НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г

Техническа и сервизна информация за Passat
moocky
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г

Мнениеот moocky » Вто 27 мар 2007 10:19


Здравейте, имам следния проблем с пасатора стигнах до Доспат и на другия ден да запаля, но ядец. Пробвах бубината-работи, делкото - също, но до свещите не стига ток. Просто не знам какво може да е, ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен, щото колата още си виси край язовира Доспат. Делкото и бубината са свалени и ги взех, но са си читави.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г

Мнениеот kossel » Вто 27 мар 2007 10:40


moocky написа:Здравейте, имам следния проблем с пасатора стигнах до Доспат и на другия ден да запаля, но ядец. Пробвах бубината-работи, делкото - също, но до свещите не стига ток. Просто не знам какво може да е, ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен, щото колата още си виси край язовира Доспат. Делкото и бубината са свалени и ги взех, но са си читави.


как пробва делкото и бобината ?
Датчик на хол - това животно май при тебе е в делкото - я го виж дали е живо и се храни добре :idea:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 мар 2007 10:53


moocky написа:... но до свещите не стига ток...

Кабелите (високоволтовите) ? :idea:


moocky
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот moocky » Вто 27 мар 2007 11:01


.........бубината и делкото си ги свалих и ги донесох в София, пробвах ги на друга кола и пали.......


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 11:42


moocky написа:.........бубината и делкото си ги свалих и ги донесох в София, пробвах ги на друга кола и пали.......

Предполагам, имаш предвид, че си донесъл капачката, не цялото делко, нали?
Ако да, голяма вероятност има да е Хол-датчика. Също така на доста пъти вече срещам във форума твърдения за свършваща, но несвършила още бобина. Т.е., някой път работи, друг път не!
Тетата възможност е централния кабел....
и то друго не остана!
Всъщност, има една, но не ща дори да я споменавам... контролер


moocky
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот moocky » Вто 27 мар 2007 11:58


Значи цялото делко свалих.
Бубината работи на друга кола, та си мисля, че не е от нея.
До главния кабел въобще не стига ток.

Я кажи за контролера?????


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 27 мар 2007 12:26


moocky написа:Значи цялото делко свалих.
Бубината работи на друга кола, та си мисля, че не е от нея.
До главния кабел въобще не стига ток.

Я кажи за контролера?????


Има едно нещо дето му викат компютър ... отваряш капака на мотора и под чистачките се намира , има една букса с много кабели влиза в него ... май само то остана да не е в ред !


moocky
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот moocky » Вто 27 мар 2007 14:20


Добре, а освен на стенд как може да се провери дали е компа, имам предвид в полеви условия.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 15:06


Изображение
Това, колега, са ти изводите на комутатора. Вземи кабела му и м/у средния (сигнален) и левия( маса) извод свържи един светодиод с последователно запоен резистор около 500 ома. Въртиш на стартер и гледаш дали светодиода мига. Ако да, значи до там всичо е ОК. Остава бобина, кабел, разпределител.
А връзката с контролера е, че Хол-датчика вкарва сигнала първо в контролера, той го забавя колкото прецени във времето и тогава го пуска към бобината.Т.е. свети ли светодиода и датчика и контролера ще са ОК. Имай предвид, че светодиода провежда само в едната посока! В другата няма да присветва.
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 мар 2007 15:15


radotom написа:...
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна

По принцип не искам да се намесвам когато не съм компетентен. Обаче навремето когато се появява руската Лада Самара (първия руски автомобил който не е с чукче, ами с датчик на Хол), точно по този начин (с лампа, а не със светодиод) са изгорени голямо количество иначе изправни датчици на Хол. Пак казвам - не съм компетентен - може на VW да има нещо по-различно (да кажем защита), ама да не стане вместо изписване на вежди - изваждане на очи !


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 15:17


gr_kanev написа:, точно по този начин (с лампа, а не със светодиод) са изгорени голямо количество иначе изправни датчици на Хол.!

Хапсолютно вярно, но датчика е с маломощен изход, докато контролера в случая буферира сигнала.
Все пак, по-рисковано си е, де!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 27 мар 2007 15:24


radotom написа:Изображение
Това, колега, са ти изводите на комутатора. Вземи кабела му и м/у средния (сигнален) и левия( маса) извод свържи един светодиод с последователно запоен резистор около 500 ома. Въртиш на стартер и гледаш дали светодиода мига. Ако да, значи до там всичо е ОК. Остава бобина, кабел, разпределител.
А връзката с контролера е, че Хол-датчика вкарва сигнала първо в контролера, той го забавя колкото прецени във времето и тогава го пуска към бобината.Т.е. свети ли светодиода и датчика и контролера ще са ОК. Имай предвид, че светодиода провежда само в едната посока! В другата няма да присветва.
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна

Колеги, моля за внимание, колегата казва че е пробвал делкото и бобината на друга кола и работят ! т.е. датчика на хол е в делкото, така че би трябвало да работи и той. остава компютъра или високоволтовия кабел ...


moocky
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банкя

Мнениеот moocky » Вто 27 мар 2007 16:28


до високоволтовия кабел не стига въобще ток.........само компютара ще е.
той дали се ремонтира или нов трябва?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 27 мар 2007 16:43


moocky написа:до високоволтовия кабел не стига въобще ток.........само компютара ще е.
той дали се ремонтира или нов трябва?


Нали си пробвал делкото и бобината на друга кола , ако можеш вземи от нея компютъра ... ако е същия модел де ! иначе компа не се ремонтира или поне е много трудно , може да е някой кабел който отива към него да е прекъснат ... например от делкото излизат 3 кабелчета от датчика на хол, при мене са доста напукани ... ама в полеви условия ..малко е трудно ..закарай я в сервиз и там почвайте пробите :shock



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта