Пасат В3 2.0 115 коня - става ли полуоска от 90 коня?

Техническа и сервизна информация за Passat
angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Пасат В3 2.0 115 коня - става ли полуоска от 90 коня?

Мнениеот angel1223 » Чет 12 ное 2015 14:14


Здравейте колеги ,за смяна ми е ляво външно каре .От стария Пасат 1.8 90 коня ми остана лявата полуоска . Като гледам полуоската която е на Пасата 2.0 куб.115 коня е по дебела отколкото старата. Въпроса ми е - вместо да купувам каре ще стане ли старата полуоска от стария Пасат 1.8 ми 90 коня на този който е 2.0 куб. 115 коня. Съвместими ли са ? Ако е да да спирам обявата в раздела продава .




Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот Johnsword » Чет 12 ное 2015 14:20


Не би трябвало да става, понеже едната като е по-дебела спрямо другата, предполагам, че и шлиците не са същите като размер (Дебелина и широчина) :beer


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот angel1223 » Чет 12 ное 2015 14:39


В смисъл по дебела - имам предвид тръбата между двете карета . Току що гледах в нета че размер са еднакви - шлици , вънщен размер, дължина. но въпреки това пуснах тема за да съм на 100 % сигурен а не като я разхвърля да вървя пеша 2км до магазина.


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот Johnsword » Чет 12 ное 2015 14:42


Самата полуоска е по-дебела, а шлиците са еднакви на широчина, спрямо тези от 1.8 ?


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот angel1223 » Чет 12 ное 2015 14:58


така го дават .
външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53

външни зъби от страната на колелото22
вътрешни зъби от страната на колелото30
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]53


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот Johnsword » Чет 12 ное 2015 16:43


Значи нямаш ядове, щом така го дават. :wink


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 12 ное 2015 19:27


Само карето смени, защо цялата полуоска!? Тръбната полуоска едва ли ще стане на мястото на другата която е от плътно желязо


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот angel1223 » Чет 12 ное 2015 19:48


Ода, точно с полуоската от 90 коня/плътно желязо/която е с каретата искам да сменя тази с която съм в момента -/тази тръбната/,до сега съм гледал в нета .1 към 1 е.Не ми се дават 100 лева за каре.Затова се допитвам тук.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 13 ное 2015 11:41


Така де, щом са 1:1 смени им само каретата, освен ако тръбната полуоска нещо не е изгнила или тръгнала да се чупи, щото на габарити са еднакви, но сигурно има някакво значение за да са направени различни двете полуоски или аз изпускам нещо от нишката.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот angel1223 » Пет 13 ное 2015 14:07


Снощи говорих с моето майсторче /което ми прави основния ремонт на двигателя и при което ходя когато трябва по специален инструмент /той ми каза така - от фирмите производители е цялата работа .Тази вечер отивам при него да огледа всичко и да се види дали ще се прехвърлят каретата или направо ще се слага старата полуоска /предварително измити и с нова грес/


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот Dpop » Пет 13 ное 2015 15:10


При различен диаметър на полуоската и маншоните за карето ще са различни. Аз лично бих си направил труда да съм с две еднакви полуоски, при положение че карето може да се прехвърли.
Допълни с нещо уточняващо заглавието колега, например "...размяна на полуоски" или "... с полуоска от 1.8/90 к.с."


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Пасат В3 115 коня

Мнениеот angel1223 » Пет 13 ное 2015 18:55


Всичко заспа както и предполагахме.Предварително измиване и гресиране ,сравнение на :новата: и старата полуоска, всичко е 1 към 1.В дебелината е много малка разликата -22 мм на 1.8 90 коня. 27мм на 115 коня. Старите карета бяха доста зле особено външното. Утре ще видим след 300 км. как е. Засега е добре .Модовете по тяхно усмотрение могат да закрият темата. :lock


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат В 3 2.0 115 коня

Мнениеот angel1223 » Пет 13 ное 2015 19:02


Dpop написа:При различен диаметър на полуоската и маншоните за карето ще са различни. Аз лично бих си направил труда да съм с две еднакви полуоски, при положение че карето може да се прехвърли.
Допълни с нещо уточняващо заглавието колега, например "...размяна на полуоски" или "... с полуоска от 1.8/90 к.с."

Няма как да съм с две еднакви - дясната е много по дебела.Не можах да променя заглавието.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 65 госта