И какво значи надписа "ariva" в заглавието на обявата?
Въпрос за двигатела на Пасат Б3 ?
-
TuRBo_sHArK
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Въпрос за двигатела на Пасат Б3 ?
Тук на снимката на двигатела на тая обява от средата надолу изглежда целия ръждив... Проблем ли е това? Или тоя пасат е изровен от някоя морга и е внесен уж нов внос?
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
И какво значи надписа "ariva" в заглавието на обявата?
И какво значи надписа "ariva" в заглавието на обявата?
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Всичко е много добре, само дето тази цена ми се вижда малко нереална, а също така и километрите са прекалено много занижени!!
Може би аз лично за 3000лв, така както е с транзитни бих се навил, но знам ли всеки по различно вижда нещата. А ниче двигателчето си е стандартно "напудрено", и излъскано , нормално за автокъщите
Може би аз лично за 3000лв, така както е с транзитни бих се навил, но знам ли всеки по различно вижда нещата. А ниче двигателчето си е стандартно "напудрено", и излъскано , нормално за автокъщите
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за двигатела на Пасат Б3 ?
TuRBo_sHArK написа:И какво значи надписа "ariva" в заглавието на обявата?
Разновидност на Пасата, правена само за Италия
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Аз пък си мисля, че е толкова ръждив не защото е нямал течове, ами точно обратното - измит е (за да не си личат), и точно заради това (предположение просто). Arriva е малко по-специално изпълнение на оборудването (питай scuba - той има такъв, нищо че не е Passat, ами Scuba)
П.П. Той пък ме изпреварил ...
П.П. Той пък ме изпреварил ...
Последна промяна от gr_kanev на Вто 17 апр 2007 8:49, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19729
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
gr_kanev написа:Аз пък си мисля, че е толкова ръждив не защото е нямал течове, ами точно обратното - измит е
Стига, бееее...
Тва не може да хване ръжда за 1 седмица....
А относно течовете... знаеш ли какво ми каза кумът ми, 2 седмици, след като си беше купил Пежо?
"При този автомобил опасно е , когато течовете по мотора най-сетне спрат"-
Това му е отговорил човек от Пежо-форума.
Та може и за това да е ръждясал, де! (само предположение!)
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за двигатела на Пасат Б3 ?
scuba написа:TuRBo_sHArK написа:И какво значи надписа "ariva" в заглавието на обявата?
Разновидност на Пасата, правена само за ИталияБегай далече от нея
Вземи един добър майстор( мога да ти препоръчам) и я виж.
Климатика е фабричен.Моята изглеждаше по същияначин -без ръждивото. Километрите също ми бяха свалени, но двигателят е супер.Обикновенно свалят по стотина хил. километра....Сигурно ще ти свалят и цената.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
make666 написа:Колега,този Пасат едва ли е 93 г.Аз имам такъв,но стоповете му са по тъмни и купето му е на Пасат В4
Виж ся бате,,... Аривата е мешана работа.. Наистина всички ариви са с тъмни стопове и бели мигачи... КУПЕТО е на Б3, част от частите са на Б4... но основно мотора е Б3.. До колко знам нищо не му е БОШ, а всички са с Дюселие... . Произвеждана е само 92 и 93 год (след спирането на оригиналния Б3 и преди да започнат Б4..) и е ограничена серия... Аз лично съм адски доволен от колата, но частите са малко проблем... не знаеш какво точно да купуваш...
Този точно като го гледам е минал само покрай аривата,ма не е закачил.Никаква арива не е това.Тва си е пасат CL от германия с климатик.Дори не е 93 г.щот е със стария салон,старите кори на вратите и седалки ,дори и не е плюш и е само с климатик.Аривата е обикновено с всички екстри за модела,без кожа и подгряване на седалките.Точно си е от германия ,с типичните супер "красивите "оранжеви мигачи и стоманените капачета на джантите,а мога да се хвана и на бас,че на таблото вместо оборотомер има един "полезен" много голям аналогов часовник.Освен по двигателя ще е поръждясал повърхностно и не чак толкова повърхностно и на други места ,заради хубавите препарати,които хвърлят по немските пътища.И да в Германия ги поддържат супер много колите,особено третия,четвъртия и N-найстия собственик,дето са в поредност студент,турчин,арабин,сърбин ,руснак ,шротплац и чак тогава някой български юнак,дето вярва в мита за поддържаните немски коли с който тарикат джамбазите /мишки дет ходят за по една две коли от германия,щот в италия не дават така/си оправдават по-високата с 1000 лв.поне цена.Айде стига с тея глупости за колите от Италия.Моите и двете са оттам и нямам никакви грижи,свързани с лоша подръжка от предния собствени, с Пасата вече почвам пета година ,с Голфа трета,а за фацата изглеждаха и още изглеждат доста по-добре от повечето супер "поддържани "немски коли.Каква кола ще вземеш е въпрос на късмет в голяма степен и на това колко си отваряш очите като я купуваш,а не толкова откъде е внесена.Успешна покупка на всеки желая и късмет да случи на кола откъдето и да е внесена тя 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 64 госта