Задна чистачка Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Задна чистачка Б4

Мнениеот vergo » Чет 24 май 2007 10:00


Не ми работи задната чистачка.При включване се чува само виенето на моторчето през 3-4 секунди ,но чистачката не помръдва.Може ли да се ремонтира или трябва нов механизъм?




Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Чет 24 май 2007 10:04


я виш да не е ръждясала, и я пъсни с унез спрейчета.


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Чет 24 май 2007 10:18


Ако е ръждясала защо се чува как моторчето върти? И няма ли опасност да изгори ако неможе да задвижи блокиралата чистачка?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 24 май 2007 10:29


При мен същия проблем се оказа от това че оста към самото рамо на чистачката блокира от ръжда в тялото,през което минава и вътре превърта редуктора.
Ако не е достатъчно късно можеш да се опиташ да раздвижиш с разни спрейове оста ама ако е като при мен сменяш с ново (за мен излезе 40лв) понеже кажи-речи не се ремонтира самия редуктор.Моторчето ако беше изгоряло е много по-добре понеже се сменя......ама редуктора се изхвърля.Представлява следното : метална ос на моторчето която движи пластмасово зъбно колело и то с ексцентрик (пак метален) движи рамото на чистачката.Проблема е че като позапече оста за към чистачката превърта пластмасовото зъбно колело и му се изронват зъбите.А целия редуктор е много гадно направен и е практически неразглобяем.Да ще раздупчиш няколко нит-а и ще отвориш капака на редуктора ама....дотам...след това при моя опит да разглобя се допотроши (за да извадиш оста трябва да я избиеш особено ако е запекла при което размазваш пръскалката).Аз си играх 3-4 дни и накря си купих друго (колегата letajanta има).
Успех!


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Чет 24 май 2007 10:48


Благодаря много!!! Ще търся ново !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 24 май 2007 16:04


Ново т.е. друго понеже ново струва точно 360 и няколко лв с поръчка.Има по моргите но го пробвай като го взимаш понеже повечето ги свалят от отдавна спряни коли и са по-зле и от твоетозаради това че не се ползват дълго време.
Като вземеш ново личен съвет ми е на месец-два да му пръскаш грес (има греси в спрей под налягане) за да не влиза вода и мизерия и да се прецаква.
Успех!


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Чет 24 май 2007 16:20


Още веднъж благодаря! :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 24 май 2007 22:28


Ако искаш свали твоето за моста за да гледаш дали са еднакви (аз моето като го свалих си сложих един болт,намотан с изолирбанд с гайка отзад на дупката за да не влиза вода докато си намеря друго моторче.
Успех!

Последна промяна от zfa159 на Нед 27 май 2007 21:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Нед 27 май 2007 20:51


Razglobih mehanizma na 4ista4kata mnogo trudno,zashtoto nemojah da go svalia ot zadnata vrata.Kakto i da e, okaza se 4e plastmasovoto zubno kolelo i 4ereviaka sa zdravi,predavat dvijenieto kum ramenata,no ramenata ne zadvijvat osta dvijeshta ramoto na 4ista4kata.Nemojah da razglobia i tazi 4ast ,ostaviam na niakoi po-vesht ot men.Shte ka4a snimki utre. A niakoi predi men sushto e 4ovurkal,zashtoto imashe s4upen bolt na kapaka na mehanizma(tam kudeto se durji garniturata),kakto i vunshnata gaika(goliamata) koiato e pod ramoto na 4ista4kata.
P.S. Sujaliavam ,niamam kirilica na tozi komp!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:15


Лостов механизъм - ти ме уби. :shocked
При мен от самото редукторче излиза една единствена ос,която всъщност минава през прозоерца и за нея се завива чистачката... и стърчи самото моторче от едната страна с няколко кабелчета...няма лостови механизми.Явно на В4 е нещо съвсем друго и ако е - съжалявам че съм те подвел толкова жестоко! :dummy:


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Пон 28 май 2007 22:41


Изображение
Ето тва е.Жълтата пластмасова част с белия накрайник за маркуча не се въртят.Всичко друго бачка.Някой разглобявал ли е подобно нещо?
:(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 28 май 2007 22:52


Абсолютно същото е и на В3 колега.
Това рамо, на което е нахлузен щучера за пръскалката (жълтото с бялото) има отвор с две скосени, успоредни стени. Чрез тези скосявания се предава въртеливото движение на чистачката.
Съдейки по всичко, оста на чистачката ти е запекла в това, дебелото външно, на което е гайката, която е скъсана и не може да превърти.
Разглоби колкото можеш повече и почвай яко оливане с WD-40 или друг препарат против кородирали съединения.
Може да пробваш и леко почукване с малко чукче, ама има огромна опасност да счупиш пръскалото.


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Пон 28 май 2007 22:59


А тази ос неможе ли да се смени?Защото след моята намеса и опити за раздвижване доби не съвсем приличен вид :oops:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 28 май 2007 23:05


Ами аз стигнах точно дотам,докъдето и ти....не се сменя за жалост а и нова надали ще намериш в съзнателния си живот и то да се продава отделно.Залей го и със спирачна течност и кока-кола (двете помагат доста за раздвижване на разни такива лоши неща).
Успех!


Потребителски аватар
Nikunata
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikunata » Вто 29 май 2007 8:08


Аз пък съм сигурен,че ти е запекъл лагера в електромотора!Защо мисля така?С моито си играх 3 седмици,и след две смени на лагерчето/първото китаиско блокира след 2 минути и сложих френско лагерче/сега бачка на 6!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 57 госта