Здравейте на всички !
Имам следното питане относно моят Passat B5 от известно време спирачките ми са доста твърди все едно нямам Серво ????
Когато загася двигатела и напомпам спирачката задържам педала натиснат паля двигателя и нормално е той да пропадне малко -да но не и при мен пропада но не повече от 1-2 см.
Иначе когато я натисна рязко колата заковава и ABS- си работи !
но използвам доста повече усилие от преди !
Ако някой може да помогне ще съм благодарен !
Passat B5-проблемни спирачки
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Сервото иска вакуум за да работи. Една от причините вероятно е пропуск от някъде - лоши съединения, напукани маркучета. Вакуума при бензиновите двигатели се създава от дифузор в колектора, необходим за работата му. При дизеловите няма нужда от него, и вакуума се създава от специална вакуумна помпа - тя е на второ място като възможно място за незиправност. Може да има и друго, нека кажат по-запознатите.
Успех !
Успех !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
gr_kanev написа: вакуума се създава от специална вакуумна помпа
Успех !
И в двете възможни диагнози подкрепям колегата Кънев

Преди имах Г2-1.6Д. И то е с такава помпичка.
Така зверски бяха задрали лопатките й, че направо се чудя как не се е скъсала оста при едно изкачване по Беклемето.
При спускането вече работеше, защото на върха почти спрях и почнах да я шлайфам с шабър и поле със ситна шкурка (и двете неща, освен мнооооого други ги имам в багажника

Има воятност и в самото серво да е станала беля, но там вече е по-скъпо и сложно.
Почни с тези двете, лесните проверки.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
trohata, основно правило е когато има някаква неизправност по спирачната система на автомобила, той да не се експлоатира (т.е. да не се кара). Ако не можеш сам да я отстраниш - търсиш квалифицирана помощ. Тук с писане, мисля, с каквото можахме, помогнахме. Ако искаш да кажеш нещо на някого, пишеш му едно Л.С. (ако нямаш друг начин за контакт).
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
Kanev - Просто има някой специфични проблеми по някой коли коита са присъщи само за тях ако моят проблем е такъв бих искал да знам !
а не да я закарам в някой сервиз и да се почне един порочен кръг смени това . не сега смени това и накрая проблема да се окаже 3-то !
Затова информативно исках да попитам това често срещан проблем ли е при модела и ако е ДА каде да търся !
Ако пък не здраве да е ще я закарам скоро някаде да я погледнат !
Ако все още някой може да помага с идеи ще съм доста благодарен !
а не да я закарам в някой сервиз и да се почне един порочен кръг смени това . не сега смени това и накрая проблема да се окаже 3-то !
Затова информативно исках да попитам това често срещан проблем ли е при модела и ако е ДА каде да търся !
Ако пък не здраве да е ще я закарам скоро някаде да я погледнат !
Ако все още някой може да помага с идеи ще съм доста благодарен !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 63 госта