Прекъсва и гасне на бензин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jethro tull
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Прекъсва и гасне на бензин

Мнениеот jethro tull » Пет 20 апр 2007 21:48


Здравейте, аз съм отскоро член на клуба и търся Вашата помощ, защото го закъсах с Пасата! Колата е от 88г. Passat GT, с двигател RP, 1.8 l. 90коня,mono jetronic. Преди четири дни се качих сутринта, и както винаги запалих на бензин. Запали и веднага изгасна. Пробвах пак и пак същото. Имаше поне 15l. бензин. Форсира се, но ако задържа педала на газта в едно положение глъхне и гасне. Поддържа само към 4-5000 оборота, но с форсаж, и ако се опитам да потегля,дори и на полусъединител няма мощност и не потегля. Има газова и на газ върви отлично, поддържа 900 оброта на празен ход. Разпитах компютъра. и той даде грешка 2322 т. е. датчик на температурата на подавания в инжекциона въздух. Замерих съпротивлението на датчика между 1 и 4ти извод на буксата и то при загряла кола е 2 килоома, което отговаря на температура 15градуса. О.К. Изтрих грешката, ресетнах и компа с откачане на акумолатора, и запалих, всичко беше наред за два километра докато я пробвах, вървя без проблеми, до момента в който я паркирах. И пак умря. Днес реших да излъжа компа като сложих външно резистор 270 ома, в паралел на датчика, изчистих грешката и отново запалих, не работи нормално. Вчера свалях дюзата на инжекциона, и я продухах с компресор. Палих колата и я гледах как пръска, изглежда ми нормално, при форсаж и отпускане на газта за момент прекъсва подаването на гориво, което значи че компа и подава команда за принудителен празен ход. Извинете за многословното обяснение, но четох доста и не открих подобна тема , която да ме насочи към решаване на моя проблем, а и колата е стара и в Xa ,само ще ми вземат пари за диагностика, а ме съмнява да открият проблема. Ще Ви бъда благодарен за всякъкви съвети.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 20 апр 2007 21:54


:welcome_to_group
Сменяй датчика, от него май е основния проблем макар че не е изключено да влияят и други неща.


Потребителски аватар
jethro tull
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jethro tull » Пет 20 апр 2007 21:57


А от къде да го намеря ( датчика), по магазините не са чували за него,а от форума прочетох че в Xa e към 180лв. Доста пари са,а ако не е той?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 20 апр 2007 22:00


Интересно от това което пишеш колата ти трябва да е моно инжекция,
ама GT? и RP не се връзват,както и да е.Провери моторчето за празен ход което може и да ти прави проблем,ако се е развалило няма да ти държи оборотите на празен ход на бензин,на газ няма да има проблеми щото празния ход на газ се управлява от изпарителя.Друго за което се сещам е да провериш горивен филтър,бензинова помпа,


Потребителски аватар
jethro tull
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jethro tull » Пет 20 апр 2007 22:06


Не е проблема само в празния ход, няма мощност на всички обороти, а колата е наистина GT с шибидах, и някой екстри, но е двигател RP, моноинжекция. Помпата е сменяна преди година от предния собственик, а филтъра не знам, ще го проверя.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 20 апр 2007 22:12


jethro tull написа:А от къде да го намеря ( датчика), по магазините не са чували за него,а от форума прочетох че в Xa e към 180лв. Доста пари са,а ако не е той?
    Нещо май не говорим за едно и също нещо. Датчика който подава сигнал за темп. към компа на RP двиг. струва около 20лв и го има навсякъде. Както е писал Danni boi RP е най обикновенна моно-инжекция.
    П.С. Това че има шибидах и други екстри няма никакво отношение към мотора, а модификацията ти най вероятно е GL а не GT.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 20 апр 2007 22:18


колегата май имаше в предвид датчика за температурата на входящия въздух дето влиза в моното-май беше скъпичък,не ония синия на тройника


Потребителски аватар
jethro tull
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jethro tull » Пет 20 апр 2007 22:25


Допълнителна информация, евнтуално свързана с проблема. Преди време правеше следния номер ( и на бензин и на газ ), при подаване на газ двигателя започваше да претриса, а оборотомера рязко играеше с окло 1000 оборота.При отпускане на газта оборотите се стабилизираха, дори и да бях на скорост. Проблема не беше температурнозависим, и не беше постоянно проявен, т.е. можеше да карам 100км. без прекъсвания и изведнъж да започне и в следващите 200км. да тресе и накъсва Закъсах в Пазарджик, и отидох на диагностика с ЕЛКОН,човека видя че когато мърда буксата на датчика на хол се сдухват импулсите към свещите.Свали делкото, провери за скъсани кабели от буксата към датчика но нямаше.Напръска буксата с контактен спрей, но както и той после каза тя си беше чиста. Каза че може би е дефектен самия датчик, но няма гаранция, защото той а и други ми казаха че датчика или работи или не. Каза че не са кабели, свещи, алтернатор и бобина. След това проблема си остана, аз сменях кабел на високото от капачката към бобината, Дистрибуторната капачка. По това време компютъра не регистрираше никаква грешка, т.е. код 4444. И изведнъж се оправи от самосебе си, до преди няколко дни когато Умря само на бензин.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 20 апр 2007 22:26


Danny boy написа:колегата май имаше в предвид датчика за температурата на входящия въздух дето влиза в моното-май беше скъпичък,не ония синия на тройника
    Абе не съм сигурен но що си мисля че наще моно-инжекций нямат датчик за входящия въздух а компа взима данни само от датчика на тройника. :roll:


Потребителски аватар
jethro tull
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jethro tull » Пет 20 апр 2007 22:31


Разбира се че не оня на тройника , а вътре в шапката държач на дюзата, за температурата на въздуха. Двете стедни пера на буксата са за дюзата , а двете краини за датчика. Стойностите на съпротивлението са аналогични и за двта датчика, но моя се държи сякаш е все 15градуса, т.е. съпрротивлението му не пада плавно от 5-6килоома пти 0градуса до 175-225 ома при 100градуса, а стой на 1,8-2килоома.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 20 апр 2007 22:38


Ами тогава целия блок на моното 2-ра употреба е около 100-150лв освен да си потърсиш от моргите или тук във форума, доста такива Пасати се продаваха на части в последно време.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 20 апр 2007 22:56


Има пасати с купе ГТ които са моноинжекциони но са много редки :)
Познават се на външен вид,че са с барабани отзад.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 41 госта