PASSAT B4 въпрос за фарове

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

PASSAT B4 въпрос за фарове

Мнениеот JC » Съб 15 мар 2008 21:38


До сега не съм се замислял, а и с търсачката не намерих инфо :!:

Въпроса ми е как работят фаровете на PASSAT В4 къси-дълги, на дълги основната секция Н1 превключва ли и тя , или си остава на къси :?:

И съответно какви са вариантите за ксенон(вярно ли е, че при Н1,Н7 нещата се получават по-добре от Н4)

:wink:
Благодаря :D




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 15 мар 2008 23:33


Абе колега и ти си задал един въпрос мани мани,ма ше се опитам да ти отговора до толкова до колкото съм го разбрал: И на къси и н адълги крушките са Н1 кат минеш на дълги светат и късите-секцията,за ксенон свети убаво ма е по-скъпо от Н4 щото един к-т Н1 ти е около 200лв. а на теб ти требат два да имаш биксенон,кокото до Н4 там цената е 250лв. да речем ма имаш крушка с две светлини демк къси и дълги :wink:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Съб 15 мар 2008 23:53


MITKO_DVD написа:Абе колега и ти си задал един въпрос мани мани,ма ше се опитам да ти отговора до толкова до колкото съм го разбрал: И на къси и н адълги крушките са Н1 кат минеш на дълги светат и късите-секцията,за ксенон свети убаво ма е по-скъпо от Н4 щото един к-т Н1 ти е около 200лв. а на теб ти требат два да имаш биксенон,кокото до Н4 там цената е 250лв. да речем ма имаш крушка с две светлини демк къси и дълги :wink:

Еми не съм много наясно с Н1, :oops: за да е по-ясно,Н1 крушките да разбирам че са с една светлина, така ли :wink: -късите си светят, давам дълги, късите продължават на същата светлина+секцията за дълги :?:


Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Мнениеот Negramoten » Нед 16 мар 2008 0:57


JC написа:Еми не съм много наясно с Н1, :oops: за да е по-ясно,Н1 крушките да разбирам че са с една светлина, така ли :wink: -късите си светят, давам дълги, късите продължават на същата светлина+секцията за дълги :?:


H1 са 2 за къси и 2 за дълги, крушките са еднакви. Като си на къси светят само късите. Като си на дълги светят едновременно и късите и дългите.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 16 мар 2008 11:30


JC написа:Еми не съм много наясно с Н1, :oops: за да е по-ясно,Н1 крушките да разбирам че са с една светлина, така ли :wink: -късите си светят, давам дълги, късите продължават на същата светлина+секцията за дълги :?:

Правилно си разбрал, точно така е.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Нед 16 мар 2008 19:49


Благодаря :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 16 мар 2008 20:38


И за допълнение - когато не си на фарове в единия случай имаш светкавица само на дълги а в другия и на къси и на дълги. :wink:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Нед 16 мар 2008 20:44


andonov написа:И за допълнение - когато не си на фарове в единия случай имаш светкавица само на дълги а в другия и на къси и на дълги. :wink:

Нещо не мога да те разбера :oops:
Говориш за присветкване ли :?:
А като съм на къси, при минаване на дълги ми е ясно че им трябва време за загряване, но нали през това време късите си светят.


svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот svilen5 » Нед 16 мар 2008 21:41


на къси светят само късите, на дълги-само дългит, на светкавица и двете
успех с ксенона


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Нед 16 мар 2008 21:54


svilen5 написа:на къси светят само късите, на дълги-само дългит, на светкавица и двете
успех с ксенона


Мерси, то първо колата да купя и тогава :wink:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Нед 16 мар 2008 22:05


Извинявайте за тъпите въпроси, но CL-варианта на В4 има ли електрическо регулиране на фаровете, забравих да погледна :oops:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Нед 16 мар 2008 22:09


JC написа:Извинявайте за тъпите въпроси, но CL-варианта на В4 има ли електрическо регулиране на фаровете, забравих да погледна :oops:


Това колега май не зависи от това дали е CL,GL или GT, моя Пасат е GL и има всички екстри без регулиране на фаровете и люк.До колкото знам тези екстри се поръчват допълнително при закупуването на колата.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 16 мар 2008 23:56


svilen5 написа:на къси светят само късите, на дълги-само дългит, на светкавица и двете
успех с ксенона

Не вярно. Късите като ги пуснеш, клкото и да сменяш къси/дълги, късите не угасват :) Когато си на дълги светят и къси и дълги.
Днеска забелязах нещо интересно при пресвяткане. Понеже лостчето дава контакт, малко преди да щракне- като даде контакт, светват дългите, а като щракне - късите(или къси и дълги, не си спомням). На следващото пресвяткане светват първо късите, а като щракне - дългите :eyecrazy Всичко това при изключени фарове


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 17 мар 2008 11:41


Winner25 написа:
svilen5 написа:на къси светят само късите, на дълги-само дългит, на светкавица и двете
успех с ксенона

Не вярно. Късите като ги пуснеш, клкото и да сменяш къси/дълги, късите не угасват :) Когато си на дълги светят и къси и дълги.
Днеска забелязах нещо интересно при пресвяткане. Понеже лостчето дава контакт, малко преди да щракне- като даде контакт, светват дългите, а като щракне - късите(или къси и дълги, не си спомням). На следващото пресвяткане светват първо късите, а като щракне - дългите :eyecrazy Всичко това при изключени фарове


Почти си го открил.Значи като говорим за светкавица се отнася точно за "мекия"ход ако мога така да го нареча.Не знам някой като присвятка да дърпа лоста докрай.Когато дръпнеш лоста докрай (да чуеш щракване) единия път вкл.късите с дългите а при следващия изкл.късите от дългите.Т.е избираш си дали да имаш 4 фара на светкавица или 2.Успех. :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 17 мар 2008 20:32


MITKO_DVD написа:Абе колега и ти си задал един въпрос мани мани,ма ше се опитам да ти отговора до толкова до колкото съм го разбрал: И на къси и н адълги крушките са Н1 кат минеш на дълги светат и късите-секцията,за ксенон свети убаво ма е по-скъпо от Н4 щото един к-т Н1 ти е около 200лв. а на теб ти требат два да имаш биксенон,кокото до Н4 там цената е 250лв. да речем ма имаш крушка с две светлини демк къси и дълги :wink:


Трябва само 1 к-т ксенон за Н1 за късите. За дългите не му е нужно / няма да има нужда да ги използва/



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта