Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7213
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот muns61 » Нед 11 дек 2016 21:34


С маслен сегмент от 3 части - толкоз.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11090
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 11 дек 2016 22:21


muns61 написа:С маслен сегмент от 3 части - толкоз.

Айде бе.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4836
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 дек 2016 10:12


BurgasVW написа:Сменени са сегменти гьотце, биелни лагери,гумички на кл. .Основни лагери и вал бяха ок. Не са пипани клапаните и повдигачите. Елипса до колкото помня нямаше но пак ще питам майстора.А какво ако е имало? Иначе промяна в мотора има.Изчезна почукването при потегляне, мотора утихна като нов, компресията и вървежа супер.

същото стана и при колегата с бората, за която писах малко по-горе... Явно моя мотор няма да се отваря ей така за спорта. Най-много една гарнитура капак клапани с едни гумички на клапаните на място, че ми съзи гарнитурата доста и това е. Излишни 5-600лв с неясен резултат нещо не ми се струват ОК...
При мен от както съм го взел си е между 2-4 литра доливане за 10хил км. Така вече почти 100хил км. Редовни смени на масло и филтри на 8-10хил км. Като, че ли от Total classic 10w40 ,съм най-доволен, последните 3-4 смени са с такова.


phantom_
Мнения: 2149
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1100
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот phantom_ » Пон 12 дек 2016 10:16


Извинявам се за литуричния въпрос ама при долети 4литра масло има ли смисъл от смяна?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4836
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 дек 2016 10:25


phantom_ написа:Извинявам се за литуричния въпрос ама при долети 4литра масло има ли смисъл от смяна?

разбира се, едното няма връзка с другото.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11090
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 12 дек 2016 10:56


Аз си го сменях,задаваха ми същия въпрос.
Най-вече заради масления филтър.


petar_a
Мнения: 218
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
Автомобил: VW BORA 2.0 115
Двигател: AQY 1999
Местоположение: Montana

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот petar_a » Пон 12 дек 2016 11:34


Здравко,можеше да сменяваш само филтъра...

Виждали ли сте "италиански" картер с несменявано масло ?
...или колегата с "литуричния въпрос" предполага,че двигателят изгаря първо старото масло и чак след това от свежо долятото...?!?


phantom_
Мнения: 2149
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1100
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот phantom_ » Пон 12 дек 2016 11:41


petar_a написа:Здравко,можеше да сменяваш само филтъра...

Виждали ли сте "италиански" картер с несменявано масло ?
...или колегата с "литуричния въпрос" предполага,че двигателят изгаря първо старото масло и чак след това от свежо долятото...?!?


Явно хабер нямаш от двигатели,не се обаждай неподготвен :screwy !Колите в Италия се купуват НОВИ и те маслото не го ХАРЧАТ и затова става на клей ,защото застоява и му заминават всички характеристики!Айде кажи ми разбирачо как ще стане това при мотор който от смяна до смяна си харчи цялото масло???Слушам :mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4836
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 дек 2016 12:20


Маслото при мен до 5-6 хил е бистро все едно е налято вчера трудно се вижда на масломерната пръчка, след 5-6 хил започва да харчи повече масло, на около 8-9хил започва да почернява. Нова масло смесено със старото е старо масло с качества на старо масло. Филтъра също има ресурс.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11090
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 12 дек 2016 13:19


DoH_KuXoT написа: Нова масло смесено със старото е старо масло с качества на старо масло. Филтъра също има ресурс.

Точно така.


petar_a
Мнения: 218
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
Автомобил: VW BORA 2.0 115
Двигател: AQY 1999
Местоположение: Montana

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот petar_a » Пон 12 дек 2016 14:33


Е Фантоме...двама ти отговориха !?


phantom_
Мнения: 2149
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1100
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот phantom_ » Пон 12 дек 2016 14:43


При положение че наливаш 4 литра ново масло и докато дойде ред за смяна сигурно пак трябва да налеш толкова аз не виждам защо въобще го сменяте при положение че то старо не ви оставя?Такъв таралясник не бих го жалил хич!То повече масло харчи в лева отколкото газ/бензин.Тръгнеш ли на път трябва да си със 5л. Туба... :screwy Това не нормално :censored2


BurgasVW
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 01 мар 2013 20:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот BurgasVW » Пон 12 дек 2016 14:52


Толкова много доливане означава постоянно притеснение да не светне лампата и постоянно вдигане на щеката.Трябва да има логично обяснение за този харч на масло след ремонт.Ебах го в елементарния мотор.Нека по запознатите да кажат.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4836
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 дек 2016 15:00


phantom_ написа:При положение че наливаш 4 литра ново масло и докато дойде ред за смяна сигурно пак трябва да налеш толкова аз не виждам защо въобще го сменяте при положение че то старо не ви оставя?Такъв таралясник не бих го жалил хич!То повече масло харчи в лева отколкото газ/бензин.Тръгнеш ли на път трябва да си със 5л. Туба... :screwy Това не нормално :censored2


Да те попитам ти как си представяш доливане от 2-4 литра за 10хил км ? Нали не си представяш , че се кара, докато пресъхне картера и се налива 3,8литра ново масло ?
За 10000км харчи 1000лв газ средно (вместо 1600лв дизел например) и около 30лв масло горе долу и тук си прав със сметките...
Ако си тръгнал на път и ще изминеш грубо 12000км както предполагам ти пътуваш, да трябва да имаш 5 литра масло в багажника.
Аз имам литрова туба в багажника, а 12 хил ги минавам за 2-3 месеца грубо.
Дали е нормално или не, не това е темата, в книжката си прочети според производителя кое е нормално. Аз по-скоро съм свикнал и не ми е проблем.

BurgasVW написа:Толкова много доливане означава постоянно притеснение да не светне лампата и постоянно вдигане на щеката.Трябва да има логично обяснение за този харч на масло след ремонт.Ебах го в елементарния мотор.Нека по запознатите да кажат.

проблема с този мотор е ясен на всички , многократно дъвкан в най-различни теми, тук не откриваме топлата вода, всички знаем за проблема, ако за Вас е нещо ново и супер учудващо то прочетете малко и не се вълнувайте толкова. Тук темата е основен ремонт и конкретните резултати от него.

muns61 написа:С маслен сегмент от 3 части - толкоз.

интересно е какво имаш предвид ?

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пон 12 дек 2016 15:02, променено общо 1 път.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11090
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 12 дек 2016 15:34


Колегата смята, че масления сегмент е от три части. При Опел,мисля че е така.
Когато вадихме моите бутала, масления сегмент си беше от две части.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта