


Б4 94 година 1.9 тди 90 коня въпрос за хидравлична рейка
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Б4 94 година 1.9 тди 90 коня въпрос за хидравлична рейка
Вчера ми смениха хидравличната рейка, защото имах проблем с нея и откакто ми я смениха, волана почна трудно да се върти - нормално ли това ? Колата е пасат Б4 94 година 1.9 тди 90 коня.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Хидравлична рейка вьпрос
При старата рейка какъв е бил проблема?Как се е въртял волана?
Re: Хидравлична рейка въпрос
За мен не е нормално. Преди 3-4 месеца ми смениха и моята рейка (Пасат'95), като преди да я сменя волана беше много лек. Причината да сменя рейката беше появилото се теглене на волана в ляво. За да върви колата направо трябваше винаги да държа с известно усилие волана иначе колата се отклоняваше сама наляво. Отидох при едни прехвалени майстори в студентски град, смениха ми рейката, взеха ми двойно повече пари от уговореното и волана ми стана 2 пъти по тежък. Аман от пишман майстори...Не знам дали нещо може да се направи. Ако измислиш моля те сподели.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Хидравлична рейка въпрос
И аз минах по същите перипети, но първия път ме излъгаха, че са я рециклирали а просто ми натегнаха новия пиньон. Така след... 2 години каране ме подразни и отидох в техническия, там като ми я разглобиха ми показаха как въпросния пиньон не е натегнат, а пренатегнат и е задрал в корпуса. Поправиха ми рейката както трябва и сега всичко е наред. Има вероятност обаче при теб колега да е станало моя проблем, а може също така ако си сменявал лагери на макферсона да са пренатегнати и те, а може и помпата и тя да е решила, че и трябва рециклиране, понеже ако не качва параметри като хората... Затова моя съвет е да отидеш до Техническия Университет и там да видиш какво е положението. Аз лично ако ми се наложи да правя такива работи бих отишъл пак там.
Късмет!
Късмет!
Re: Хидравлична рейка въпрос
dancing_niki написа:И аз минах по същите перипети, но първия път ме излъгаха, че са я рециклирали а просто ми натегнаха новия пиньон. Така след... 2 години каране ме подразни и отидох в техническия, там като ми я разглобиха ми показаха как въпросния пиньон не е натегнат, а пренатегнат и е задрал в корпуса. Поправиха ми рейката както трябва и сега всичко е наред. Има вероятност обаче при теб колега да е станало моя проблем, а може също така ако си сменявал лагери на макферсона да са пренатегнати и те, а може и помпата и тя да е решила, че и трябва рециклиране, понеже ако не качва параметри като хората... Затова моя съвет е да отидеш до Техническия Университет и там да видиш какво е положението. Аз лично ако ми се наложи да правя такива работи бих отишъл пак там.
Късмет!
Напълно подкрепям, ходил съм в ТУ щото и моя Пасат теглеше налява и съм доволен от хората там. Тогава ми смениха разпределителя на хидравлично налягане на рейката.
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Хидравлична рейка въпрос
колеги хидравличната рейка може да се отпуска и да се стяга отидете някаде да ви я охлабят и воланите ви ще започнат да се въртят отново леко и без усилие 

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Хидравлична рейка въпрос
Мерси колеги и аз си мислех че нещо трябва да се отхлаби на рейката ще отида пак при този сервиз кадето ми е смениха да я погледнат пак и ще напиша от какво се е дьлжи това
Re: Хидравлична рейка въпрос
Някой може ли да обясни как точно става това охлабване на хидравличната рейка и може ли човек сам да си го направи или пак трябва да тича по майстори?
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Хидравлична рейка въпрос
можеш и сам колега има едно бол4е на рейката което се намира откъм купето трябва ти половин оборот или един и това е цялата работа
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Хидравлична рейка въпрос

- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Хидравлична рейка въпрос
тук не се вижда но мисля че трябва да е под ръката
Re: Хидравлична рейка въпрос
Понеже е за хидравлични рейки темата. Установих, че имам пробит маншон отляво - незабележима дупчица, но като се стисне и се вижда как образува капка. Губи ми и течност съответно, много по малко, но все пак се губи. Може ли да се смени само маншона или е тръгнала и рейката. Нямам представа как точно работят тези рейки и затова така...
Забравих - Б5 1998
Забравих - Б5 1998
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Хидравлична рейка въпрос
Лошо!Маншона само пази рейката от абразивен прах и влага!Ако е мокро означава,че вече изпуска масло!Абе лошо! 

- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Re: Хидравлична рейка въпрос
Да, рейката е дала фира щом сълзи.
Един се оплакваше, че губел хидравлична течност, а не капело никъде. Това така докато на кръстовище при завой маншона не се пръснал и цялата насъбрала се вътре течност на земята.
Един се оплакваше, че губел хидравлична течност, а не капело никъде. Това така докато на кръстовище при завой маншона не се пръснал и цялата насъбрала се вътре течност на земята.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Хидравлична рейка въпрос
Здравейте колеги, и аз карам Пасат Б4 1,8mi, 90 к.с, 1993 година.
Моля Ви за помощ, защото станах пишман вече от некъдърни майстори!
Есента на 2008 година един майстор в Бъкърена фабрика ми смени дясна кормилна щанга със се накрайниците! Хубаво, но маншона, който излиза от рейката не беше точно същия модел, ами по широк от към кормилната щанга и той съответно го приспособи(побългъри) с едно тампонче на което надена маншона и го стегна с свинска опашка към щангата! Да, ама този маншон се е бил измъкнал още веднага от тампончето и свинската опашка и през цялата зима предполагам са влизали всякакви мизерий при рейката. Около нова година забелязах, че губя хидравлично масло! Качих Пасата на канал и видях, че и рейката и помпата са започнали да текът и съответно веднага ми се наби на очи и измъкнатия(побългърен)маншон. От тогава до сега на няколко пъти сам го стягал но той веднага щом завъртя волана се вади пак!
Сега вече 7 месеца след това, теча в рейката ми се е ускурил до толкова вече, че доливам през 4 - 5 дни масло. Помпата също течеше но преди 10-тина дни е смених, и до сега от тази помпа, която сложих не е капнало нито капка масло. Волана ми стана по лек, но въпреки, че теча от помпата спрая маслото започна да се губи повече от преди да е сменя! Отидох при един майстор в София, който след като погледна колата от долу и видя, как всичко е плувнало в масло и маншоните на рейката са станали на салата(разядени от маслото)ми каза, че тази рейка, ако не се оправи в най-скоро време до месец-два вече няма да може да подлежи и на рециклиране! Сега от както започнаха жегите още повече започна да се губи маслото! Възможно ли е от този проклет маншон да ми е тръгнал целия проблем! Кажете ми, какво да правя? Дайте съвет? За майстори, цени? Моля Ви!!!
Моля Ви за помощ, защото станах пишман вече от некъдърни майстори!
Есента на 2008 година един майстор в Бъкърена фабрика ми смени дясна кормилна щанга със се накрайниците! Хубаво, но маншона, който излиза от рейката не беше точно същия модел, ами по широк от към кормилната щанга и той съответно го приспособи(побългъри) с едно тампонче на което надена маншона и го стегна с свинска опашка към щангата! Да, ама този маншон се е бил измъкнал още веднага от тампончето и свинската опашка и през цялата зима предполагам са влизали всякакви мизерий при рейката. Около нова година забелязах, че губя хидравлично масло! Качих Пасата на канал и видях, че и рейката и помпата са започнали да текът и съответно веднага ми се наби на очи и измъкнатия(побългърен)маншон. От тогава до сега на няколко пъти сам го стягал но той веднага щом завъртя волана се вади пак!
Сега вече 7 месеца след това, теча в рейката ми се е ускурил до толкова вече, че доливам през 4 - 5 дни масло. Помпата също течеше но преди 10-тина дни е смених, и до сега от тази помпа, която сложих не е капнало нито капка масло. Волана ми стана по лек, но въпреки, че теча от помпата спрая маслото започна да се губи повече от преди да е сменя! Отидох при един майстор в София, който след като погледна колата от долу и видя, как всичко е плувнало в масло и маншоните на рейката са станали на салата(разядени от маслото)ми каза, че тази рейка, ако не се оправи в най-скоро време до месец-два вече няма да може да подлежи и на рециклиране! Сега от както започнаха жегите още повече започна да се губи маслото! Възможно ли е от този проклет маншон да ми е тръгнал целия проблем! Кажете ми, какво да правя? Дайте съвет? За майстори, цени? Моля Ви!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта