Полуретана е твърд и вози като каруца. Има си заводско решение, което е пак вечно и возията остава приятна :
%201.8%20T%20image-560048276.jpg)
Тампона е от Ауди ТТ или Ауди S3. Става без проблем на Голф 2, Голф 3, Голф 4, Пасат В3 и В4 и т.н. Тампона е гумен и затова поема вибрациите и колата с такъв вози по-добре от полуретановия. Цената е под 30лв за брой. Както е ясно, при такъв плътен, няма значение как се слага.
По въпорса с втулката - наистина няма смисъл от нея, поне по мое мнение. Причината е, че магарето си има едни елипсовидни издатини при отвора за тампона, които фиксират тампона към магарето точно на едно място и ако болта се стегне здраво, няма никакво хлопане и тропане, няма и никакво движение на никъде. Ако тампоните са някакво менте и не застават плътно към магарето, тогава втулката ги държи и без нея наистина хлопат, но оригиналните тампони нямат такъв проблем. Никога на нито една кола не съм слагал тази втулка и никога нищо не е хлопало, само че ползвам само Lemfoerder от проверен доставчик (и те имат много ментета). Има и друг момент - продават се тампони с два диаметъра вътре и ако ви дадат с по-големия диаметър, без втулка наистина тропат. Затова трябва да се пазарува от магазини, които знаят какво продават :)
По въпроса как трябва да седи :

Според мен също е по-правилно да седи на 90 градуса, само че дори в книжката на тампона пише, че се монтира така, както е показано на снимката.
П.п. тая кутийка на Moog, дето седи на снимката - не знам какво има вътре, ама го извхърли някъде, където хора не минават - това са най-некачествените части, които съществуват, може би само Topran са по-зле от тях. За предниците на тези коли има 2 варианта - Lemfoerder или As Metal. Останалите разни Moog, Meyle и т.н., здават багажа много по-бързо и не си заслужават.
