проблем при тръгване
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
проблем при тръгване
здравеите на всички:).имам пасат doch 16v 136k.когато запаля мотора и натисна съеденителя немога да вкарам 1-ва(трудно).когато вече съм я вкарал и отпускам сиеденителя се чува неприятен шум.шумът се повтаря и при отпускане и на 2-ра.един опит съм си правил,на полу съеденител давам гас тогава шума е постоянен.МОЛЯ дайте ми, някакво обяснение.БЛАГОДАРЯ
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy написа:ще поясниш ли на какво наподобява шума?
при мене имаше едно като проскърцване на метал в метал.Смених феродов диск,притискателен лагер и сега е 6.Друго освен да са ти се разхлабили пружините на феродовия диск и да има шумове и вибрации.Това е в общи лини.
Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд) и спря да скърца и да не влизат скоростите ама за доста кратко време.
Колега,пробвай един друг трик да видим дали и при теб ще има ефект - преди да решиш да вкараш 1-ва натисни съединителя и изчакай малко (около 3-4 секунди) и тогава се опитай.Ще влезе доста по-лесно

Това се дължи на инерцията на първичния вал (дори след натискане на съединителя вала остава в движение заради инерцията си още малко време).Същото важи и за да не ти трака задна

Иначе моя съединител си е за смяна (като покарам повече и позагрее ептем не иска да включва скорости).Ама едно по едно че той си е цифра парички.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Някъде към 300 идва с труда доколкото си спомням от четеното по темите из форума.100 е смяната по принцип.Остават 200 за феродов,притискател лагер.Идея нямам за марка ама ще питам като стигна дотам да сменям моя.
Иначе при мен проблема става по-задълбочен при по-дълго каране градско из задръстванията т.е. стаилно загряване на колата.Тогава съвсем не мога да включа 1-ва и дори понякога 2-ра.
Засега ще сменя маслото не защото мисля че ще има ефект а просто понеже не го знам какво е.
По принцип ефекта с прецакването на притискателя се обосновава на това че той е с пружини които с времето омекват а от топлината още повече и си еб***т майката като цяло и почват мизаериите.Мислех си да сменя само притискателя ама като давам 100 лв за труд се обезсмисля да спестя още 100 за феродовия диск и лагера и след няколко месеца (с моите темпове на каране) да дам пак още 100 плюс другите 100 за да сменя и тези неща.....сменя се комплект поне да се знае че там няма проблем.
Забелязали ли сте да има притръсване на тръгване? (особено при по-дълго каране из града се усеща доста при мен).
Иначе при мен проблема става по-задълбочен при по-дълго каране градско из задръстванията т.е. стаилно загряване на колата.Тогава съвсем не мога да включа 1-ва и дори понякога 2-ра.
Засега ще сменя маслото не защото мисля че ще има ефект а просто понеже не го знам какво е.
По принцип ефекта с прецакването на притискателя се обосновава на това че той е с пружини които с времето омекват а от топлината още повече и си еб***т майката като цяло и почват мизаериите.Мислех си да сменя само притискателя ама като давам 100 лв за труд се обезсмисля да спестя още 100 за феродовия диск и лагера и след няколко месеца (с моите темпове на каране) да дам пак още 100 плюс другите 100 за да сменя и тези неща.....сменя се комплект поне да се знае че там няма проблем.
Забелязали ли сте да има притръсване на тръгване? (особено при по-дълго каране из града се усеща доста при мен).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ефекта беше поразителен
Иначе така и така ми е заминал притискателя а и феродо нямам много и просто ако беше превъртяло щях да го сменя по-скоро....а то взе че започна да включва скорости много мазно ама до едно време (няколко дни по-късно явно греста се предаде и притискателя пак се разскърца и по-трудно да ми влизат скоростите).

Иначе така и така ми е заминал притискателя а и феродо нямам много и просто ако беше превъртяло щях да го сменя по-скоро....а то взе че започна да включва скорости много мазно ама до едно време (няколко дни по-късно явно греста се предаде и притискателя пак се разскърца и по-трудно да ми влизат скоростите).
vaskoto1 написа:zfa159 написа: Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд).
![]()
![]()
алеле майкооооо...
![]()
![]()
Хехе какво се чудиш познат беше налял във същият отвор 1 литър масло за скорости


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е качествен може да изкара много.На фиат-а ми беше на 153 000 на колкото и колата и на 17 години като я взех и нищо му нямаше.Беше си заводското Valeo.
Наистина е много относително и зависи от стила на каране и състоянието на останалите компоненти на автомобила (скоростна кутия,тампони на двигател,помпа за съединителя и т.н.)
Наистина е много относително и зависи от стила на каране и състоянието на останалите компоненти на автомобила (скоростна кутия,тампони на двигател,помпа за съединителя и т.н.)
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
zfa159 написа:Същия случай....при мен го експериментирах с обилно количество грес по притискателния диск (отгоре има гумено капаче предполагам за някаква центровка и оттам пръсках грес на спрей като луд) и спря да скърца и да не влизат скоростите ама за доста кратко време.
Хора за бога само това неправете
















Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта