Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
И аз тези за мъгла не ги преборих... карам си с обикновените H8
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
pink написа:За тези за мъгла взех Осрам понеже за лед крушки Н8 така и не намерих нещо, което да върши работа без да има грижи.
Т.е за дневни/мъгла нито Осрам лед нито китайците лед са ок?
Правилно ли разбрах?
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Според мен има предвид, че е взел осрам с нажежаема жичка, може би някакви по-бели, защото LED не успял да подкара без грешки.
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
А изобщо фаровете за мъгла как ги усещате като осветеност? При мен не виждам никаква разлика, като ги включа. Направо бих забравил как се включват, ако не се налага да ползвам задната усилена лампа.
Не съм опитвал дори да ги регулирам.
Та, питането е, имате ли добра светлина от тях?
Не съм опитвал дори да ги регулирам.
Та, питането е, имате ли добра светлина от тях?
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
alpinab написа:pink написа:За тези за мъгла взех Осрам понеже за лед крушки Н8 така и не намерих нещо, което да върши работа без да има грижи.
Т.е за дневни/мъгла нито Осрам лед нито китайците лед са ок?
Правилно ли разбрах?
За дневните ЛЕД става, въпрос на избор какъв.За тези за мъгла имах предвид Осрам с нажежаема жичка понеже не намерих някой да е сложил лед крушки там и да няма някакви грижи.Има едни Лед крушки с пасивно охлаждане,които може и да станат ама нещо не ми се експериментира повече.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Обърках се. Според мен дневни и за мъгла на б7 с нормални рефлекторни фарове е една и съща светеща секция. А именно долу в бронята вътрешните. И тук визирам вътрешните ако колата има пакет с включено ъглово осветление.
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Вътрешните са дневни, външните (ако ги има) са за мъгла.
Същите, вътрешните се включва при маневри с ниска скорост, ако е активирана функцията и са включени фаровете, разбира се.
За мъгла са си отделни, те са външните.
Същите, вътрешните се включва при маневри с ниска скорост, ако е активирана функцията и са включени фаровете, разбира се.
За мъгла са си отделни, те са външните.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Има две нива изпълнение и тук, затова се бъркате. Едните са с две крушки Н8 във всяко осветително тяло долу в бронята. Другия тип са с една Р21 и една Н8.
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
О, важно уточнение. Благодаря.
Значи аз пиша за H8 + P21W.
Значи аз пиша за H8 + P21W.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Да,има различни окомплектовки и затова наистина може да се получи объркване.При мен са Р21W за дневни светлини(вътрешните) и Н8 за мъгла + корнерлайт.Тези за мъглата по моя преценка си светят добре, особено след като сложих тези на Осрам,като цяло идеята им е да осветяват ниско долу и с ниска скорост си се осветява прилично,като корнерлайт светлина също мисля,че има ефект ако не друго,поне не пречат
Тези които се включват при маневра с ниска скорост са външните,те са тези за мъгла и корнерлайт с крушка Н8,а вътрешните са си само дневни светлини.
Тези които се включват при маневра с ниска скорост са външните,те са тези за мъгла и корнерлайт с крушка Н8,а вътрешните са си само дневни светлини.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте колеги!
От 2 дена и аз съм в отбора с един B7 2.0 TDI 140 коня комби автомат. Понеже колата я взех от Пловдив по пътя до Оряхово ми направи впечатление, че първо много време и трябваше да стигне стрелката 90 градуса (времето беше топло 15 градуса) и като влязох на околовръстното на София температурата падна под 90.
Кай от двата термостата да набедя за проблема или метода е проба грешка?
От 2 дена и аз съм в отбора с един B7 2.0 TDI 140 коня комби автомат. Понеже колата я взех от Пловдив по пътя до Оряхово ми направи впечатление, че първо много време и трябваше да стигне стрелката 90 градуса (времето беше топло 15 градуса) и като влязох на околовръстното на София температурата падна под 90.
Кай от двата термостата да набедя за проблема или метода е проба грешка?
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
В повечето случаи е малкия на скоростите пък и по-лесно се сменя.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Днес се хванах да обслужа колата (ангренаж, масло филтри и малкия термостат) обаче забелязах нещо което ми се струва нередно.
На диференциалният датчик за DPF-а долният маркуч не е закачен за нищо. Гледах от всякъде и няма втора тръбичка , която да излиза след DPF-а.
Дали така е фабрично или някой нещо е "побългарявал" в Италия?
На диференциалният датчик за DPF-а долният маркуч не е закачен за нищо. Гледах от всякъде и няма втора тръбичка , която да излиза след DPF-а.
Дали така е фабрично или някой нещо е "побългарявал" в Италия?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Така си е.
При В8 няма и тръбичка.
Този датчик мери налягането според атмосферното, a не преди и след дпф, както при някои по-стари двигатели.
Когато е с low pressure egr не може да се мери след дпф.
При В8 няма и тръбичка.
Този датчик мери налягането според атмосферното, a не преди и след дпф, както при някои по-стари двигатели.
Когато е с low pressure egr не може да се мери след дпф.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта