Прекъсва и гасне на бензин
- jethro tull
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Прекъсва и гасне на бензин
Здравейте, аз съм отскоро член на клуба и търся Вашата помощ, защото го закъсах с Пасата! Колата е от 88г. Passat GT, с двигател RP, 1.8 l. 90коня,mono jetronic. Преди четири дни се качих сутринта, и както винаги запалих на бензин. Запали и веднага изгасна. Пробвах пак и пак същото. Имаше поне 15l. бензин. Форсира се, но ако задържа педала на газта в едно положение глъхне и гасне. Поддържа само към 4-5000 оборота, но с форсаж, и ако се опитам да потегля,дори и на полусъединител няма мощност и не потегля. Има газова и на газ върви отлично, поддържа 900 оброта на празен ход. Разпитах компютъра. и той даде грешка 2322 т. е. датчик на температурата на подавания в инжекциона въздух. Замерих съпротивлението на датчика между 1 и 4ти извод на буксата и то при загряла кола е 2 килоома, което отговаря на температура 15градуса. О.К. Изтрих грешката, ресетнах и компа с откачане на акумолатора, и запалих, всичко беше наред за два километра докато я пробвах, вървя без проблеми, до момента в който я паркирах. И пак умря. Днес реших да излъжа компа като сложих външно резистор 270 ома, в паралел на датчика, изчистих грешката и отново запалих, не работи нормално. Вчера свалях дюзата на инжекциона, и я продухах с компресор. Палих колата и я гледах как пръска, изглежда ми нормално, при форсаж и отпускане на газта за момент прекъсва подаването на гориво, което значи че компа и подава команда за принудителен празен ход. Извинете за многословното обяснение, но четох доста и не открих подобна тема , която да ме насочи към решаване на моя проблем, а и колата е стара и в Xa ,само ще ми вземат пари за диагностика, а ме съмнява да открият проблема. Ще Ви бъда благодарен за всякъкви съвети.
- jethro tull
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Интересно от това което пишеш колата ти трябва да е моно инжекция,
ама GT? и RP не се връзват,както и да е.Провери моторчето за празен ход което може и да ти прави проблем,ако се е развалило няма да ти държи оборотите на празен ход на бензин,на газ няма да има проблеми щото празния ход на газ се управлява от изпарителя.Друго за което се сещам е да провериш горивен филтър,бензинова помпа,
ама GT? и RP не се връзват,както и да е.Провери моторчето за празен ход което може и да ти прави проблем,ако се е развалило няма да ти държи оборотите на празен ход на бензин,на газ няма да има проблеми щото празния ход на газ се управлява от изпарителя.Друго за което се сещам е да провериш горивен филтър,бензинова помпа,
- jethro tull
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
jethro tull написа:А от къде да го намеря ( датчика), по магазините не са чували за него,а от форума прочетох че в Xa e към 180лв. Доста пари са,а ако не е той?
- Нещо май не говорим за едно и също нещо. Датчика който подава сигнал за темп. към компа на RP двиг. струва около 20лв и го има навсякъде. Както е писал Danni boi RP е най обикновенна моно-инжекция.
- П.С. Това че има шибидах и други екстри няма никакво отношение към мотора, а модификацията ти най вероятно е GL а не GT.
- jethro tull
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Допълнителна информация, евнтуално свързана с проблема. Преди време правеше следния номер ( и на бензин и на газ ), при подаване на газ двигателя започваше да претриса, а оборотомера рязко играеше с окло 1000 оборота.При отпускане на газта оборотите се стабилизираха, дори и да бях на скорост. Проблема не беше температурнозависим, и не беше постоянно проявен, т.е. можеше да карам 100км. без прекъсвания и изведнъж да започне и в следващите 200км. да тресе и накъсва Закъсах в Пазарджик, и отидох на диагностика с ЕЛКОН,човека видя че когато мърда буксата на датчика на хол се сдухват импулсите към свещите.Свали делкото, провери за скъсани кабели от буксата към датчика но нямаше.Напръска буксата с контактен спрей, но както и той после каза тя си беше чиста. Каза че може би е дефектен самия датчик, но няма гаранция, защото той а и други ми казаха че датчика или работи или не. Каза че не са кабели, свещи, алтернатор и бобина. След това проблема си остана, аз сменях кабел на високото от капачката към бобината, Дистрибуторната капачка. По това време компютъра не регистрираше никаква грешка, т.е. код 4444. И изведнъж се оправи от самосебе си, до преди няколко дни когато Умря само на бензин.
- jethro tull
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Разбира се че не оня на тройника , а вътре в шапката държач на дюзата, за температурата на въздуха. Двете стедни пера на буксата са за дюзата , а двете краини за датчика. Стойностите на съпротивлението са аналогични и за двта датчика, но моя се държи сякаш е все 15градуса, т.е. съпрротивлението му не пада плавно от 5-6килоома пти 0градуса до 175-225 ома при 100градуса, а стой на 1,8-2килоома.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 63 госта