DoH_KuXoT написа:при мен винаги приключва на 5+ soot mass, някой път успява да падне и под 5. Но на 8+ не ми е спирала никога, да не си преохладил ДПФ-а ако си карал с много висока скорост ? Какви градуси поддържаше, като спря да регенерира ? При мен е спирала по-рано на предишния модел пасат при преохлаждане вследствие спускане на голям наклон дълго време , слизах от Лалето и надолу изстина на под 350 градуса по спомен и реши , че му стига толкова, долу в София не продължи. Спирала ми е по-рано и при спиране на място при вече започнала регенерация, двигателя работи, но може би 15 минути беше на място и беше спрял да регенерира. Имал съм случаи при няколко пъти включване на задна скорост при маневри също да реши, че ще спре да регенерира. Та това, че е спряло на 8.21 не е толкова важно, по-интересни са останалите показатели , ако си успял да запомниш нещо преди да спре да регенерира.
И в двата случая, когато прекъсна спрях в задръстване, а температурата започна бавно да пада (спря регенерацията като падна по 450+ градуса), но външната температура беше в интервала 5-10 градуса и след 100 км извънградско. Възможно ли е толкова бързо охлаждане на ДПФ
Поведението при регенерация между Б7 и Б8 явно е различно, защото при Б8 се регенерира доста по-бавно и се случват такива аномалии. Не е нормално да не може да се регенерира качествено след изминати извънградско общо 950 км и да се случват подобни безумия