схема на таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

схема на таблото

Мнениеот proxy » Сря 09 май 2007 11:24


Здравейте. Случайно на някой да му се намира схема на таблото на Passat B3 1992 бензин.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 09 май 2007 13:21


Колега уточни кое бушонното или това с уредите :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 май 2007 13:26


Виж тук дали ще се намери нещичко:
http://www.download-zone.org/14580


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 09 май 2007 15:22


Таблото с уредите.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 09 май 2007 16:10


Колеги не ми отчита датчика за температура.
Разколачих си таблото. Но сега се не мога да разбера къде е проблема.
Има ли начин да проверя самия уред. Какво напрежение трябва да му подам?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 09 май 2007 16:16


Я виж тази тема. Може да ти бъде полезна


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 09 май 2007 16:32


Току що проверих за TCA 700 обявиха ми цена от 35 лв.......
Та малко предистория. Не ми отчиташе вярно уреда, и реших да направя теста с резистора. Само че вместо резистор сложиш потенциометър. Реших да тествам зумера, намалих съпротивлението, стрелката закова на 120 градуса и нищо. След малко си падна долу... Никакъв зумер не чух.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 09 май 2007 22:07


Имам ТСА 700 пиши ЛС ако искаш


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 09 май 2007 22:11


При мен имаше друг проблем :
-като за начало има един стабилизатор дето е на цокъл (завинтен е отстрани за ламарината няма как да го проуснеш).Та въпросния си го запои хубаво за платката щото тоя куплунг при мен беше със съпротивление на контактните пластинки над 100-тина ома и оттам бъркаше цялата работа.
Също така често го има момента със спуканите спойки такаче огледай си хубаво платката.
А до колко ома свали съпротивлението (мисля че 50ома беше за 100 градуса).Аз също не съм чувал зумер на моето табло (незнам длаи е възможно да няма) макар че даже съм си окъсявал отпред куплунга за датчика т.е. минимално съпротивление т.е. огромна температура.
Иначе като разколачиш таблото премери самата бобинка на термодатчика данеби да се е прекъснала някъде и да не се вижда.
Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 май 2007 23:11


zfa159 написа: има един стабилизатор дето е на цокъл (завинтен е отстрани за ламарината няма как да го проуснеш).Та въпросния си го запои хубаво за платката

Да, именно въпросния TCA 700 е стабилизатора на напрежение. Съвета за запояване е съвсем точен. И на стабилизатора, и на евентуалните студени спойки.
Ако пак не се оправи, то имай предвид, колега, че това е стабилизатор на +10V. Т.е., с някакво голямо приближение можеш да го замениш с хх7510, който струва максимум 1 лв. ( хх отпред означава, че различните производители различно букви му поставят)
Единствения проблем, е че корпуса е огледален Това ще рече, че на ТСА-то лявото краче е изход, а на 7810 е вход и са разменени с десните. Средните крачета и на двете ИС са 'маса'. За да осигуриш добър термоконтакт с платката за охлаждане е необходимо да намериш подходящата по дебелина и размер алуминиева или медна пластина.
Има и още една разлика, поне според каталожните данни:
На 7810-то му трябват над 14 волта на входа, за да осигури наистина стабилно напрежение на изхода, но това е написано за най-лошия случай. На практика, достатъчно добре работи и при 12.5V, колкото си имаш в борд-системата
Дано само не си изгорил уредчето, защото само него едва ли ще намериш някъде :(
Но пък във форума съм срещал да се споменават цени за цели табла (втора употреба) от порядъка на 50 лв.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 10 май 2007 12:40


Издухал съм уредчето. Разглобих го намотката на пластината е почерняла, докато намотката на пластината за бензин си е жълтичка.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 10 май 2007 16:43


Уау почерняла :shock какво се е случило с таз намотка? Иначе за тоя стабилизатор колко дъвкано има :)


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 10 май 2007 17:05


Малко по-нагоре съм написал. Но все си мисля, че така и така ми показваше глупости.


Потребителски аватар
skysecurity
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
Автомобил: WV PASSAT B6
Двигател: 1 4 TSI
Местоположение: София
Контакти:

относно таблото

Мнениеот skysecurity » Пон 14 май 2007 21:56


значи уреда за температурата на водара работи на принципа на повошаващо напрежение спрямо маса.Тоест от датчика идва ралична стоиност на масата най бързо можеш да провериш уреда като мудадеш +и - от двата края на пластините и трябжа да ти даде наи горе в червена зона ако даде така значи черния датчик ти е заминал това пак може да го провериш мс мултицет като го замериш



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 66 госта