Здравейте,
блокирали са ми задните спирачни апарати, и предполагам че не е самата ръчна защото като пипам жилата са си свободни, не са оптегнати. Ръчната като я дърпам има празен ход, и после започва да щрака... Колелата са блокирали и няма как да я карам на майстор... Някой може ли да помогне със съвет къде да търся проблема и как да го реша?
Благодаря предварително и поздрави,
pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апарати
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати
Пробва ли да отвиеш пробките за обезвъздушаване? Ако задържа налягане-да го освободи.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat b5 1.8 125hp, блокирани задни спирачни апарати
Ами трябва да ги раздвижиш колега.Там където се закачат жилата на ръчните спирачки-те трябва да се движат напред назад,почни от там,ако не стане ще трябва да се свалят апаратите и да се разглобяват 

Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати
Не знам къде се намират, напипах едни гумени накраиници наподобиващи винтове, това ли са?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати
Обърни се към този човек http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3001 .
П.п. не пипай нищо по спирачки , ако не ти е ясно ! Едва ли задържа налягане, няма се оправи ако отвиеш щуцерчетата ( най-много да ги повредиш , ползва се прорязан ключ там ) , друг е проблема !
П.п. не пипай нищо по спирачки , ако не ти е ясно ! Едва ли задържа налягане, няма се оправи ако отвиеш щуцерчетата ( най-много да ги повредиш , ползва се прорязан ключ там ) , друг е проблема !
Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара
Благодаря Ви колеги
Май ще се наложи сваляне на апаратите...
Май ще се наложи сваляне на апаратите...
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара
Да, разглабят се. Има едни ремонтни комплекти . Профилактика им трябва , но много не мога да помогна , бях мерна тема как се прави, обаче нещо ..... На мен също ми предстои на едната кола, леко , на моменти ми задържа едното колело . Рядко е , но ме дразни , дръпвам /пускам няколко пъти ръчната и се оправя . Не съм разглобявал такива задни , но смятам ,че ще се справя 

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара
Да има ремонтни комплекти заедно с буталцето. На Аутофрен комплекта с бутало е към 15 лева. Трябва ти и един специфичен ключ, който прилича на такъв за ъглошлайф. Той е да прибереш буталото на апарата. Хубаво е и специална грес да имаш с която се маже буталото в маншона. А водачите на TRW комплект 4 броя са към 20 лева. Не е сложно но трябва да се внимава :)
- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара
penko_pulev написа:Да има ремонтни комплекти заедно с буталцето. На Аутофрен комплекта с бутало е към 15 лева. Трябва ти и един специфичен ключ, който прилича на такъв за ъглошлайф. Той е да прибереш буталото на апарата. Хубаво е и специална грес да имаш с която се маже буталото в маншона. А водачите на TRW комплект 4 броя са към 20 лева. Не е сложно но трябва да се внимава :)
Перфектно си става и обикновен ключ от ъглошлайф. Натискаш буталото и същевременно въртиш с ключа.
Някой в съседна тема беше написал, че на А4 `99 не се регулират жилата за ръчната. Ако конструкцията е същата като на Пасат B5, значи се регулират. Аз в момента това правя и вече го разгадах май как е. За да се види мястото за регулиране на жилата трябва да се свали едно парче от алуминиевата обшивка отдолу над тръбата на гърнето и една напречна планка има хваната с два болта и тя се сваля, за да се плъзне ламарината напред. После трябва да си поиграе човек малко, щото регулировката е малко странна, не е просто гайка и контрагайка, а е малко по-особен механизъм с нещо като бързо регулиране, не съм разглобявал самата система, но да такъв извод стигнах.
Но сега разбрах откъде на два пъти за тези 6 години ми се е случвало при дърпане на ръчната нещо да "изпраска" яко отдолу все едно жило се къса.
А то е точно този механизъм (всъщност пак си е резбово съединение, но като че има и още нещо). В комбинация отзад със заседнали планки (дето ги тегли жилото) се получават всякакви комбинации.
При мен проблема сега беше, че едното лостче не може да ползва целия ход заради прекалено опънато жило.
И като резултат колелото не спира. Същевременно леко задържа. Странна работа утре ще го довършвам да видим какво ще излезе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта