Дренажни отвори на Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Дренажни отвори на Б5

Мнениеот gr_kanev » Пон 05 мар 2007 9:01


Б5 е известен със запушването на дренажните отвори на пространството, където е акумулатора, чистачките, казанчето за спирачна течност. Въпреки че не съм имал проблеми, при смяната на акумулатора преди около 6 месеца отделих няколко минути и разгледах отвора под него - ами беше си сравнително чист (т.е. не беше задръстен). Но снощи, следа като се прибрах в незначителен дъжд, видях, че около ЕCU-то има около 2 пръста вода... :013: Интересно, че водата беше само в лявата част на блока - всичко друго (което е дори и по-надолу) беше сухо.
Та въпроса ми е някой знае ли има ли някъде около ЕCU-то дренажни отвори, на които трябва да обърна по-сериозно внимание, или пък някакви прегради. Важен блок си е, а и на него има нарисуван чадър :roll: От друга страна не ми се пипа там за щяло и нещяло.
Благодаря предварително !




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 06 мар 2007 0:18


otvora e v sredata na kupeto :wink: i e edin


Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

дренажни отвори

Мнениеот DOCDOBREV » Вто 06 мар 2007 13:40


Току що почистих моите на същия модел пасат.Те са два-един под акомулатора и един под спирачния усилвател.За да се почистят трябва да се извади акомулатора.Успех!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 06 мар 2007 13:44


Благодаря за отговорите (мислех си вече, че никой не е наясно). Проблема при мен може би не са отворите, ами някъде зад (или под) ECU-то може би нещо е препречило пътя на водата, и не може да достигне иначе чистите отвори.


Потребителски аватар
CyberFiend
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 09 авг 2006 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CyberFiend » Вто 06 мар 2007 22:40


gr_kanev написа:Благодаря за отговорите (мислех си вече, че никой не е наясно). Проблема при мен може би не са отворите, ами някъде зад (или под) ECU-то може би нещо е препречило пътя на водата, и не може да достигне иначе чистите отвори.


и аз имам същите наблюдения на моя Пасат. Установих, че се събира мизерия точно под ЕКУ-то, а водата би трябвало да минава точно (само) оттам.... с мнооого зор се чисти... :(


Потребителски аватар
Layer
Мнения: 6405
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: дренажни отвори

Мнениеот Layer » Съб 10 мар 2007 20:37


DOCDOBREV написа:Току що почистих моите на същия модел пасат.Те са два-един под акомулатора и един под спирачния усилвател.За да се почистят трябва да се извади акомулатора.Успех!

прав е колегата днес и аз си почистих моите л..на които бяха се събрали там


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пет 18 май 2007 15:27


А с какво ръчкате, за да почистите тези отвори. Че на мен ми се налага да ги почистя?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 18 май 2007 15:43


Под акумулатора е лесно - сваляш го (имай предвид че ще загуби "дневния" километраж, часа, също и на радиото настройките, и евентуално може да "забравят" ел. стъклата къде точно са крайните положения), и виждаш една дупка с гума - стига се и се чисти лесно. За другия отвор който е под сервото за спирачките - :dontknow:
Иначе моя проблем с водата около ECU-то още не съм го решил :oops: Може би ще се наложи да се поразвият болтовете му, и да се търси около него, евентуално със сгъстен въздух (компресор) да се издуха каквото има. Бях чел нещо при братушките за поставяне на уплътнител на отвора под ECU-то, нещо подобно на тези по вратите, багажника, ...


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пет 18 май 2007 15:50


Този под акумулатора с тел ли го продухваш след като махнеш боклуцоте отгоре или с въздух.

Случва се точно под ECU то да се съберат листа и друга мръсотия която става като бетон. Да не би от нея да не може водата да се придвижи към каналите за оттичне?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 18 май 2007 15:52


При мен този под акумулатора си беше чист, но се стига и с пръст. ECU-тo ми последно е бутано преди около 2 години.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пет 18 май 2007 15:58


2 години си е време. Идеята със сгъстен въздух да го продухаш от долу е добра. Според мен ако накиснеш преди това с някакъв препарат които малко от малко разрушава натрупалите се боклуци и после с компресора може да оправи нещата. Стига отдолу да няма тънки проводници.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта