Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
Здр.колеги,купихме Пасата и в последствие установихме,че вентилаторите не работят.Чакахме колата да загрее и стрелката отиде почти на 100гр. но неискат да се включат.Като пуснем климатроника те също не работят и вътре духа топло.Предпазителите са здрави къде може да е проблема.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
Или управлението на перките, или самите перки са прецакани! В краен случай, датчика който дава сигнал на перките да не работи, ама поне ако не работи 1-ва степен трябва да се пусне 2-ра 

Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
А къде се намира това управление на вентилаторите и има ли връзка с неработещия климатроник.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 16 юни 2014 10:11, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
Перките са изключително важни за да работи климатика добре.Ако няма перки, компресора вдига свръх високо налягане и вариантите са няколко - електрически спира, избива фреона през аварийния клапан или гърми слабо място по системата. В твоя случай се надявай да е изхвърлила фреона и да не е развален компресора ( постоянното вдигане на свръх налягане, го чупи механично).
За перките - електрониката до колкото помня, се намира в голямата перка и се продава к-т с нея. Можеш да пуснеш диагностика на климатроника и да му кажеш да си пусне перките и да видиш какво ще стане. До колкото помня, до перките стигат два дебели проводника и два тънки - дебелите са силовиоте и можеш да видиш дали на тях има напрежение. Единия от тънките е захранване ( бял с червено през 10А предпазител), другия е сигланлия. Захранването на силовия идва от 50 или 80А предпазител (F4 на отделна силова бушониера).

За перките - електрониката до колкото помня, се намира в голямата перка и се продава к-т с нея. Можеш да пуснеш диагностика на климатроника и да му кажеш да си пусне перките и да видиш какво ще стане. До колкото помня, до перките стигат два дебели проводника и два тънки - дебелите са силовиоте и можеш да видиш дали на тях има напрежение. Единия от тънките е захранване ( бял с червено през 10А предпазител), другия е сигланлия. Захранването на силовия идва от 50 или 80А предпазител (F4 на отделна силова бушониера).

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0TDI 2006г. вентилатори на радиатора
Тези перки се управляват с модул, който е в едната перка, като получава информация от моторния компютър или климатроник на какви проценти да въртят.
Тези коли нямат 1 или 2 степен. Управляват се без степенна.
Така че търси проблема в модула, който върви с едната перка.
Тези коли нямат 1 или 2 степен. Управляват се без степенна.
Така че търси проблема в модула, който върви с едната перка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 52 госта