схема на таблото
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
схема на таблото
Здравейте. Случайно на някой да му се намира схема на таблото на Passat B3 1992 бензин.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Виж тук дали ще се намери нещичко:
http://www.download-zone.org/14580
http://www.download-zone.org/14580
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Я виж тази тема. Може да ти бъде полезна
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Току що проверих за TCA 700 обявиха ми цена от 35 лв.......
Та малко предистория. Не ми отчиташе вярно уреда, и реших да направя теста с резистора. Само че вместо резистор сложиш потенциометър. Реших да тествам зумера, намалих съпротивлението, стрелката закова на 120 градуса и нищо. След малко си падна долу... Никакъв зумер не чух.
Та малко предистория. Не ми отчиташе вярно уреда, и реших да направя теста с резистора. Само че вместо резистор сложиш потенциометър. Реших да тествам зумера, намалих съпротивлението, стрелката закова на 120 градуса и нищо. След малко си падна долу... Никакъв зумер не чух.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен имаше друг проблем :
-като за начало има един стабилизатор дето е на цокъл (завинтен е отстрани за ламарината няма как да го проуснеш).Та въпросния си го запои хубаво за платката щото тоя куплунг при мен беше със съпротивление на контактните пластинки над 100-тина ома и оттам бъркаше цялата работа.
Също така често го има момента със спуканите спойки такаче огледай си хубаво платката.
А до колко ома свали съпротивлението (мисля че 50ома беше за 100 градуса).Аз също не съм чувал зумер на моето табло (незнам длаи е възможно да няма) макар че даже съм си окъсявал отпред куплунга за датчика т.е. минимално съпротивление т.е. огромна температура.
Иначе като разколачиш таблото премери самата бобинка на термодатчика данеби да се е прекъснала някъде и да не се вижда.
Успех!
-като за начало има един стабилизатор дето е на цокъл (завинтен е отстрани за ламарината няма как да го проуснеш).Та въпросния си го запои хубаво за платката щото тоя куплунг при мен беше със съпротивление на контактните пластинки над 100-тина ома и оттам бъркаше цялата работа.
Също така често го има момента със спуканите спойки такаче огледай си хубаво платката.
А до колко ома свали съпротивлението (мисля че 50ома беше за 100 градуса).Аз също не съм чувал зумер на моето табло (незнам длаи е възможно да няма) макар че даже съм си окъсявал отпред куплунга за датчика т.е. минимално съпротивление т.е. огромна температура.
Иначе като разколачиш таблото премери самата бобинка на термодатчика данеби да се е прекъснала някъде и да не се вижда.
Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
zfa159 написа: има един стабилизатор дето е на цокъл (завинтен е отстрани за ламарината няма как да го проуснеш).Та въпросния си го запои хубаво за платката
Да, именно въпросния TCA 700 е стабилизатора на напрежение. Съвета за запояване е съвсем точен. И на стабилизатора, и на евентуалните студени спойки.
Ако пак не се оправи, то имай предвид, колега, че това е стабилизатор на +10V. Т.е., с някакво голямо приближение можеш да го замениш с хх7510, който струва максимум 1 лв. ( хх отпред означава, че различните производители различно букви му поставят)
Единствения проблем, е че корпуса е огледален Това ще рече, че на ТСА-то лявото краче е изход, а на 7810 е вход и са разменени с десните. Средните крачета и на двете ИС са 'маса'. За да осигуриш добър термоконтакт с платката за охлаждане е необходимо да намериш подходящата по дебелина и размер алуминиева или медна пластина.
Има и още една разлика, поне според каталожните данни:
На 7810-то му трябват над 14 волта на входа, за да осигури наистина стабилно напрежение на изхода, но това е написано за най-лошия случай. На практика, достатъчно добре работи и при 12.5V, колкото си имаш в борд-системата
Дано само не си изгорил уредчето, защото само него едва ли ще намериш някъде

Но пък във форума съм срещал да се споменават цени за цели табла (втора употреба) от порядъка на 50 лв.
- skysecurity
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
- Автомобил: WV PASSAT B6
- Двигател: 1 4 TSI
- Местоположение: София
- Контакти:
относно таблото
значи уреда за температурата на водара работи на принципа на повошаващо напрежение спрямо маса.Тоест от датчика идва ралична стоиност на масата най бързо можеш да провериш уреда като мудадеш +и - от двата края на пластините и трябжа да ти даде наи горе в червена зона ако даде така значи черния датчик ти е заминал това пак може да го провериш мс мултицет като го замериш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта