Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
С маслен сегмент от 3 части - толкоз.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
muns61 написа:С маслен сегмент от 3 части - толкоз.
Айде бе.
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
BurgasVW написа:Сменени са сегменти гьотце, биелни лагери,гумички на кл. .Основни лагери и вал бяха ок. Не са пипани клапаните и повдигачите. Елипса до колкото помня нямаше но пак ще питам майстора.А какво ако е имало? Иначе промяна в мотора има.Изчезна почукването при потегляне, мотора утихна като нов, компресията и вървежа супер.
същото стана и при колегата с бората, за която писах малко по-горе... Явно моя мотор няма да се отваря ей така за спорта. Най-много една гарнитура капак клапани с едни гумички на клапаните на място, че ми съзи гарнитурата доста и това е. Излишни 5-600лв с неясен резултат нещо не ми се струват ОК...
При мен от както съм го взел си е между 2-4 литра доливане за 10хил км. Така вече почти 100хил км. Редовни смени на масло и филтри на 8-10хил км. Като, че ли от Total classic 10w40 ,съм най-доволен, последните 3-4 смени са с такова.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Извинявам се за литуричния въпрос ама при долети 4литра масло има ли смисъл от смяна?
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
phantom_ написа:Извинявам се за литуричния въпрос ама при долети 4литра масло има ли смисъл от смяна?
разбира се, едното няма връзка с другото.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Аз си го сменях,задаваха ми същия въпрос.
Най-вече заради масления филтър.
Най-вече заради масления филтър.
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Здравко,можеше да сменяваш само филтъра...
Виждали ли сте "италиански" картер с несменявано масло ?
...или колегата с "литуричния въпрос" предполага,че двигателят изгаря първо старото масло и чак след това от свежо долятото...?!?
Виждали ли сте "италиански" картер с несменявано масло ?
...или колегата с "литуричния въпрос" предполага,че двигателят изгаря първо старото масло и чак след това от свежо долятото...?!?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
petar_a написа:Здравко,можеше да сменяваш само филтъра...
Виждали ли сте "италиански" картер с несменявано масло ?
...или колегата с "литуричния въпрос" предполага,че двигателят изгаря първо старото масло и чак след това от свежо долятото...?!?
Явно хабер нямаш от двигатели,не се обаждай неподготвен !Колите в Италия се купуват НОВИ и те маслото не го ХАРЧАТ и затова става на клей ,защото застоява и му заминават всички характеристики!Айде кажи ми разбирачо как ще стане това при мотор който от смяна до смяна си харчи цялото масло???Слушам
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Маслото при мен до 5-6 хил е бистро все едно е налято вчера трудно се вижда на масломерната пръчка, след 5-6 хил започва да харчи повече масло, на около 8-9хил започва да почернява. Нова масло смесено със старото е старо масло с качества на старо масло. Филтъра също има ресурс.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
DoH_KuXoT написа: Нова масло смесено със старото е старо масло с качества на старо масло. Филтъра също има ресурс.
Точно така.
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Е Фантоме...двама ти отговориха !?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
При положение че наливаш 4 литра ново масло и докато дойде ред за смяна сигурно пак трябва да налеш толкова аз не виждам защо въобще го сменяте при положение че то старо не ви оставя?Такъв таралясник не бих го жалил хич!То повече масло харчи в лева отколкото газ/бензин.Тръгнеш ли на път трябва да си със 5л. Туба... Това не нормално
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Толкова много доливане означава постоянно притеснение да не светне лампата и постоянно вдигане на щеката.Трябва да има логично обяснение за този харч на масло след ремонт.Ебах го в елементарния мотор.Нека по запознатите да кажат.
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
phantom_ написа:При положение че наливаш 4 литра ново масло и докато дойде ред за смяна сигурно пак трябва да налеш толкова аз не виждам защо въобще го сменяте при положение че то старо не ви оставя?Такъв таралясник не бих го жалил хич!То повече масло харчи в лева отколкото газ/бензин.Тръгнеш ли на път трябва да си със 5л. Туба... Това не нормално
Да те попитам ти как си представяш доливане от 2-4 литра за 10хил км ? Нали не си представяш , че се кара, докато пресъхне картера и се налива 3,8литра ново масло ?
За 10000км харчи 1000лв газ средно (вместо 1600лв дизел например) и около 30лв масло горе долу и тук си прав със сметките...
Ако си тръгнал на път и ще изминеш грубо 12000км както предполагам ти пътуваш, да трябва да имаш 5 литра масло в багажника.
Аз имам литрова туба в багажника, а 12 хил ги минавам за 2-3 месеца грубо.
Дали е нормално или не, не това е темата, в книжката си прочети според производителя кое е нормално. Аз по-скоро съм свикнал и не ми е проблем.
BurgasVW написа:Толкова много доливане означава постоянно притеснение да не светне лампата и постоянно вдигане на щеката.Трябва да има логично обяснение за този харч на масло след ремонт.Ебах го в елементарния мотор.Нека по запознатите да кажат.
проблема с този мотор е ясен на всички , многократно дъвкан в най-различни теми, тук не откриваме топлата вода, всички знаем за проблема, ако за Вас е нещо ново и супер учудващо то прочетете малко и не се вълнувайте толкова. Тук темата е основен ремонт и конкретните резултати от него.
muns61 написа:С маслен сегмент от 3 части - толкоз.
интересно е какво имаш предвид ?
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пон 12 дек 2016 15:02, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 2.0 AZM основен ремонт
Колегата смята, че масления сегмент е от три части. При Опел,мисля че е така.
Когато вадихме моите бутала, масления сегмент си беше от две части.
Когато вадихме моите бутала, масления сегмент си беше от две части.