В3 1,8и 90г перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
crazysex6008
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gorna orqhovica
Контакти:

В3 1,8и 90г перката на радиатора

Мнениеот crazysex6008 » Пон 01 фев 2010 16:23


колеги да започна първо с това че търсих из търсачката на форума но там в темите неможях да открия проблема :( И така колата ми е В3 1,8и 90г та като спра колата и колата е едва на 80 градуса или аз поне така забелязах като я угася и перката на радиатора работи като дам на контакт спира моля за помощ какво може да е :?: Благодаря предварително :) :bowdown




Потребителски аватар
crazysex6008
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gorna orqhovica
Контакти:

Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора

Мнениеот crazysex6008 » Вто 02 фев 2010 11:30


:arrow: :(


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора

Мнениеот znainainai » Вто 02 фев 2010 11:47


Дай код на мотора.
Има някои двигатели които имат датчик който следи температурата на въздуха във коша при двигателя. Когато и стане топло на инжекцията пуска перката за да я охлади.


Потребителски аватар
crazysex6008
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gorna orqhovica
Контакти:

Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора

Мнениеот crazysex6008 » Вто 02 фев 2010 17:16


znainainai написа:Дай код на мотора.
Има някои двигатели които имат датчик който следи температурата на въздуха във коша при двигателя. Когато и стане топло на инжекцията пуска перката за да я охлади.

номера е PB176326


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора

Мнениеот volodya iliev » Вто 02 фев 2010 21:03


Здравей колега!Карам същият пасат с същия двигател като твоя двигател РВ.Този двигател има още един датчик,които подава информация за това ако двигателя е много загрял да се включи перката и да охлади двигателя и по точно главата и дюзите за да не се деформират от топлината.Това е направено с цел защита на двигателя от прегряване.Погледни в задната част на капака на клапаните откъм страната на шофьора,като си пред колата и ще го видиш този датчик тои е закрепен на една планка на една от шпилките на капака на клапаните и към него отива един кабел с кабелна обувка.Прегледаи в какво състояние е самият датчик и кабела му.При мен този датчик беше счупен и го подмених с нов.Прегледаи дали самия кабел на датчика не се е скъсал и да дава на маса и да ти включва перката или пък самият датчик да е счупен,както беше при мен в случия.Успех в разрешаването на проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 63 госта