Този точно като го гледам е минал само покрай аривата,ма не е закачил.Никаква арива не е това.Тва си е пасат CL от германия с климатик.Дори не е 93 г.щот е със стария салон,старите кори на вратите и седалки ,дори и не е плюш и е само с климатик.Аривата е обикновено с всички екстри за модела,без кожа и подгряване на седалките.Точно си е от германия ,с типичните супер "красивите "оранжеви мигачи и стоманените капачета на джантите,а мога да се хвана и на бас,че на таблото вместо оборотомер има един "полезен" много голям аналогов часовник.Освен по двигателя ще е поръждясал повърхностно и не чак толкова повърхностно и на други места ,заради хубавите препарати,които хвърлят по немските пътища.И да в Германия ги поддържат супер много колите,особено третия,четвъртия и N-найстия собственик,дето са в поредност студент,турчин,арабин,сърбин ,руснак ,шротплац и чак тогава някой български юнак,дето вярва в мита за поддържаните немски коли с който тарикат джамбазите /мишки дет ходят за по една две коли от германия,щот в италия не дават така/си оправдават по-високата с 1000 лв.поне цена.Айде стига с тея глупости за колите от Италия.Моите и двете са оттам и нямам никакви грижи,свързани с лоша подръжка от предния собствени, с Пасата вече почвам пета година ,с Голфа трета,а за фацата изглеждаха и още изглеждат доста по-добре от повечето супер "поддържани "немски коли.Каква кола ще вземеш е въпрос на късмет в голяма степен и на това колко си отваряш очите като я купуваш,а не толкова откъде е внесена.Успешна покупка на всеки желая и късмет да случи на кола откъдето и да е внесена тя
