Здравейте колеги,
нещо изведнъж много взе да тропа предницата на пасата, дали щото лятото карах с по-напомпани гуми, даже беше се развила и централната гайка на едното колело

. Както е да е, по същество, вдигнах цялата предница във въздуха, почнах да вътря волана (не аз де, аз лежах отдолу) и луфт имаше между десния накрайник който влиза в рейката и самата рейка. Ясно е че накрайника е дал фира. Ходих в една автоморга и намерих един накрайник който изглеждаше добре, поне нямаше луфт в ябълката, само че пича ми каза че тва бил левия накрайник, имало разлика в резбата. След това се сетих че един приятел има хидравлична рейка от Голф 3 (моята е механична) и реших все пак да сравня накрайниците и се оказаха еднакви, поне на мен ми приличат, и двата са по 14 мм и нещо диаметър и си изглеждат точно 1:1. Другото нещо което ми направи впечатление е, понеже и на другата рейка десния накрайник се оказа разбит но левия си е ОК, че неговия ляв и моя десен са с еднаква резба, незнам защо там ми казаха че резбите се различават. Затова реших да сваля направо моя накрайник да ги сравним и да съм сигурен. Отидох на един канал, гледах от тук от там, почесвах се и не мода да вдяна как да го сваля това чудо, т.е да го отвия от рейката. Дори и маншона не можах да разбера как да сваля. На много кофти място е завряно. И понеже си миля че и карето на волана е заминало (волана играе във всички страни и тропа яко като мина през дупка) мисля да сваля направо рейката и да си развия на спокойно накрайника.
Та въпроса ми е, вие как мислите, дали така ще е по-лесно, щото аз поне друг начин не виждам, така ще ми е по-лесно и да избия карето на волана (то е набито на шлици до колкото знам). Също така ако може да ме ориентирате за марка и колко струва долу-горе това каре ще съм много благодарен