Passat B5-проблемни спирачки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Passat B5-проблемни спирачки

Мнениеот trohata » Сря 09 май 2007 8:33


Здравейте на всички !
Имам следното питане относно моят Passat B5 от известно време спирачките ми са доста твърди все едно нямам Серво ????
Когато загася двигатела и напомпам спирачката задържам педала натиснат паля двигателя и нормално е той да пропадне малко -да но не и при мен пропада но не повече от 1-2 см.
Иначе когато я натисна рязко колата заковава и ABS- си работи !
но използвам доста повече усилие от преди !
Ако някой може да помогне ще съм благодарен !




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 09 май 2007 9:13


Сервото иска вакуум за да работи. Една от причините вероятно е пропуск от някъде - лоши съединения, напукани маркучета. Вакуума при бензиновите двигатели се създава от дифузор в колектора, необходим за работата му. При дизеловите няма нужда от него, и вакуума се създава от специална вакуумна помпа - тя е на второ място като възможно място за незиправност. Може да има и друго, нека кажат по-запознатите.
Успех !


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 май 2007 13:15


gr_kanev написа: вакуума се създава от специална вакуумна помпа
Успех !

И в двете възможни диагнози подкрепям колегата Кънев :)
Преди имах Г2-1.6Д. И то е с такава помпичка.
Така зверски бяха задрали лопатките й, че направо се чудя как не се е скъсала оста при едно изкачване по Беклемето.
При спускането вече работеше, защото на върха почти спрях и почнах да я шлайфам с шабър и поле със ситна шкурка (и двете неща, освен мнооооого други ги имам в багажника mhihi )
Има воятност и в самото серво да е станала беля, но там вече е по-скъпо и сложно.
Почни с тези двете, лесните проверки.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Сря 09 май 2007 13:19


Надявам се Vaskoto да прочете темата защото доколкото разбрах от моя приятел форумеца Maniak който наскоро взе една 4 голф е имал подобен проблем и той му е помогнал ........ можеби имаме идентични проблеми !
От тази гледна точка го казвам това ! :060:


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Сря 09 май 2007 15:12


Надявам се някой да ми помогне преди да съм се crash-нал некаде :027:


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Чет 10 май 2007 12:05


:!:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 10 май 2007 12:51


trohata, основно правило е когато има някаква неизправност по спирачната система на автомобила, той да не се експлоатира (т.е. да не се кара). Ако не можеш сам да я отстраниш - търсиш квалифицирана помощ. Тук с писане, мисля, с каквото можахме, помогнахме. Ако искаш да кажеш нещо на някого, пишеш му едно Л.С. (ако нямаш друг начин за контакт).


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Чет 10 май 2007 13:22


Kanev - Просто има някой специфични проблеми по някой коли коита са присъщи само за тях ако моят проблем е такъв бих искал да знам !
а не да я закарам в някой сервиз и да се почне един порочен кръг смени това . не сега смени това и накрая проблема да се окаже 3-то !
Затова информативно исках да попитам това често срещан проблем ли е при модела и ако е ДА каде да търся !
Ако пък не здраве да е ще я закарам скоро някаде да я погледнат !
Ако все още някой може да помага с идеи ще съм доста благодарен !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 10 май 2007 14:38


Ами най-сигурния вариант за решаване на твоя проблем е да отидеш при същия човек дето е помогнал и на приятеля ти с Г4! Просто му се обади и виж кога може да ти отдели време-поне е сигурно че няма да ти приказва алабализми и да ти вземе пари за нещо което не трябва !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 май 2007 17:22


При мен пък се оказа че ефекта го имам от прокъсана мембрана на серво-то и изпуска ама по малко и затова серво ефекта като цяло го има ама не е съвсем както трябва...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 66 госта