откачила или скапала буксата или самия датчик да е отишъл. След голяма залягане и лазене успях да го открия...но какви трябва да са му данните за да го замеря

Говорих с колегата Zfa и се разбрахме да я карам при него да я видим за фреон. Всъщност аз я дозареждах преди 6 месеца, а предния път преди 2 години и беше изгубила само 100 грама фреон. И така...ами ако не е от фреона? И така ще я карам във вторник при него...но до тогава.... сърце мъжко не трае....какво може да и е станало н колицата и какво мога аз да погледна и проверя преди да съм я закарал, защото Враца-София са си 100 и още 100 километра и ако ще е нещо малко да не се разкарвам.

Така че който има желание да помага с мнения и напътствия
Благодаря.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Климатроник Б5 98 година
Или скапан пресостат или издиша от уплътненията на филтър дехидратора.О образни пръстенчета. Може и легла на филтъра да са корозирали много и тия О пръстенчета да не мога да уплътнят. Недай се боже да се цепната някоя от тръбите..
ZFA трябва да ти е дал точна насока - дай ни и ти жокер
ZFA трябва да ти е дал точна насока - дай ни и ти жокер
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Климатроник Б5 98 година
А утре ще погледна бушоните да видя как са за да съм сигурен там как са нещата. Обаче кои са?
Знам само този който е за перката големия 30 Амперовия които е под кормилото. А другите? Сега издирвам схеми....

Знам само този който е за перката големия 30 Амперовия които е под кормилото. А другите? Сега издирвам схеми....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник Б5 98 година
Пасат Б5 има акумулатор,а не дехидратор - т.е. пак е дехидриращ елемент ама е на ниското налягане. Никога не създава ядове с уплътненията там,защото е на сухо,а и налягането е под 10 атмосфери (работно е 2 атмосфери). Те най-често текат от изпарителите (вътре) и от осевия на компресора и от тръбите до кондензатора. В редки случаи им гният самите корпуси на дехидраторите.
Грешките заради които да мига са много и най-различни - вентилатора в купето, налягането на фреона - ниско или свръх високо, моторчетата за позициониране на клапите...затова е много важно да се види каква точно е била грешката.
Принципно то може да дава грешка за налягането на фреона,а фреон да си има - късат се кабелите до датчика,също така и датчика се прецаква и т.н. Когато се сменя ангренаж,често не се закрепват добре кабелите на предната маска и ремъците и перките ги изяждат и прекъсват и започва лудницата с грешките за датчика за фреона.
При случая с колегата,който ще ми я кара - 99% е изтекла от някъде, ама трябва да я видя, за да кажа откъде, стига да е благосклонна и да се види..понякога текат от задната страна на изпарителя и там не се вижда, докато не се разглоби цялото табло...което е яко нерентабилно на фона на ежегодно зареждане :)

Грешките заради които да мига са много и най-различни - вентилатора в купето, налягането на фреона - ниско или свръх високо, моторчетата за позициониране на клапите...затова е много важно да се види каква точно е била грешката.
Принципно то може да дава грешка за налягането на фреона,а фреон да си има - късат се кабелите до датчика,също така и датчика се прецаква и т.н. Когато се сменя ангренаж,често не се закрепват добре кабелите на предната маска и ремъците и перките ги изяждат и прекъсват и започва лудницата с грешките за датчика за фреона.
При случая с колегата,който ще ми я кара - 99% е изтекла от някъде, ама трябва да я видя, за да кажа откъде, стига да е благосклонна и да се види..понякога текат от задната страна на изпарителя и там не се вижда, докато не се разглоби цялото табло...което е яко нерентабилно на фона на ежегодно зареждане :)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 93 госта