Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Техническа и сервизна информация за Passat
vip65
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 10 дек 2013 14:26
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Мнениеот vip65 » Съб 14 юни 2014 19:24


Здр.колеги,купихме Пасата и в последствие установихме,че вентилаторите не работят.Чакахме колата да загрее и стрелката отиде почти на 100гр. но неискат да се включат.Като пуснем климатроника те също не работят и вътре духа топло.Предпазителите са здрави къде може да е проблема.




Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Мнениеот anonym0us » Съб 14 юни 2014 19:27


Или управлението на перките, или самите перки са прецакани! В краен случай, датчика който дава сигнал на перките да не работи, ама поне ако не работи 1-ва степен трябва да се пусне 2-ра :gruebel


vip65
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 10 дек 2013 14:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Мнениеот vip65 » Съб 14 юни 2014 19:52


А къде се намира това управление на вентилаторите и има ли връзка с неработещия климатроник.

Последна промяна от gr_kanev на Пон 16 юни 2014 10:11, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Мнениеот zfa159 » Съб 14 юни 2014 21:01


Перките са изключително важни за да работи климатика добре.Ако няма перки, компресора вдига свръх високо налягане и вариантите са няколко - електрически спира, избива фреона през аварийния клапан или гърми слабо място по системата. В твоя случай се надявай да е изхвърлила фреона и да не е развален компресора ( постоянното вдигане на свръх налягане, го чупи механично).
За перките - електрониката до колкото помня, се намира в голямата перка и се продава к-т с нея. Можеш да пуснеш диагностика на климатроника и да му кажеш да си пусне перките и да видиш какво ще стане. До колкото помня, до перките стигат два дебели проводника и два тънки - дебелите са силовиоте и можеш да видиш дали на тях има напрежение. Единия от тънките е захранване ( бял с червено през 10А предпазител), другия е сигланлия. Захранването на силовия идва от 50 или 80А предпазител (F4 на отделна силова бушониера).
:beer


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора

Мнениеот Andonov » Съб 14 юни 2014 23:46


Тези перки се управляват с модул, който е в едната перка, като получава информация от моторния компютър или климатроник на какви проценти да въртят.
Тези коли нямат 1 или 2 степен. Управляват се без степенна.
Така че търси проблема в модула, който върви с едната перка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 61 госта