pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апарати

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апарати

Мнениеот emillll » Пет 03 окт 2014 17:55


Здравейте,
блокирали са ми задните спирачни апарати, и предполагам че не е самата ръчна защото като пипам жилата са си свободни, не са оптегнати. Ръчната като я дърпам има празен ход, и после започва да щрака... Колелата са блокирали и няма как да я карам на майстор... Някой може ли да помогне със съвет къде да търся проблема и как да го реша?
Благодаря предварително и поздрави,




gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати

Мнениеот gancho » Съб 04 окт 2014 9:23


Пробва ли да отвиеш пробките за обезвъздушаване? Ако задържа налягане-да го освободи.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat b5 1.8 125hp, блокирани задни спирачни апарати

Мнениеот phantom_ » Съб 04 окт 2014 13:54


Ами трябва да ги раздвижиш колега.Там където се закачат жилата на ръчните спирачки-те трябва да се движат напред назад,почни от там,ако не стане ще трябва да се свалят апаратите и да се разглобяват :th_up


Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати

Мнениеот emillll » Съб 04 окт 2014 14:49


Не знам къде се намират, напипах едни гумени накраиници наподобиващи винтове, това ли са?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: pasat b5 97 блокирани задни спирачни апарати

Мнениеот samo_pechka » Съб 04 окт 2014 17:15


Обърни се към този човек http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3001 .
П.п. не пипай нищо по спирачки , ако не ти е ясно ! Едва ли задържа налягане, няма се оправи ако отвиеш щуцерчетата ( най-много да ги повредиш , ползва се прорязан ключ там ) , друг е проблема !


Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара

Мнениеот emillll » Вто 07 окт 2014 14:31


Благодаря Ви колеги
Май ще се наложи сваляне на апаратите...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара

Мнениеот samo_pechka » Вто 07 окт 2014 22:19


Да, разглабят се. Има едни ремонтни комплекти . Профилактика им трябва , но много не мога да помогна , бях мерна тема как се прави, обаче нещо ..... На мен също ми предстои на едната кола, леко , на моменти ми задържа едното колело . Рядко е , но ме дразни , дръпвам /пускам няколко пъти ръчната и се оправя . Не съм разглобявал такива задни , но смятам ,че ще се справя :smile


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара

Мнениеот penko_pulev » Чет 09 окт 2014 5:38


Да има ремонтни комплекти заедно с буталцето. На Аутофрен комплекта с бутало е към 15 лева. Трябва ти и един специфичен ключ, който прилича на такъв за ъглошлайф. Той е да прибереш буталото на апарата. Хубаво е и специална грес да имаш с която се маже буталото в маншона. А водачите на TRW комплект 4 броя са към 20 лева. Не е сложно но трябва да се внимава :)


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: pasat b5 1,8 125 hp 97 г. блокирани задни спирачни апара

Мнениеот The Bear » Чет 13 ное 2014 22:58


penko_pulev написа:Да има ремонтни комплекти заедно с буталцето. На Аутофрен комплекта с бутало е към 15 лева. Трябва ти и един специфичен ключ, който прилича на такъв за ъглошлайф. Той е да прибереш буталото на апарата. Хубаво е и специална грес да имаш с която се маже буталото в маншона. А водачите на TRW комплект 4 броя са към 20 лева. Не е сложно но трябва да се внимава :)


Перфектно си става и обикновен ключ от ъглошлайф. Натискаш буталото и същевременно въртиш с ключа.
Някой в съседна тема беше написал, че на А4 `99 не се регулират жилата за ръчната. Ако конструкцията е същата като на Пасат B5, значи се регулират. Аз в момента това правя и вече го разгадах май как е. За да се види мястото за регулиране на жилата трябва да се свали едно парче от алуминиевата обшивка отдолу над тръбата на гърнето и една напречна планка има хваната с два болта и тя се сваля, за да се плъзне ламарината напред. После трябва да си поиграе човек малко, щото регулировката е малко странна, не е просто гайка и контрагайка, а е малко по-особен механизъм с нещо като бързо регулиране, не съм разглобявал самата система, но да такъв извод стигнах.
Но сега разбрах откъде на два пъти за тези 6 години ми се е случвало при дърпане на ръчната нещо да "изпраска" яко отдолу все едно жило се къса.
А то е точно този механизъм (всъщност пак си е резбово съединение, но като че има и още нещо). В комбинация отзад със заседнали планки (дето ги тегли жилото) се получават всякакви комбинации.

При мен проблема сега беше, че едното лостче не може да ползва целия ход заради прекалено опънато жило.
И като резултат колелото не спира. Същевременно леко задържа. Странна работа утре ще го довършвам да видим какво ще излезе.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], TheEx0rcist и 54 госта