
В3 1,8и 90г перката на радиатора
- crazysex6008
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna orqhovica
- Контакти:
В3 1,8и 90г перката на радиатора
колеги да започна първо с това че търсих из търсачката на форума но там в темите неможях да открия проблема
И така колата ми е В3 1,8и 90г та като спра колата и колата е едва на 80 градуса или аз поне така забелязах като я угася и перката на радиатора работи като дам на контакт спира моля за помощ какво може да е
Благодаря предварително


- crazysex6008
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna orqhovica
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора
Дай код на мотора.
Има някои двигатели които имат датчик който следи температурата на въздуха във коша при двигателя. Когато и стане топло на инжекцията пуска перката за да я охлади.
Има някои двигатели които имат датчик който следи температурата на въздуха във коша при двигателя. Когато и стане топло на инжекцията пуска перката за да я охлади.
- crazysex6008
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna orqhovica
- Контакти:
Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора
znainainai написа:Дай код на мотора.
Има някои двигатели които имат датчик който следи температурата на въздуха във коша при двигателя. Когато и стане топло на инжекцията пуска перката за да я охлади.
номера е PB176326
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: В3 1,8и 90г перката на радиатора
Здравей колега!Карам същият пасат с същия двигател като твоя двигател РВ.Този двигател има още един датчик,които подава информация за това ако двигателя е много загрял да се включи перката и да охлади двигателя и по точно главата и дюзите за да не се деформират от топлината.Това е направено с цел защита на двигателя от прегряване.Погледни в задната част на капака на клапаните откъм страната на шофьора,като си пред колата и ще го видиш този датчик тои е закрепен на една планка на една от шпилките на капака на клапаните и към него отива един кабел с кабелна обувка.Прегледаи в какво състояние е самият датчик и кабела му.При мен този датчик беше счупен и го подмених с нов.Прегледаи дали самия кабел на датчика не се е скъсал и да дава на маса и да ти включва перката или пък самият датчик да е счупен,както беше при мен в случия.Успех в разрешаването на проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 58 госта