Задна чистачка Б4
- vergo
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Задна чистачка Б4
Не ми работи задната чистачка.При включване се чува само виенето на моторчето през 3-4 секунди ,но чистачката не помръдва.Може ли да се ремонтира или трябва нов механизъм?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен същия проблем се оказа от това че оста към самото рамо на чистачката блокира от ръжда в тялото,през което минава и вътре превърта редуктора.
Ако не е достатъчно късно можеш да се опиташ да раздвижиш с разни спрейове оста ама ако е като при мен сменяш с ново (за мен излезе 40лв) понеже кажи-речи не се ремонтира самия редуктор.Моторчето ако беше изгоряло е много по-добре понеже се сменя......ама редуктора се изхвърля.Представлява следното : метална ос на моторчето която движи пластмасово зъбно колело и то с ексцентрик (пак метален) движи рамото на чистачката.Проблема е че като позапече оста за към чистачката превърта пластмасовото зъбно колело и му се изронват зъбите.А целия редуктор е много гадно направен и е практически неразглобяем.Да ще раздупчиш няколко нит-а и ще отвориш капака на редуктора ама....дотам...след това при моя опит да разглобя се допотроши (за да извадиш оста трябва да я избиеш особено ако е запекла при което размазваш пръскалката).Аз си играх 3-4 дни и накря си купих друго (колегата letajanta има).
Успех!
Ако не е достатъчно късно можеш да се опиташ да раздвижиш с разни спрейове оста ама ако е като при мен сменяш с ново (за мен излезе 40лв) понеже кажи-речи не се ремонтира самия редуктор.Моторчето ако беше изгоряло е много по-добре понеже се сменя......ама редуктора се изхвърля.Представлява следното : метална ос на моторчето която движи пластмасово зъбно колело и то с ексцентрик (пак метален) движи рамото на чистачката.Проблема е че като позапече оста за към чистачката превърта пластмасовото зъбно колело и му се изронват зъбите.А целия редуктор е много гадно направен и е практически неразглобяем.Да ще раздупчиш няколко нит-а и ще отвориш капака на редуктора ама....дотам...след това при моя опит да разглобя се допотроши (за да извадиш оста трябва да я избиеш особено ако е запекла при което размазваш пръскалката).Аз си играх 3-4 дни и накря си купих друго (колегата letajanta има).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ново т.е. друго понеже ново струва точно 360 и няколко лв с поръчка.Има по моргите но го пробвай като го взимаш понеже повечето ги свалят от отдавна спряни коли и са по-зле и от твоетозаради това че не се ползват дълго време.
Като вземеш ново личен съвет ми е на месец-два да му пръскаш грес (има греси в спрей под налягане) за да не влиза вода и мизерия и да се прецаква.
Успех!
Като вземеш ново личен съвет ми е на месец-два да му пръскаш грес (има греси в спрей под налягане) за да не влиза вода и мизерия и да се прецаква.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако искаш свали твоето за моста за да гледаш дали са еднакви (аз моето като го свалих си сложих един болт,намотан с изолирбанд с гайка отзад на дупката за да не влиза вода докато си намеря друго моторче.
Успех!
Успех!
Последна промяна от zfa159 на Нед 27 май 2007 21:09, променено общо 1 път.
- vergo
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Razglobih mehanizma na 4ista4kata mnogo trudno,zashtoto nemojah da go svalia ot zadnata vrata.Kakto i da e, okaza se 4e plastmasovoto zubno kolelo i 4ereviaka sa zdravi,predavat dvijenieto kum ramenata,no ramenata ne zadvijvat osta dvijeshta ramoto na 4ista4kata.Nemojah da razglobia i tazi 4ast ,ostaviam na niakoi po-vesht ot men.Shte ka4a snimki utre. A niakoi predi men sushto e 4ovurkal,zashtoto imashe s4upen bolt na kapaka na mehanizma(tam kudeto se durji garniturata),kakto i vunshnata gaika(goliamata) koiato e pod ramoto na 4ista4kata.
P.S. Sujaliavam ,niamam kirilica na tozi komp!!!
P.S. Sujaliavam ,niamam kirilica na tozi komp!!!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лостов механизъм - ти ме уби.
При мен от самото редукторче излиза една единствена ос,която всъщност минава през прозоерца и за нея се завива чистачката... и стърчи самото моторче от едната страна с няколко кабелчета...няма лостови механизми.Явно на В4 е нещо съвсем друго и ако е - съжалявам че съм те подвел толкова жестоко!

При мен от самото редукторче излиза една единствена ос,която всъщност минава през прозоерца и за нея се завива чистачката... и стърчи самото моторче от едната страна с няколко кабелчета...няма лостови механизми.Явно на В4 е нещо съвсем друго и ако е - съжалявам че съм те подвел толкова жестоко!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Абсолютно същото е и на В3 колега.
Това рамо, на което е нахлузен щучера за пръскалката (жълтото с бялото) има отвор с две скосени, успоредни стени. Чрез тези скосявания се предава въртеливото движение на чистачката.
Съдейки по всичко, оста на чистачката ти е запекла в това, дебелото външно, на което е гайката, която е скъсана и не може да превърти.
Разглоби колкото можеш повече и почвай яко оливане с WD-40 или друг препарат против кородирали съединения.
Може да пробваш и леко почукване с малко чукче, ама има огромна опасност да счупиш пръскалото.
Това рамо, на което е нахлузен щучера за пръскалката (жълтото с бялото) има отвор с две скосени, успоредни стени. Чрез тези скосявания се предава въртеливото движение на чистачката.
Съдейки по всичко, оста на чистачката ти е запекла в това, дебелото външно, на което е гайката, която е скъсана и не може да превърти.
Разглоби колкото можеш повече и почвай яко оливане с WD-40 или друг препарат против кородирали съединения.
Може да пробваш и леко почукване с малко чукче, ама има огромна опасност да счупиш пръскалото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта