НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г
НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г
Здравейте, имам следния проблем с пасатора стигнах до Доспат и на другия ден да запаля, но ядец. Пробвах бубината-работи, делкото - също, но до свещите не стига ток. Просто не знам какво може да е, ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен, щото колата още си виси край язовира Доспат. Делкото и бубината са свалени и ги взех, но са си читави.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: НЕ ПАЛИ Пасат 2000 Е 92г
moocky написа:Здравейте, имам следния проблем с пасатора стигнах до Доспат и на другия ден да запаля, но ядец. Пробвах бубината-работи, делкото - също, но до свещите не стига ток. Просто не знам какво може да е, ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен, щото колата още си виси край язовира Доспат. Делкото и бубината са свалени и ги взех, но са си читави.
как пробва делкото и бобината ?
Датчик на хол - това животно май при тебе е в делкото - я го виж дали е живо и се храни добре

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
moocky написа:.........бубината и делкото си ги свалих и ги донесох в София, пробвах ги на друга кола и пали.......
Предполагам, имаш предвид, че си донесъл капачката, не цялото делко, нали?
Ако да, голяма вероятност има да е Хол-датчика. Също така на доста пъти вече срещам във форума твърдения за свършваща, но несвършила още бобина. Т.е., някой път работи, друг път не!
Тетата възможност е централния кабел....
и то друго не остана!
Всъщност, има една, но не ща дори да я споменавам... контролер
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
moocky написа:Значи цялото делко свалих.
Бубината работи на друга кола, та си мисля, че не е от нея.
До главния кабел въобще не стига ток.
Я кажи за контролера?????
Има едно нещо дето му викат компютър ... отваряш капака на мотора и под чистачките се намира , има една букса с много кабели влиза в него ... май само то остана да не е в ред !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

Това, колега, са ти изводите на комутатора. Вземи кабела му и м/у средния (сигнален) и левия( маса) извод свържи един светодиод с последователно запоен резистор около 500 ома. Въртиш на стартер и гледаш дали светодиода мига. Ако да, значи до там всичо е ОК. Остава бобина, кабел, разпределител.
А връзката с контролера е, че Хол-датчика вкарва сигнала първо в контролера, той го забавя колкото прецени във времето и тогава го пуска към бобината.Т.е. свети ли светодиода и датчика и контролера ще са ОК. Имай предвид, че светодиода провежда само в едната посока! В другата няма да присветва.
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
radotom написа:...
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна
По принцип не искам да се намесвам когато не съм компетентен. Обаче навремето когато се появява руската Лада Самара (първия руски автомобил който не е с чукче, ами с датчик на Хол), точно по този начин (с лампа, а не със светодиод) са изгорени голямо количество иначе изправни датчици на Хол. Пак казвам - не съм компетентен - може на VW да има нещо по-различно (да кажем защита), ама да не стане вместо изписване на вежди - изваждане на очи !
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
radotom написа:
Това, колега, са ти изводите на комутатора. Вземи кабела му и м/у средния (сигнален) и левия( маса) извод свържи един светодиод с последователно запоен резистор около 500 ома. Въртиш на стартер и гледаш дали светодиода мига. Ако да, значи до там всичо е ОК. Остава бобина, кабел, разпределител.
А връзката с контролера е, че Хол-датчика вкарва сигнала първо в контролера, той го забавя колкото прецени във времето и тогава го пуска към бобината.Т.е. свети ли светодиода и датчика и контролера ще са ОК. Имай предвид, че светодиода провежда само в едната посока! В другата няма да присветва.
Същото можеш да пробваш и с най-нормална крушка от абарит, примерно, но както писа веднъж vaskotо1, тя е по-инертна
Колеги, моля за внимание, колегата казва че е пробвал делкото и бобината на друга кола и работят ! т.е. датчика на хол е в делкото, така че би трябвало да работи и той. остава компютъра или високоволтовия кабел ...
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
moocky написа:до високоволтовия кабел не стига въобще ток.........само компютара ще е.
той дали се ремонтира или нов трябва?
Нали си пробвал делкото и бобината на друга кола , ако можеш вземи от нея компютъра ... ако е същия модел де ! иначе компа не се ремонтира или поне е много трудно , може да е някой кабел който отива към него да е прекъснат ... например от делкото излизат 3 кабелчета от датчика на хол, при мене са доста напукани ... ама в полеви условия ..малко е трудно ..закарай я в сервиз и там почвайте пробите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта