Проблем при паленето на бензин на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Проблем при паленето на бензин на В3

Мнениеот dimitarl » Пон 16 апр 2007 12:26


Здравейте ,имам проблем при паленето на бензин на моя Пасат !След много опити установих ,че когато откача синия датчик за температура зад щеката за проверка на маслото колата веднага си пали на бензин но не може да върви ........започва да излиза черен пушек през аспуха .Както пушзи ако включа отново датчика веднага се оправя и колата си върви нормално но отново не пали на бензин .Иначе когато я запаля на газ мога спокоино да си я превключвам на бензин и колата си върви ...........стига да е включен синия датчик разбира се!
Някой знае ли къде е проблема ?Пасата е 92година 1.8 комби RP92
Предварително благодаря!

Последна промяна от dimitarl на Пон 16 апр 2007 16:41, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 апр 2007 13:00


Здравей, колега и :welcome_to_group
Добре си написал въпроса, но си забравил да пишеш кода на мотора какъв е. А без него никой не може да ти даде точна информация.
Най-добре, попълни го в полето в профила си, така, че и да забравиш някой път, да можем да се ориентираме.
При всички случаи, обаче, най вероятно се касае за сдухан датчик! Показва ти постоянно, че колата е загряла.
За съжаление, това почти не може да се диагностицира, сменя се, докато стане, но ето някои примерни стойности на съпротивлението му при дадени температури:
Изображение
Имай предвид, че различните по цвят датчици се различават по характеристиката си. А най-лошото е, че има и доста ментета!
Навремето си взех моя от "ХААС" (дистрибутор за П-в на "Юнитрейд") на цена 48 лева.
В.. примерно.. Ауто+ със сигурност са на 1/3 от тая цена.


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Пон 16 апр 2007 14:54


Имам го от 1 месец и незнам кода зназ двигателя !Как мога да го разбера.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 16 апр 2007 15:09


Ами провери го от талона - буквите преди номера на двигателя!Ако е моноинж. трябва да е ABS....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 16 апр 2007 15:30


MobilLife написа:Ами провери го от талона - буквите преди номера на двигателя!Ако е моноинж. трябва да е ABS....

Точно! :да: Гледай на големия талон.
Ако си убеден, че е '92, то най вероятно е ABS
През '91 са пускани и RP и PF(ммдаа... бях допуснал грешка) мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция, както и малкия AAM; 16-винтиловия дзвер KR и още по-големия дзверилник PG!!!

Последна промяна от radotom на Вто 17 апр 2007 7:52, променено общо 1 път.


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Пон 16 апр 2007 16:19


Да намерих го RP921266 това е целия номер на двигателя!
Не е ABS!


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 16 апр 2007 16:49


Е тогава не е и 92 година - най вероятно 91. :D
А иначе както писаха колегите мерни си датчика или пробвай с друг от някой колега.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 16 апр 2007 16:50


Щом си с RP значи синия датчик ти подава инфо на компа, сменяй го няма какво да си играеш да го мериш. И дано попаднеш на читав датчик. :wink:


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Пон 16 апр 2007 17:18


Тоззи от когото го купих твърдеше че е 92година ама нее ясно!
Със едно съпротивление 3000 ома дали ще мога да имитирам датчика за да видя дали ще пали тогава?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 16 апр 2007 19:42


radotom написа:През '91 са пускани и RP и RF мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция, както и малкия AAM; 16-винтиловия дзвер KR и още по-големия дзверилник PG!!!

RF не беше ли 1,6 карбуратор ?
dimitarl, утре ще ти кажа приблизтелна дата на производство на мотора.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 16 апр 2007 19:55


gr_kanev написа:
radotom написа:През '91 са пускани и RP и RF мотори, пълна (или по-точно:квазипълна) инжекция, както и малкия AAM; 16-винтиловия дзвер KR и още по-големия дзверилник PG!!!

RF не беше ли 1,6 карбуратор ?
dimitarl, утре ще ти кажа приблизтелна дата на производство на мотора.

    :офф Това за датата на производство няма да му оправи датчика :twisted:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 16 апр 2007 19:58


Теодор написа::офф Това за датата на производство няма да му оправи датчика :twisted:

Съгласен съм, но може и да не е датчика причината. А и човека беше в чудене кога миу е произведена колата - предлагам помощ. Извинявам се ако на някого съм навредил !


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 16 апр 2007 20:13


gr_kanev написа:
Теодор написа::офф Това за датата на производство няма да му оправи датчика :twisted:

Съгласен съм, но може и да не е датчика причината. А и човека беше в чудене кога миу е произведена колата - предлагам помощ. Извинявам се ако на някого съм навредил !
    Няма защо да се извиняваш Гриша, колегата както го е писал най горе сочи към неработещ темп. датчик но аз бих го посъветвал преди да го смени да направи ресет на компа като откачи за 10-на минути акумулатора :wink:


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Пон 16 апр 2007 21:22


Благодаря на всички за мненията !!!Утре ще откача наистина за 10 мин . акомулатора за да се рестартира компа и ще видим какво ще стане !!
http://spynet.lv/~sp_home/ Свалих от тук някакво ръководство но не можах да намеря този датчик всъшност какво управлява !Другото което не разбрах е моето Джетроник ли е или е Мотроник! Някой ако знае другз софтуер за Фолксваген да пише!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 16 апр 2007 21:45


ТУК (нашия форум) - Ръководство за ремонт и инструкция за експлоатация за Passat B3 (Kнижката е на руски език)
ТУК - пълна документация на английски за Б3 91 година (6 МБ .zip файл, който след разархивиране става .pdf)
Същото, само че за 93
ТУК - книга за Б3/Б4 на руски, 87 МБ .pdf, линк за сваляне
линк за сваляне на ел. схемите - 12 МБ
Ако някои от нещата (без последните) не искат да тръгнат да се свалят - десен бутон и "Запази като" или "Save As"
ТУК има доста за различните системи (Motronic, Jetronic, ...)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта