Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
- BahtiyarYusein
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 15 окт 2019 12:43
- Автомобил: Фолксваген пасат б6
- Двигател: 2007
Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
Здравейте, група имам един въпрос? Колата е пасат б6 2007г.сложих си мулти волан но за съжаление нито една функция не ми работи какво, трябва допълнително за волана за да им работи всички функции?
Последна промяна от Spas на Вто 15 окт 2019 15:51, променено общо 1 път.
Причина: Поправи си заглавието, според правилата на форума.
Причина: Поправи си заглавието, според правилата на форума.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
конзолата за лентовия кабел с кой номер е?
- alpinab
- Мнения: 650
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
Колега вероятността да сложиш мултиволан на фабрично излезла кола без такъв и той да тръгне стил "plug and play" клони към 0.
Ето ти една примерна статия как става това като процедура и части:
http://passateverything.blogspot.com/20 ... ction.html
Аз съм правил такъв ретрофит на Б7, и там е малко по-различно.
Волана го имаш. Освен него както каза колегата горе и модула под конзолата на волана трябва да го поддържа. Има вероятност колата ти фабрично да е с модул, който може да управлява мултиволан, но да не е кодиран за такъв. Затова трябва да се провери номера му и да се види дали поддържа MFSW или не.
Ету тук можеш да се ориентираш, какво поддържа твоят модул:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions.
Аз лично сменях и гривна/лентов кабел/slip ring. Но това за Б6 нямам идея дали е наложително защото са различни.Също така сменях и едно малко кабелче, което прави връзка между лентовия кабел и възд. възглавница, класона и копчетата.
След като направиш всичко горе задължително през диагностика се прекодира от волан без копчета към MFSW.
П.С. Ако се наложи все пак да сменяш и слип ринга/лентовия кабел, ще се наложи да се преадаптира самият волан за да може да имаш хидравлика и да не ти свети лампата на таблото за волана. Това ако не си го правил, по-добре потърси човек, който го е. Тънкост е.
П.С 2. Сега се сетих още нещо. Трябва да се прекодират и ръчките защото най-вероятно имаш ръчки с МФА, което се сменя от копче на чистачките. Когато си с мултиволан това нещо става от копчетата на волана а не от копчето на чистачките. Тези 2 вариации са взаимноизключващи се и ако не се прекодират, модула трупа грешки. Освен това и някои от функциите изобщо не са активни и/или не работят коректно.
Успех!
Ето ти една примерна статия как става това като процедура и части:
http://passateverything.blogspot.com/20 ... ction.html
Аз съм правил такъв ретрофит на Б7, и там е малко по-различно.
Волана го имаш. Освен него както каза колегата горе и модула под конзолата на волана трябва да го поддържа. Има вероятност колата ти фабрично да е с модул, който може да управлява мултиволан, но да не е кодиран за такъв. Затова трябва да се провери номера му и да се види дали поддържа MFSW или не.
Ету тук можеш да се ориентираш, какво поддържа твоят модул:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions.
Аз лично сменях и гривна/лентов кабел/slip ring. Но това за Б6 нямам идея дали е наложително защото са различни.Също така сменях и едно малко кабелче, което прави връзка между лентовия кабел и възд. възглавница, класона и копчетата.
След като направиш всичко горе задължително през диагностика се прекодира от волан без копчета към MFSW.
П.С. Ако се наложи все пак да сменяш и слип ринга/лентовия кабел, ще се наложи да се преадаптира самият волан за да може да имаш хидравлика и да не ти свети лампата на таблото за волана. Това ако не си го правил, по-добре потърси човек, който го е. Тънкост е.
П.С 2. Сега се сетих още нещо. Трябва да се прекодират и ръчките защото най-вероятно имаш ръчки с МФА, което се сменя от копче на чистачките. Когато си с мултиволан това нещо става от копчетата на волана а не от копчето на чистачките. Тези 2 вариации са взаимноизключващи се и ако не се прекодират, модула трупа грешки. Освен това и някои от функциите изобщо не са активни и/или не работят коректно.
Успех!
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
.... а ако е и с DSG и има и пера на този волан ... филма става голям
- BahtiyarYusein
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 15 окт 2019 12:43
- Автомобил: Фолксваген пасат б6
- Двигател: 2007
Re: Мултиволан на Пасат В6, 2007г.
Като гледам много са сложни нещата,фабрично не с мулти волан и не е кодиран има един човек тъй като аз живея в чужбина тука е скъпа тази работа около 700лв ще ми излиза и ще го направят аз искам да ви питам за колко лева горе долу ще ми излиза в България и да ли имате някой добър познат в тази свера и дами направи всичко благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта