. Предварително се извинявам за снимките с телефон са , бях сам и дори по нататък при сглобяването не съм снимал ръцете ми бяха катран .Махаме капака на багажника ..... три видии
Една букса , две скоби ако не сте сваляли досега помпата ще ви трябват две нови , оригиналните не могат да се използват втори път .
Маркучите са
: ... по такъв начин излязоха най лесно ....Развива се обръча и леко се изважда тапата ..... излиза една воня от вътре .... може да си отворите и капачката на резервоара , да излиза от комина
може да потече доста бензин от вътре ...... А това е цедката която беше леш , тя се маха леко с подпъхване отдолу с отверка , и под нея има една пластмасова шайба която се маха със същия инструмент.
............. следва ,,,,,,,,
/.Сега не ми бачка стрелката на таболото 

, втикнах ги пак там нямах си на идея какво точно липсва , като спре ще му мислим 
.Когато поизсъхна го позачистих с мокра кърпичка но основно стана на прах и се изсипа само , забелязах че с мръсните ръце където пипна остава отпечатък и не излиза затова и не вапцах много много. Едната цедка мисля че беше метална и я напръсках със спрей за карбуратори имах един такъв на ВЮРТ , добра работа свърши , а другата прилича малко на плат и не ми се искаше да стане нещо я пръснах само с ВД-40 колкото да отмие налягането боклуците от цедката . Сега помпата пак се чува но само когато бензина е останал малко , преди все едно ронеше царевица ... надявам се да не я отварям повече ... при мен когато правя нещо чупя друго 