Да си купя ли Пасат Б5.5 2001 2.5V6 TDI?

Техническа и сервизна информация за Passat
bluemachine
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Да си купя ли Пасат Б5.5 2001 2.5V6 TDI?

Мнениеот bluemachine » Вто 27 мар 2007 12:54


Здравей те на всички учстници във форума.Искам да ви помоля да дадете мнението си относно гореописания в темата автомобил.Помогнете ми с инфо за колата възможни често срещани дефекти ,Интересуваме какво мислите за двигателя,не е ли доста голям като мошност,евентуално разход и тн.Има екстри навигацията оригиналната ,чейнджер,АСР, климатик, лт.джанти. и другите за модела.Цената ше бъде около 18000.Благодаря ,надявам седа ми отговорите!!!




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 27 мар 2007 13:15


:welcome_to_group
Здравей(ме) !
Не знам дали някой колега от форума има такъв автомобил с този двигател. Мога да ти препредам това което съм прочел (при братушките - те се хвърлят на голямото). Двигателя е малко по-сложен (и съответно по-скъп) за обслужване. Разхода ще е малко повече (в сравнение с 1,9) - все пак тези цилиндри и коне трябва да се хранят. Ако разбираш руски - четеш ТУК. А разхода е доста разтегливо понятие - зависи от задкормилното устройство, условията в които се кара, ... Лично на мен на Б5 ми стига и най-малкия двигател (90 к.с.) - честно да ти кажа едвам се удържам по магистрала да го карам с най-икономичната 100-110 - колата сама си тегли към по-висока скорост. Цената ако е в левове за описаните екстри и година ми се струва ниска - всъщност си нямам представа как вървят, ама все пак ...
Навигацията (оригиналната) тук няма да ти върши НИКАКВА работа (евентуално из Европа - ако имаш диск) - имаше и за това писано, поразрови.
Успех с избора !


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 27 мар 2007 13:19


Пасата е идеален,и подръжката ще му е скъпичка,но ако му държиш края го лапай.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 27 мар 2007 15:06


Като ускорение, този двигател на мен ми взе акъла... незнам как е откъм поддръжка и разход, но със сигурност ще ти доставя огромно удоволствие. Имах щастливата възможност да направя две кръгчета и просто чувството при ускорение е неописуемо - настъпваш, чакаш 2 секунди, идват 2500 оборота и излиташ :P ухааа :D :shock :D


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Вто 27 мар 2007 15:09


Аз лично невиждам никакъв смисъл да се взема такъв двигател. Скъпа поддръжка, увеличен разход и висок данък(към 300лв). Оптималния вариант за този автомобил е 1.9 ТДИ 131 коня, със чип става над 150 коня.Мойте наблюдения са също, че 1.9ТДИ държи повече цена. Ако влезеш и погледнеш обявите за Ауди а4-масово се продава 2.5ТДИ и мн. по-рядко 1.9ТДИ което говори, че този двигател не е мн. читав.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 27 мар 2007 15:17


Ако имаш достатъчно пари да го поддържаш - не се замисляй!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 мар 2007 15:22


Малейииии... за такъв веднага си давам бензинката!
Ако е читав сега и имаш пари да го храниш, хич не се замисляй, колега!
Големия мотор може да се кара и полека, докато малкия зверски--- просто не става!


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 27 мар 2007 15:30


dobrinb написа:Ако имаш достатъчно пари да го поддържаш - не се замисляй!!

И аз това си мислех,по добре да подържаш една-две любовници. :69:


bluemachine
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bluemachine » Вто 27 мар 2007 20:20


А колко коня е всъщност? 150 или 180к.???


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 27 мар 2007 20:41


Разбира се че ще го вземеш.щом имаш 17 999лв за тази кола съм сигурен че имаш да отделиш някой лев и за потдръжка.Двигателя е хубав силен,дизел-по икономичен от бензинов.Освен това по мое мнение с тази рядка кола изминатите години и обезценяването и с времето ще се позабави малко :wink: В противен случай все ще те чопли дали не си сгрешил като си взел по слаб мотор,а то и апетита идва с яденето като видиш че върви ще го караш да ръмжи чат пат,ще си по сигурен при изпреварване и фактора липса на мощност напрактика ще отсъства при тебе.Факта че е рядко срещан модел ще те кара да се чувстваш мнооого по добре ако наистина обичаш колите.
По принцип коли с такива мотори се радват на всички екстри за моделите,та и от този аспект ще си доволен.Мене лично буквичката V ме кара да настръхвам приятно :twisted: .Та да пиша ли още...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 27 мар 2007 22:03


Преди няколко месеца имаше питане за този мотор и по- запознати от мен написаха следното:

Капризен към потдръжка.Ако е на над 250 - 300 хиляди ( за съжаление няма как да знаеш, или поне да си на 100% сигурен ), този мотор има склонност да гори гарнитури и да криви главите.Никси беше споменал, че нова в Юнито е над 4000 лв.
Пак от това което съм прочел този двигател не се слави като най-добрия дизелов мотор на VAG.

Ако е на малко километри и има чиста сервизна история - взимай го.

В крайна сметка избора е твой.:)


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Вто 27 мар 2007 23:27


Доколкото съм чувал смяната на ангренажния му е около 800-1000 лв
а и дали си струва разходът и на гориво.Имам познат с ауди със същият двигател и под 10,5-12,00 в града не му пада разхода.Така че си прави сметката ти дали ти е икономически изгодно.Все пак когато купуваш кола търсиш някакъв баланс между цена,разход,и поддръжка на автомобила.А в този автомобил повярвай ми НЯМА нищо евтино.Прави са колегите за 1,9 тди пд 131 к.с. това е и според мен варианта за правилен избор.Успех


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Вто 27 мар 2007 23:30


Колкото до това
bobcho написа:Преди няколко месеца имаше питане за този мотор и по- запознати от мен написаха следното:
този двигател не се слави като най-добрия дизелов мотор на VAG.:)
и аз така съм чувал но все пак всичко е късмет.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Вто 27 мар 2007 23:46


sasho_mf написа:Колкото до това
bobcho написа:Преди няколко месеца имаше питане за този мотор и по- запознати от мен написаха следното:
този двигател не се слави като най-добрия дизелов мотор на VAG.:)
и аз така съм чувал но все пак всичко е късмет.
Предполагам че Ауди А6 се вгражда същия мотор ,ако е така не го взимай един приятел има страшни проблеми. :012:


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 28 мар 2007 8:07


И аз съм чувал, че създава доста грижи този мотор. Мисля, че при смяна на ангренажа се сменя и водната помпа, което си е цифра.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 39 госта