Пасат В3 2.0 115 коня - става ли полуоска от 90 коня?
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пасат В3 2.0 115 коня - става ли полуоска от 90 коня?
Здравейте колеги ,за смяна ми е ляво външно каре .От стария Пасат 1.8 90 коня ми остана лявата полуоска . Като гледам полуоската която е на Пасата 2.0 куб.115 коня е по дебела отколкото старата. Въпроса ми е - вместо да купувам каре ще стане ли старата полуоска от стария Пасат 1.8 ми 90 коня на този който е 2.0 куб. 115 коня. Съвместими ли са ? Ако е да да спирам обявата в раздела продава .
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Не би трябвало да става, понеже едната като е по-дебела спрямо другата, предполагам, че и шлиците не са същите като размер (Дебелина и широчина) 

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
В смисъл по дебела - имам предвид тръбата между двете карета . Току що гледах в нета че размер са еднакви - шлици , вънщен размер, дължина. но въпреки това пуснах тема за да съм на 100 % сигурен а не като я разхвърля да вървя пеша 2км до магазина.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Самата полуоска е по-дебела, а шлиците са еднакви на широчина, спрямо тези от 1.8 ?
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
така го дават .
външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53
външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53
външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53
външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Значи нямаш ядове, щом така го дават. 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Само карето смени, защо цялата полуоска!? Тръбната полуоска едва ли ще стане на мястото на другата която е от плътно желязо
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Ода, точно с полуоската от 90 коня/плътно желязо/която е с каретата искам да сменя тази с която съм в момента -/тази тръбната/,до сега съм гледал в нета .1 към 1 е.Не ми се дават 100 лева за каре.Затова се допитвам тук.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Така де, щом са 1:1 смени им само каретата, освен ако тръбната полуоска нещо не е изгнила или тръгнала да се чупи, щото на габарити са еднакви, но сигурно има някакво значение за да са направени различни двете полуоски или аз изпускам нещо от нишката.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Снощи говорих с моето майсторче /което ми прави основния ремонт на двигателя и при което ходя когато трябва по специален инструмент /той ми каза така - от фирмите производители е цялата работа .Тази вечер отивам при него да огледа всичко и да се види дали ще се прехвърлят каретата или направо ще се слага старата полуоска /предварително измити и с нова грес/
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
При различен диаметър на полуоската и маншоните за карето ще са различни. Аз лично бих си направил труда да съм с две еднакви полуоски, при положение че карето може да се прехвърли.
Допълни с нещо уточняващо заглавието колега, например "...размяна на полуоски" или "... с полуоска от 1.8/90 к.с."
Допълни с нещо уточняващо заглавието колега, например "...размяна на полуоски" или "... с полуоска от 1.8/90 к.с."
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пасат В3 115 коня
Всичко заспа както и предполагахме.Предварително измиване и гресиране ,сравнение на :новата: и старата полуоска, всичко е 1 към 1.В дебелината е много малка разликата -22 мм на 1.8 90 коня. 27мм на 115 коня. Старите карета бяха доста зле особено външното. Утре ще видим след 300 км. как е. Засега е добре .Модовете по тяхно усмотрение могат да закрият темата. 

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В 3 2.0 115 коня
Dpop написа:При различен диаметър на полуоската и маншоните за карето ще са различни. Аз лично бих си направил труда да съм с две еднакви полуоски, при положение че карето може да се прехвърли.
Допълни с нещо уточняващо заглавието колега, например "...размяна на полуоски" или "... с полуоска от 1.8/90 к.с."
Няма как да съм с две еднакви - дясната е много по дебела.Не можах да променя заглавието.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 65 госта