проблем при тръгване

Техническа и сервизна информация за Passat
warlock
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 25 май 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем при тръгване

Мнениеот warlock » Пет 25 май 2007 18:45


здравеите на всички:).имам пасат doch 16v 136k.когато запаля мотора и натисна съеденителя немога да вкарам 1-ва(трудно).когато вече съм я вкарал и отпускам сиеденителя се чува неприятен шум.шумът се повтаря и при отпускане и на 2-ра.един опит съм си правил,на полу съеденител давам гас тогава шума е постоянен.МОЛЯ дайте ми, някакво обяснение.БЛАГОДАРЯ




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 25 май 2007 20:25


ще поясниш ли на какво наподобява шума?
при мене имаше едно като проскърцване на метал в метал.Смених феродов диск,притискателен лагер и сега е 6.Друго освен да са ти се разхлабили пружините на феродовия диск и да има шумове и вибрации.Това е в общи лини.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 май 2007 21:39


Danny boy написа:ще поясниш ли на какво наподобява шума?
при мене имаше едно като проскърцване на метал в метал.Смених феродов диск,притискателен лагер и сега е 6.Друго освен да са ти се разхлабили пружините на феродовия диск и да има шумове и вибрации.Това е в общи лини.

Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд) и спря да скърца и да не влизат скоростите ама за доста кратко време.
Колега,пробвай един друг трик да видим дали и при теб ще има ефект - преди да решиш да вкараш 1-ва натисни съединителя и изчакай малко (около 3-4 секунди) и тогава се опитай.Ще влезе доста по-лесно ;)
Това се дължи на инерцията на първичния вал (дори след натискане на съединителя вала остава в движение заради инерцията си още малко време).Същото важи и за да не ти трака задна ;)
Иначе моя съединител си е за смяна (като покарам повече и позагрее ептем не иска да включва скорости).Ама едно по едно че той си е цифра парички.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пет 25 май 2007 22:21


Колега и аз съм с подобен проблем. 1-ва и задна влизат трудно ако изчакам няколко секунди след натискане на съединител. Ако се опитам да вкарам веднага ми проскърцва. Имате ли идея какви пари е феродов, и притискателен диск. Естествено говорим за нещо читаво, аман от боклуци.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 май 2007 23:25


Някъде към 300 идва с труда доколкото си спомням от четеното по темите из форума.100 е смяната по принцип.Остават 200 за феродов,притискател лагер.Идея нямам за марка ама ще питам като стигна дотам да сменям моя.
Иначе при мен проблема става по-задълбочен при по-дълго каране градско из задръстванията т.е. стаилно загряване на колата.Тогава съвсем не мога да включа 1-ва и дори понякога 2-ра.
Засега ще сменя маслото не защото мисля че ще има ефект а просто понеже не го знам какво е.
По принцип ефекта с прецакването на притискателя се обосновава на това че той е с пружини които с времето омекват а от топлината още повече и си еб***т майката като цяло и почват мизаериите.Мислех си да сменя само притискателя ама като давам 100 лв за труд се обезсмисля да спестя още 100 за феродовия диск и лагера и след няколко месеца (с моите темпове на каране) да дам пак още 100 плюс другите 100 за да сменя и тези неща.....сменя се комплект поне да се знае че там няма проблем.
Забелязали ли сте да има притръсване на тръгване? (особено при по-дълго каране из града се усеща доста при мен).


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 26 май 2007 8:33


zfa159 написа:Забелязали ли сте да има притръсване на тръгване? (особено при по-дълго каране из града се усеща доста при мен).

Това притръсване е по-скоро от тампоните на мотора,и в частност от задния десен/от към двг./


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 9:54


Всичките са нови и качествени....проблема предполагам ми е от феродовия диск и пружините му понеже има общо с това как отпускам съединителя,при какви обороти и най-вече колко съм карал колата преди това т.е. като загрее става доста по-зле.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 26 май 2007 9:58


zfa159 написа: Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд).


:shock :shock :shock алеле майкооооо... :020: :предавам се :banghead:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 10:55


Ефекта беше поразителен :lol:
Иначе така и така ми е заминал притискателя а и феродо нямам много и просто ако беше превъртяло щях да го сменя по-скоро....а то взе че започна да включва скорости много мазно ама до едно време (няколко дни по-късно явно греста се предаде и притискателя пак се разскърца и по-трудно да ми влизат скоростите).


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Съб 26 май 2007 12:33


vaskoto1 написа:
zfa159 написа: Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд).


:shock :shock :shock алеле майкооооо... :020: :предавам се :banghead:


Хехе какво се чудиш познат беше налял във същият отвор 1 литър масло за скорости :shock , по погрешка разбира се, но беше много доволен от начина на каране след това - почти като автоматик - пускаш съединителя и колата не тръгва а само пуши от изгорялото масло :D


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Съб 26 май 2007 16:49


Аз се изплаших 300 лв... Не са малко пара. А имате ли наблюдение колко време ще изкарам с нови. Тоест колко километра?


warlock
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 25 май 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот warlock » Съб 26 май 2007 16:58


благодаря ви,много за съвета


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 26 май 2007 18:12


proxy написа:Аз се изплаших 300 лв... Не са малко пара. А имате ли наблюдение колко време ще изкарам с нови. Тоест колко километра?



Зависи от карането ( пилежи :), градско ), но до колкото знам минимум 100 000 километра.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 22:10


Ако е качествен може да изкара много.На фиат-а ми беше на 153 000 на колкото и колата и на 17 години като я взех и нищо му нямаше.Беше си заводското Valeo.
Наистина е много относително и зависи от стила на каране и състоянието на останалите компоненти на автомобила (скоростна кутия,тампони на двигател,помпа за съединителя и т.н.)


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 27 май 2007 9:42


zfa159 написа:Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд) и спря да скърца и да не влизат скоростите ама за доста кратко време.


Хора за бога само това неправете :stumm :stumm :stumm :woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :020: :020:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта