Здравейте ,имам проблем при паленето на бензин на моя Пасат !След много опити установих ,че когато откача синия датчик за температура зад щеката за проверка на маслото колата веднага си пали на бензин но не може да върви ........започва да излиза черен пушек през аспуха .Както пушзи ако включа отново датчика веднага се оправя и колата си върви нормално но отново не пали на бензин .Иначе когато я запаля на газ мога спокоино да си я превключвам на бензин и колата си върви ...........стига да е включен синия датчик разбира се!
Някой знае ли къде е проблема ?Пасата е 92година 1.8 комби RP92
Предварително благодаря!
Проблем при паленето на бензин на В3
Проблем при паленето на бензин на В3
Последна промяна от dimitarl на Пон 16 апр 2007 16:41, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей, колега и
Добре си написал въпроса, но си забравил да пишеш кода на мотора какъв е. А без него никой не може да ти даде точна информация.
Най-добре, попълни го в полето в профила си, така, че и да забравиш някой път, да можем да се ориентираме.
При всички случаи, обаче, най вероятно се касае за сдухан датчик! Показва ти постоянно, че колата е загряла.
За съжаление, това почти не може да се диагностицира, сменя се, докато стане, но ето някои примерни стойности на съпротивлението му при дадени температури:
Имай предвид, че различните по цвят датчици се различават по характеристиката си. А най-лошото е, че има и доста ментета!
Навремето си взех моя от "ХААС" (дистрибутор за П-в на "Юнитрейд") на цена 48 лева.
В.. примерно.. Ауто+ със сигурност са на 1/3 от тая цена.

Добре си написал въпроса, но си забравил да пишеш кода на мотора какъв е. А без него никой не може да ти даде точна информация.
Най-добре, попълни го в полето в профила си, така, че и да забравиш някой път, да можем да се ориентираме.
При всички случаи, обаче, най вероятно се касае за сдухан датчик! Показва ти постоянно, че колата е загряла.
За съжаление, това почти не може да се диагностицира, сменя се, докато стане, но ето някои примерни стойности на съпротивлението му при дадени температури:

Имай предвид, че различните по цвят датчици се различават по характеристиката си. А най-лошото е, че има и доста ментета!
Навремето си взех моя от "ХААС" (дистрибутор за П-в на "Юнитрейд") на цена 48 лева.
В.. примерно.. Ауто+ със сигурност са на 1/3 от тая цена.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
MobilLife написа:Ами провери го от талона - буквите преди номера на двигателя!Ако е моноинж. трябва да е ABS....
Точно!

Ако си убеден, че е '92, то най вероятно е ABS
През '91 са пускани и RP и PF(ммдаа... бях допуснал грешка) мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция, както и малкия AAM; 16-винтиловия дзвер KR и още по-големия дзверилник PG!!!
Последна промяна от radotom на Вто 17 апр 2007 7:52, променено общо 1 път.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
gr_kanev написа:radotom написа:През '91 са пускани и RP и RF мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция, както и малкия AAM; 16-винтиловия дзвер KR и още по-големия дзверилник PG!!!
RF не беше ли 1,6 карбуратор ?
dimitarl, утре ще ти кажа приблизтелна дата на производство на мотора.


- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
gr_kanev написа:Теодор написа::офф Това за датата на производство няма да му оправи датчика![]()
Съгласен съм, но може и да не е датчика причината. А и човека беше в чудене кога миу е произведена колата - предлагам помощ. Извинявам се ако на някого съм навредил !
- Няма защо да се извиняваш Гриша, колегата както го е писал най горе сочи към неработещ темп. датчик но аз бих го посъветвал преди да го смени да направи ресет на компа като откачи за 10-на минути акумулатора

Благодаря на всички за мненията !!!Утре ще откача наистина за 10 мин . акомулатора за да се рестартира компа и ще видим какво ще стане !!
http://spynet.lv/~sp_home/ Свалих от тук някакво ръководство но не можах да намеря този датчик всъшност какво управлява !Другото което не разбрах е моето Джетроник ли е или е Мотроник! Някой ако знае другз софтуер за Фолксваген да пише!
http://spynet.lv/~sp_home/ Свалих от тук някакво ръководство но не можах да намеря този датчик всъшност какво управлява !Другото което не разбрах е моето Джетроник ли е или е Мотроник! Някой ако знае другз софтуер за Фолксваген да пише!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
ТУК (нашия форум) - Ръководство за ремонт и инструкция за експлоатация за Passat B3 (Kнижката е на руски език)
ТУК - пълна документация на английски за Б3 91 година (6 МБ .zip файл, който след разархивиране става .pdf)
Същото, само че за 93
ТУК - книга за Б3/Б4 на руски, 87 МБ .pdf, линк за сваляне
линк за сваляне на ел. схемите - 12 МБ
Ако някои от нещата (без последните) не искат да тръгнат да се свалят - десен бутон и "Запази като" или "Save As"
ТУК има доста за различните системи (Motronic, Jetronic, ...)
ТУК - пълна документация на английски за Б3 91 година (6 МБ .zip файл, който след разархивиране става .pdf)
Същото, само че за 93
ТУК - книга за Б3/Б4 на руски, 87 МБ .pdf, линк за сваляне
линк за сваляне на ел. схемите - 12 МБ
Ако някои от нещата (без последните) не искат да тръгнат да се свалят - десен бутон и "Запази като" или "Save As"
ТУК има доста за различните системи (Motronic, Jetronic, ...)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта