Здравейте колеги !!!!
Значи имам проблем със ел. стъклата на моя Пасат,както си работеха изведнъж спряха и вече няма прозорец, който да се отваря,а със това изведнъж и централното започна да дава дефекти и вече трябва да натисна два пъти копчето на дистанционното докато отключи вратите.Ако някой има желание да помогне със съвет ще бъда благодарен.Възможно ли е да е комфорт модула,който се намира под стелката в краката на шофьора или гонзолата на шофьорската врата ? Благодаря предварително за помощта.

Пасат Б5 проблем с ел. стъклата
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с ел. стъклата на Пасат Б5
изгорял ти е бушон от малките в средата някъде беше ама не помня кои номер точно ако се не лъжа е червен 10 ампера
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 09 дек 2011 15:56
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1997
- Местоположение: Правец
- Контакти:
Re: Проблем с ел. стъклата на Пасат Б5
проверил съм всички бушони.не е там повредата.Може ли да е комфорт модула?
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Проблем с ел. стъклата на Пасат Б5
Да не се е намокрил модула в краката където е 

Re: Проблем с ел. стъклата на Пасат Б5
Колега, имах подобен проблем, оказа се че буксата се беше разместила и не даваше контакт хубаво при подлакътника на шофиорската врата. Провери я нея и я свържи хубаво.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 18 юни 2013 23:09
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: AMX - 2004
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 проблем с ел. стъклата
Да не се е окислила (или прекъснала) връзката на т.нар. CAN-шина. Във всяка врата има по един контролен модул и всички си комуникират с този в шофьорската врата и комфорта само по 2 кабелчета. По тези кабелчета комфорт модула управлява и централното заключване. Връзката им е в кабелния сноп, минаващ от вътрешната страна на левия праг. Като се разплете снопа, би трябвало да се намира някъде зад шофьорската седалка (т.е. в краката на задния пасажер.). Кабелчетата се отличават защото си вървят по чифтове (оплетени са по 2). По памет - цветовете са св.кафяво и жълто или нещо от този род. Жилата на кабелчетата изглеждат по-твърди.
По принцип при тази повреда би трябвало да може да се диагностицира с VAG-COM като ще изписва грешка (грешки) или липса на комуникация с тези модули.
Успех
По принцип при тази повреда би трябвало да може да се диагностицира с VAG-COM като ще изписва грешка (грешки) или липса на комуникация с тези модули.
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта