Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
BahtiyarYusein
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 15 окт 2019 12:43
Автомобил: Фолксваген пасат б6
Двигател: 2007

Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Мнениеот BahtiyarYusein » Вто 15 окт 2019 14:17


Здравейте, група имам един въпрос? Колата е пасат б6 2007г.сложих си мулти волан но за съжаление нито една функция не ми работи какво, трябва допълнително за волана за да им работи всички функции?

Последна промяна от Spas на Вто 15 окт 2019 15:51, променено общо 1 път.
Причина: Поправи си заглавието, според правилата на форума.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Мнениеот niks76 » Вто 15 окт 2019 17:24


конзолата за лентовия кабел с кой номер е?


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 650
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Мнениеот alpinab » Сря 16 окт 2019 8:02


Колега вероятността да сложиш мултиволан на фабрично излезла кола без такъв и той да тръгне стил "plug and play" клони към 0.

Ето ти една примерна статия как става това като процедура и части:

http://passateverything.blogspot.com/20 ... ction.html

Аз съм правил такъв ретрофит на Б7, и там е малко по-различно.

Волана го имаш. Освен него както каза колегата горе и модула под конзолата на волана трябва да го поддържа. Има вероятност колата ти фабрично да е с модул, който може да управлява мултиволан, но да не е кодиран за такъв. Затова трябва да се провери номера му и да се види дали поддържа MFSW или не.

Ету тук можеш да се ориентираш, какво поддържа твоят модул:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions.



Аз лично сменях и гривна/лентов кабел/slip ring. Но това за Б6 нямам идея дали е наложително защото са различни.Също така сменях и едно малко кабелче, което прави връзка между лентовия кабел и възд. възглавница, класона и копчетата.

След като направиш всичко горе задължително през диагностика се прекодира от волан без копчета към MFSW.


П.С. Ако се наложи все пак да сменяш и слип ринга/лентовия кабел, ще се наложи да се преадаптира самият волан за да може да имаш хидравлика и да не ти свети лампата на таблото за волана. Това ако не си го правил, по-добре потърси човек, който го е. Тънкост е.

П.С 2. Сега се сетих още нещо. Трябва да се прекодират и ръчките защото най-вероятно имаш ръчки с МФА, което се сменя от копче на чистачките. Когато си с мултиволан това нещо става от копчетата на волана а не от копчето на чистачките. Тези 2 вариации са взаимноизключващи се и ако не се прекодират, модула трупа грешки. Освен това и някои от функциите изобщо не са активни и/или не работят коректно.



Успех!


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Мнениеот dispatch » Сря 16 окт 2019 10:54


.... а ако е и с DSG и има и пера на този волан ... филма става голям


Потребителски аватар
BahtiyarYusein
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 15 окт 2019 12:43
Автомобил: Фолксваген пасат б6
Двигател: 2007

Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.

Мнениеот BahtiyarYusein » Сря 16 окт 2019 14:18


Като гледам много са сложни нещата,фабрично не с мулти волан и не е кодиран има един човек тъй като аз живея в чужбина тука е скъпа тази работа около 700лв ще ми излиза и ще го направят аз искам да ви питам за колко лева горе долу ще ми излиза в България и да ли имате някой добър познат в тази свера и дами направи всичко благодаря



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта